Digitalnu platformu CEMEX Go prigrlilo 10.000 korisnika

Digitalnu platformu CEMEX Go prigrlilo 10.000 korisnika

Trenutno je dostupan na tri kontinenta i pokriva gotovo četvrtinu tvrtkine baze kupaca diljem svijeta

Tvrtka CEMEX objavila je da je digitalnom platformom CEMEX Go pokrivena gotovo četvrtina njihove baze kupaca diljem svijeta. Ističu kako CEMEX Go transformira iskustvo više od 10.000 kupaca na tri kontinenta i predvodi digitalnu transformaciju u globalnoj industriji građevinskih materijala. Na temelju iskustava kupaca kontinuirano unaprjeđuju platformu dodavanjem novih mogućnosti koje kupcima nude personaliziranije iskustvo zahvaljujući unaprijeđenoj iskoristivosti i analitici. Uz pomoć digitalne tehnologije, kupci mogu povećati operativnu učinkovitost i konkurentnost te istovremeno stvarati veću vrijednost za svoje poslovanje.

- CEMEX Go postavlja novi standard u pružanju vrhunskog korisničkog iskustva u industriji građevinskih materijala. Vrlo smo ponosni na činjenicu da smo prešli važnu granicu od više od 10.000 zadovoljnih kupaca koji koriste CEMEX Go u svega sedam mjeseci od njegova pokretanja - istaknuo je glavni izvršni direktor CEMEX-a Fernando A. González.

Dodao je kako će nastaviti predvoditi digitalnu transformaciju u svojoj industriji primjenjujući najnovije tehnologije u korist svih njihovih kupaca diljem svijeta.

CEMEX Go je CEMEX-ov projekt iz domene istraživanja, inovacija i poslovnog razvoja koji je dio globalne mreže za suradnju na istraživanju i razvoju a koju predvodi CEMEX Research Center, sa sjedištem u Švicarskoj. Nudi potpunu digitalnu lepezu usluga koja kupcima omogućuje obavljanje više poslova u kraćem vremenu pojednostavljujući njihove transakcije i komunikaciju s CEMEX-om, smanjujući administrativno opterećenje za kupce i ostavljajući im više vremena da se usredotoče na strateška poslovna pitanja. Putem integrirane platforme kupci mogu komunicirati s CEMEX-om u bilo kojem trenutku i s bilo kojeg mjesta, služeći se s različitim uređajima.

- Kao kupcu izuzetno mi je važno održavati komunikaciju koju nudi CEMEX Go u smislu učinkovitosti i brzine na licu mjesta. Riječ je o apsolutno potpunom rješenju - rekla je Marcela Guajardo iz tvrtke Blokasa, korisnica platforme CEMEX Go iz Meksika.

CEMEX Go pokriva cjelokupno korisničko iskustvo. Kupci mogu vršiti narudžbe, pregledavati povijest svojih transakcija, pratiti svoje pošiljke u stvarnom vremenu s pomoću GPS-a, primati trenutačne obavijesti o statusu svojih narudžbi, mijenjati svoje narudžbe i uživati u potpunoj vidljivosti i transparentnosti svih informacija koje su im potrebne za bolje upravljanje poslovanjem. Aktivnosti za koje su im nekada bili potrebni sati sada mogu obaviti u svega nekoliko minuta.

- CEMEX Go je u potpunosti cjelovito rješenje koje 'olakšava život' projektnim timovima i ljudima u računovodstvu - smatra Mike Sprecher iz tvrtke Nibbi Concrete, korisnik platforme CEMEX Go iz SAD-a.

CEMEX Go trenutačno je dostupan u Meksiku, Sjedinjenim Američkim Državama, Kolumbiji, Ujedinjenom Kraljevstvu i Njemačkoj, a očekuje se da će u nadolazećim tjednima biti pokrenut na polovici tržišta tvrtke. Do kraja 2018. godine očekuje se da će biti dostupan u svim područjima u kojima CEMEX posluje i da će usluživati približno 45.000 kupaca. CEMEX svoju sveobuhvatnu digitalnu transformaciju provodi uz podršku dugogodišnjih partnera, IBM-a i NEORIS-a, a koristi se prednostima stručnosti, inovacija i najmodernijih informatičkih tehnologija obiju tvrtki kako bi isporučio revolucionarna rješenja koja kupcima pružaju vrhunsko korisničko iskustvo.

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare