NOVI SPLITSKI BREND Stjepan Čagalj: Želja nam je praviti jakne za kojima će se ljudi okretati, a Severina nam je napravila odličnu reklamu

NOVI SPLITSKI BREND Stjepan Čagalj: Želja nam je praviti jakne za kojima će se ljudi okretati, a Severina nam je napravila odličnu reklamu

Imamo narudžbe iz cijele Hrvatske, regije, ali i nekih zemalja u kojima je moda na visokoj razini

Severina Kojić u svom novom spotu nosi jednu jedinstvenu jaknu, a na nedavno održanom festivalu u čast Dina Dvornika, voditeljica Marijana Batinić odjenula je jaknu na kojoj je bio ispisan naziv festivala 'Aj cha'. Dovoljno nam je to bilo da se pitamo o kojem novom brendu je riječ. Zahvaljujući društvenim mrežama brzo smo došli do odgovora. Brend Millipointtwo pokrenuo je mladi splitski dvojac Stjepan Čagalj i Natali Petrinović.

- Ideja je došla sasvim slučajno, iz neke potrebe za kreativnim izražavanjem. Prvo sam krenuo s oslikavanjem svoje odjeće, pa su me tražili prijatelji koji su bili oduševljeni, a onda sam zaključio da bih pokrenuo vlastiti brend. Moja djevojka Natali me poduprla u ideji pa smo je skupa realizirali - priča nam Stjepan.

Nije trebalo puno vremena da ih ljudi prepoznaju...

- Iznenadilo nas je kako su klijenti brzo prepoznali našu priču, imamo narudžbe iz cijele Hrvatske, regije, ali i nekih zemalja u kojima je moda na visokoj razini. Lijepo je bilo surađivati sa svima do sada, ali ipak je Severina posebna i tako je jednostavna. Hodajuća je reklama, čim je objavila video s našom jaknom, dobili smo bezbroj upita. Napravili smo joj dvije jakne, bila je vidno zadovoljna, a koristit će ih za snimanje novog spota.

Mladi modni dvojac ističe kako ne žele napraviti dvije iste jakne.

- Želja nam je praviti jakne za kojima će se okretati ljudi gdje god da se pojaviš. Često nas pitaju možemo li napraviti jaknu koju su vidjeli na nekom našom klijentu. Na to nećemo pristajati, jer ne želimo da naši klijenti sutra kada šetaju gradom na drugima vide još tri iste. Svatko može imati svoju ideju koju ćemo mi realizirati, svi smo posebni i jedinstveni, a takvi su i naši proizvodi. Unikatna je i po tome što je ručno napravljena, kidamo je, šijemo, bojamo i oslikavamo. Svaka jaketa mora odgovarati baš osobi koja je naručuje - zaključio je Stjepan.

Još je dodao:

- Jakne su dodatak tijelu, vlastita osobnost koju želiš pokazati. Naš brend dođe kao osvježenje od klasičnih stvari koje se mogu kupiti u trgovinama, a vjerojatno će ih imati pola grada sutra.

Proces izrade jednog unikata može trajati od dva do deset dana, ovisno koliko su zahtjevni motiv i tehnika oslikavanja.

- Najteže ju je rasparati, a nakon toga slijedi crtanje. Neke boje se moraju osušiti da bi išao idući sloj, tako da sve ovisi..

Klijenti se, kaže, ne trebaju plašiti da će im se u pranju jakna uništiti.

- Preporučujemo ručno pranje ili u mašini do 40 stupnjeva te sušenje na vješalici. Do sada nam se nitko nije javio s nekim problemima.
Millipointtwo sudjeluje ove nedjelje na svojoj prvoj modnoj reviji koja će se održati u sklopu manifestacije 'Noći Dioklecijana', a predstavit će svoju novu kolekciju.

- Čast nam je što su nas organizatori prepoznali i pozvali na reviju, a nadamo se da će prvi javni nastup dobro proći. Ove zime, plan nam je proširiti poslovanje, kako oboje studiramo u Londonu, vjerujemo da ćemo i tamo, po povratku u studentske klupe, napraviti promociju brenda - zaključio je Stjepan.

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare