Dvije profesorice iz solinske osnovne škole lansirale kozmetički proizvod: 'Reakcije su odlične, dogodine ćemo proširiti asortiman!'

Dvije profesorice iz solinske osnovne škole lansirale kozmetički proizvod: 'Reakcije su odlične, dogodine ćemo proširiti asortiman!'

Repelent protiv komaraca ne ostavlja masni trag i predivno se upija u kožu

Iza brenda Marie-Rose krije se zanimljiva priča. Dvije kolegice iz solinske Osnovne škole kraljice Jelene, profesorica kemije i biologije Marijana Gudić i Ružica Kandić, profesorica engleskog i njemačkog jezika, nezadovoljne ponudom na tržištu krenule su proizvoditi prirodnu kozmetiku u kućnoj radinosti. Danas, dvije godine kasnije, njihov 'Losion za tijelo s repelentnim svojstvima' distribuira se u trgovinama Bio&bio, Bio svijet i Bio planet, a surađuju i s nekoliko nacionalnih parkova i parkova prirode.

- Odmah smo vidjele tržišni potencijal u našim proizvodima i našim mogućnostima utemeljenim na vještinama. Budući da je proizvodnja jako skupa, trebale smo izdvojiti jedan proizvod za tržište koji će moći samostalno stajati na policama i ne zahtijevati cijelu kolekciju. Odlučile smo se za naš proizvod s najboljom povratnom reakcijom - repelent protiv komaraca - kaže nam Ružica Kandić. 

Proizvod s kojim su 'probile led' proizveden je u potpunosti u Hrvatskoj u suradnji s tvornicom Biovitalis iz Turčina, te je prošao sva testiranja i ima sve potrebne certifikate prirodne kozmetike. 

- Ono što naš losion izdvaja od drugih je činjenica da zahvaljujući vrhunskih sirovinama, kao što je ricinusovo ulje, njeguje kožu, dok je lavanda, citronela i kadulja štite od komaraca. Tekstura mu je lagana, ne ostavlja masni trag i predivno se upija u kožu koja ostaje svilenkasto nježna i zaštićena. 

Zahvaljujući odličnim reakcijama klijenata, koji su prepoznali njihov trud, profesorice planiraju sljedeće godine proširiti asortiman. 

- Naša komunikacija s klijentima je bila doslovno od vrata do vrata, te se ovim putem zahvaljujemo svima koji su nam dali priliku i zbog kojih smo spreme i dalje ulagati u ono u što vjerujemo. Sve poslovne uspjehe i kontakte smo ostvarile na povjerenje koje proizlazi iz vjere u učinkovitost našeg proizvoda i profesionalnog odnosa prema našim klijentima.

Kada su u pitanju kvaliteta, profesionalnost i visoki standardi, poručuju da tu nema kompromisa.

-  Znale smo da ne postoji uspjeh preko noći i nismo na njega ni računale, mi smo se u ovu avanturu upustile dugoročno i divno je vidjeti da svakim danom stižemo po jedan korak dalje - zaključila je Kandić. 

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare