Posljednja u nizu kampanja jednog od najpoznatijih brendova na svijetu, Johnnie Walker, snimljena je na nekoliko različitih lokacija, a među probranim društvom, našao se i jedan hrvatski restoran. Najnovija kampanja dio je nagrađivane serije 'Keep Walking', koja sadrži niz malih filmova koji ukazuju kako nije bitno samo gdje idemo, već s kim idemo, skladu s dugogodišnjom filozofijom brenda.
Radnja najnovijeg filmića, pod nazivom 'The Walk', počinje u Škotskoj, koja je i zemlja porijekla Johnnieja Walkera, na njezinim pašnjacima, u pubovima i klubovima, a zatim prelazi na terasu splitskog restorana ZOI, da bi završila ponovno u tipičnom škotskom pubu. Glavna nit vodilja koja se provlači kroz samu radnju jest kako je svaki dan, pa i onaj naizgled najobičniji, prilika za slavlje. Slavlje života, malih stvari te ljudi koji su uvijek uz nas, koji nam pružaju podršku i s kojima zajedno uživamo u ovoj avanturi koju nazivamo život.
ZOI, jedan od najpopularnijih splitskih restorana, poslužio je tako kao idealna kulisa za reklamu 'The Walk'. Smješten na jednoj od najboljih lokacija u gradu - u južnom zidu Dioklecijanove palače, s pogledom na Rivu i more, ZOI je koncipiran kao fine dining restoran čiji je adut svakako njegova prekrasna terasa, na kojoj je i snimana reklama...