Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Ljepotice u raskošnim večernjim haljinama Ivana Alduka: Zablistale Iva Šulentić, Jelena Rozga, Lejla Filipović...

Ljepotice u raskošnim večernjim haljinama Ivana Alduka: Zablistale Iva Šulentić, Jelena Rozga, Lejla Filipović...

Poznati dizajner proslavio je deset godina uspješnog rada, a za tim je povodom deset poznatih Hrvatica odjenulo njegovih deset raskošnih toaleta

Kada se na jednom mjestu i s jednim razlogom okupi deset poznatih Hrvatica, nakratko zamrznu svoje gusto natrpane obaveze, i sudjeluju u velikom projektu snimanja obljetničke modne kampanje za poznatog dizajnera Ivana Alduka, onda nam je jasno da nije riječ samo o suradnjama već o iskrenim prijateljstvima i dubokim sponama koje su sada zabilježene u posebnoj modnoj kampanji. 

Jelena Rozga, Ana Radišić, Ivana Delač Đolo, Tihana Harapin Zalepugin, Lejla Filipović, Mara Bratoš, Kristina Krepela, Pamela Ramljak, Iva Šulentić i Anita Dujić, zvijezde su ove veličanstvene modne priče kojom dizajner obilježava deset uspješnih godina rada i stvaranja. Svaka je u svojoj raskošnoj večernjoj haljini, teatralna volumena i pročišćena, prepoznatljiva Alduk dizajna stvarana prema postulatima visoke mode, zasjala na izvrsnim fotografijama Jelene Balić koja je prije mnogo godina snimala i prvu Alduk kampanju. Za make-up su odgovorni Mihaela Dodić, Saša Joković i Dajana Pajkić, a za frizure Mijo Majhen i Zvonimir Franjić

Tako je zaokružen jedan stvaralački ciklus kojim nas dizajner iz sezone u sezonu časti jer iz njegova studija godišnje izađe čak pet modnih kolekcija i kampanja koje snimaju najbolji hrvatski modni fotografi kao što su Šime Eškinja, Mare Milin, Jelena Balić, Franjo Matković i Decker&Kutić.

- Ova je kampanja emocijama nabijen presjek moga desetogodišnjeg rada jer je objedinila snažne žene koje se razlikuju svojim stavovima, izgledom i životnim iskustvom, ali su neizostavan dio mog života, kao i Alduk brenda. One na izvrstan način predstavljaju moj rad i stav, miljama udaljen od senzacionalizma i površnosti. Suradnje, a onda i prijateljstva, ovjekovječena su na estetski izvrsnim fotografijama koje na dostojanstven način prikazuju moje viđenje moderne žene i hrvatske mode - rekao je dizajner povodom predstavljanja nove kampanje. 

U jesen 2007., Ivan je kao student druge godine modnog dizajna na zagrebačkom Tekstilno-tehnološkom fakultetu predstavio svoju prvu kolekciju na natjecanju za mlade modne dizajnere 'Fashion Incubator', osvojio posebnu nagradu novinarskog žirija i krenuo izlagati svoje kolekcije na velikim modnim tjednima, Cro-a-porter i Fashion.hr. Uz brojna izlaganja, suradnje sa već etabliranim modnim brendovima i pisanje modnih kolumni, Ivan je već na prvim revijama na svojoj strani imao i publiku i kritiku. 

Energija, dizajn i svježina kolekcija uvijek je izazivala pozitivne komentare, a posljednjih pet godina modni brend Alduk novosti iz svog studija prikazuje izvrsnim modnim kampanjama, lookbookovima i video lookbookovima. Ovogodišnja posebna revija vjenčanica u zagrebačkom HNK-u te svečana ljetna večera na Maksimiru, bile su uvertira u cjelogodišnje obilježavanje desete godišnjice stvaranja koje je ovom kampanjom došlo na sami vrhunac. 

- Nikad nije bilo lako stvarati, kreativno se nadilaziti iz projekta u projekt te osoviti uspješan modni brend, ali samim time svaki projekt i svaka pobjeda postaju duplo slađi. Mala zemlja i malo posebno tržište ne smiju nikome biti prepreka za snove ili alibi za neuspjehe, već poligon koji ćete prilagoditi sebi i stvoriti nove vrijednosti, sretne priče ovjekovječene ovakvim obljetnicama - zaključio je Ivan Alduk.

Vaša reakcija na temu