Biberon Cakes ovoga proljeća priprema mnoštvo novosti i ispunjava svoje vitrine dosad neviđenim okusima torti i slastica. Vodeća imena hrvatskog slastičarstva pridružila su se Biberon Cakes timu i osmislila neodoljive kremaste, hrskave i sočne okuse koje su u četvrtak predstavili na eventu u Biberon Cakes Baru u Mall of Split. Ljubitelji vrhunskih slastica sjatili su se kako bi upoznali slastičarske dive poput dugogodišnje pastry chef voditeljice Ane Jelić, sjajne Ane Mišković iz Zagreba, jedinstvene Julije Beroš i ruske majstorice Tatiane Krylove te u razgovoru s njima doznali tajne izrade slatkih delicija.
Koji su bili njihovi prvi koraci u slastičarskim vodama, gdje pronalaze inspiraciju, kako je došlo do suradnje s Biberon Cakesom te što možemo očekivati u budućnosti, pročitajte u intervjuu s ovim simpatičnim i vedrim damama koje pretaču iskrenu ljubav prema slasticama u svoj svakodnevni rad.
Otkud ljubav prema slasticama? Otkad se bavite ovim poslom?
Ana Mišković: U pripremu slastica sam se zaljubila na prvi pogled prije 7 godina kada sam se kao novopečena supruga željela pokazati kao dobra domaćica pred mužem i pokušala ispeći par kolača koji bi bili iole jestivi... i upalilo je, muž se zaljubio još više u mene, a ja u kolače. Dobitna kombinacija! Inače, slastice nisu moja struka, ali danas su moj poziv koji sam otkrila tek u tridesetim godinama, pa mogu reći da sam među rijetkim sretnicima koji svoj posao zaista ne doživljavaju kao posao, već kao najdraži hobi.
Ana Jelić: A ja sam oduvijek bila kreativac i krenula nekako naopako. Najprije me privuklo izrađivanje figurica i dekoracija, a tek potom sam zavoljela sadržaj. Okusi su nepresušan izvor ideja i kombinacija i taj izazov je motor koji me pokreće skoro 20 godina.
Tatiana Krylova: Moja je mama uvijek radila slastice i kolače za sve prigode. Sjećam se kako sam bila sretna pomagati joj zamutiti kremu te poslije otkinuti prvi komadić kolača i probati ga. Kasnije, kad sam počela sama peći kolače, shvatila sam da uživam u kreativnom procesu i stvaranju kolača, a još više u osmijehu i zadovoljstvu ljudi koji u njima uživaju.
Kako je došlo do suradnje s Biberon Cakesom?
Ana Jelić: Biberon Cakes i ja rasli smo skupa - dao mi je slobodu i povjerenje što je kreativcu bitno, a ja sam uzvratila krilima i odanošću.
Julija: S Biberonom sam našla sve ono za čim sam oduvijek težila - mogućnost neograničene kreativnosti, u idealnim uvjetima rada, dakle u moderno i suvremeno uređenom prostoru te izuzetno organiziranu i sređenu slastičarnu i slastičarsku ekipu snova!
Ana Mišković: Suradnja s Biberon Cakesom je krenula sasvim slučajno i izrodila se u, evo, jedan divan odnos koji svakim danom nadograđujemo i njegujemo. Iskreno, Biberon je veliko ime i lider slatke proizvodnje i bila mi je iznimna čast postati dio tako velike i tople obitelji te se nadam se da ću opravdati povjerenje koje su mi ukazali. Zaista, danas je rijetkost u poslovnom svijetu sresti ljude koji se najviše vode srcem, a upravo to je ono što me privuklo i zadržalo, naravno, uz odlične uvjete koje Biberon pruža, razne edukacije, sjajne radne uvjete, podršku i čitav jedan uhodani sustav koji omogućava da dajete najbolje od sebe.
Koji je najveći izazov u ovome poslu?
Julija Beroš: U slastičarstvu je sve izazov. Izazov je napraviti dobar karamel, napraviti tart ravnih rubova ili pravilno stući slatko vrhnje u šlag. Ako svaku radnju koju radite ne shvaćate kao izazov - ne dajete sebe maksimalno u ono što radite. Izazov je i kombinirati nove okuse i teksture i složiti novi desert kao i napraviti neki starinski recept tako da osobu koja ga jede vrati u djetinjstvo i podsjeti na okuse i mirise mamine ili bakine kuhinje.
Ana Jelić: Meni je najveći izazov izazvati emociju kod ljudi! Ono kad dobijete povratnu informaciju koja glasi 'mmmmmmm...' te kada napokon uspijete izbalansirati sve što je potrebno za savršen kolač.
Ana Mišković: Moj je najveći izazov u ovom poslu slijediti svoj put, stvoriti nešto novo i prepoznatljivo, nešto što će na prvi pogled i prvi okus govoriti: To je Biberon! Biti drukčiji, biti hrabar, biti kvalitetan, prepoznatljiv, stvoriti svoje kolače, svoje recepte u moru trendova i kopiranja. Nikad ne slijedim trendove, smatram to svojom najvećom prednošću koja se savršeno uklapa u viziju Biberona. Mi ne slijedimo trendove, mi ih stvaramo. Nema većeg, a niti slađeg izazova.
Tatiana Krylova: Slažem se s Anom. Istraživanje novih kombinacija okusa i tekstura, te potraga za onim okusom koji ćeš
zapamtiti predstavljaju najveći izazov.
Što vas najviše raduje u ovom poslu?
Julija Beroš: Dolazak svako jutro na posao!
Ana Mišković: Najiskrenije, najljepši dio ovog posla je rad s ljudima, te činjenica da ste dio najljepših ljudskih priča, prisutni u njihovim nezaboravnim i najsvečanijim trenucima; od rođenja djeteta, proslava rođendana, najljepših ljubavnih priča, nedjeljnih kava uz kolač koji podijelite s prijateljicom, ili kada nekome vaš kolač popravi tužan trenutak ili dan. Kada ljudi povežu neki drag trenutak ili osjećaj s okusom vašeg kolača i pamte ga.
Iskreno, ima li ljepšeg posla od onog u kojem ste zaduženi da izmamite osmijeh ljudima na lice?
Tatiana Krylova: Moram reći da me najviše raduje osmijeh i izraz zadovoljstva na licu čovjeka koji gušta u kolaču.
Kako nastaju novi recepti ili kolači? Što Vas inspirira? Unosite li sebe u svoje kolače?
Julija Beroš: U sve što radim maksimalno unosim sebe. Svaki moj kolač ili torta nosi nešto moje, dio mene, dio mojih osjećaja, misli i raspoloženja, dio moje priče. Inspiraciju nalazim svugdje - u danu, ljudima, vremenu, podneblju, pjesmi. A recepti nastaju, na razne načine. Neki nastanu u trenu, a za neke ideja postoji, ali im treba duže vrijeme da se sve stavke te ideje poslože.
Ana Jelić: Kod nas obično sve krene s nekom pričom i time što bismo mogli danas probati kombinirati. Svatko ponudi neke svoje ideje i unese u recept nešto svoje, upravo zato smo tim.
Ana Mišković: Stvaranje novih recepata je moja najveća strast u životu, nešto što me najviše opušta i najviše čini sretnom, tako da obično nemam nikakvog posebnog plana. To dolazi prirodno, konstantno i svakodnevno, to sam zapravo ja. Ako nemam vremena ostvariti neke svoje ideje, marljivo ih zapisujem i ilustriram te čekam vrijeme kada ću ih imati priliku iskušati.
Tatiana Krylova: Nova ideja može biti rezultat duge potrage, a može doći i kao inspiracija. To može biti košarica crnog ribizla ili novi zanimljivi kalup.
Imate li uzore?
Ana Jelić: Uzor mi je svaki čovjek kod kojeg osjetim život i strast prema poslu koji radi. To je nešto što me inspirira! Imam sreću da danas i u svom timu imam osobe koje me svaki dan inspiriraju ne samo u poslu već i u životu.
Julija Beroš: Naravno. Uzor su mi svi oni koji nešto stvaraju, kod kojih u onome što rade, vidim žar, ljubav, nesebičnost, volju i polet bez obzira na struku kojom se bave. Ti ljudi su moj uzor.
Jeste li novu ponudu osmišljavale zajedno ili odvojeno?
Ana Mišković: Ponudu koju vidite osmišljavale smo zasebno, a rezultat toga je njezina raznolikost, jer smo i mi same različite - i to je bio naš cilj. Ponuditi nešto drukčije. Ponuditi raznolikost. U tome leži snaga Biberona.
Ana Jelić: Svatko je došao sa svojim idejama koje su potom izrasle u zajednički koncept pri čemu je nastala jedna nova priča.
Što je posebno u novoj ponudi, što vaši kupci mogu očekivati u budućnosti?
Tatiana Krylova: U ponudi su brojne nove kombinacije okusa, kao sto su ribizl i karamelizirana čokolada, ruža i liči, te musevi i biskviti.
Ana Mišković: Dakle, posebnost naše nove ponude je upravo raznolikost i mogućnost izbora, a Biberon Cakes sve to objedinjuje u jednoj priči. Kvaliteta ispred kvantiteta, najfiniji provjereni sastojci, te kupac ispred svega upravo je ono što je Biberon pružao i do sada, pa u budućnosti možete samo očekivati da ćemo i dalje kao Biberon Cakes tim davati sve najbolje od sebe kako bismo zadovoljili naše kupce. Dakle, očekujte samo najbolje.
Julija Beroš: Osim toga, nova ponuda Biberon Cakesa zasniva se na modernom francuskom slastičarstvu i tradicionalnim poznatim okusima, spojenima u jedno. Svaka slastica je izrađena s posebnom pažnjom, u svaku je uloženo puno znanja, volje, ljubavi i rada. Naši kupci mogu očekivati inovativnost, postojanost i kvalitetu kao i prepoznatljive okuse kojima će se uvijek rado vraćati.