FOTOGALERIJA: s.Oliver predstavlja božićnu kampanju s 2Cellos u glavnoj ulozi

FOTOGALERIJA: s.Oliver predstavlja božićnu kampanju s 2Cellos u glavnoj ulozi

Brand prezentira odjeću za suvremenog muškarca istančanog stila koji vodi izgledati uglađeno, s detaljima koji naglašavaju njegovu osobnost

Poznati modni brand s.Oliver predstavlja božićnu kampanju s proslavljenim glazbenicima 2Cellos u glavnoj ulozi. Uspješna suradnja s modnim fotografom Franjom Matkovićem, koji je autor i proljetno/ljetne kampanje, nastavlja se i ove sezone, a kampanja je nastala u minimalistički i elegantno uređenom prostoru u koji su se savršeno uklopili moderni i sofisticirani s.Oliver lookovi. 

S.Oliver u ovoj kampanji prezentira odjeću za suvremenog muškarca istančanog stila koji vodi izgledati uglađeno, s detaljima koji naglašavaju njegovu osobnost. Upravo takvog muškarca predstavljaju poznati glazbenici Stjepan Hauser i Luka Šulić, čiji je svjetski uspjeh najbolji dokaz njihove jedinstvenosti, samouvjerenosti i talenta. 

- Nakon iznimno uspješne prošle kampanje, nastavljamo suradnju s 2Cellos koji zaista žive s.Oliver stil. Moderna elegancija koju oni s lakoćom pokazuju na nastupima diljem svijeta je esencija s.Oliver BLACK LABEL branda. S druge strane, jako je lako i ugodno s njima raditi jer je na snimanjima uvijek zabavna atmosfera - rekla je Maja Arsenovič, country managerica s.Olivera.

Ove sezone s.Oliver BLACK LABEL naglasak stavlja na odijela koja više nisu rezervirana samo za poslovne prilike već se nose u svakodnevnim kombinacijama. Kombiniranje različitih tkanina i uzoraka jedan je od ključnih motiva ove kolekcije. Pletivo i jersey ide u kombinaciji s pamukom, a odijela su od fine vune idealne za hladne zimske dane. Od boja dominiraju plava i smeđa u različitim nijansama, kao i siva. 

Uz s.Oliver BLACK LABEL, božićna kampanja predstavlja i casual s.Oliver kolekciju koja se ove sezone sjajno nadopunjuje s formalnim outfitima tako da se mogu i međusobno kombinirati. Za jesen i zimu ready to wear concept idealan je za muškarce koji vole urbani look ali i odmore u prirodi u casual i udobnim outfitima. Brojni detalji u ovoj kolekciji, poput nepropusnih zatvarača ili reflektirajućih traka, te statement komadi u crvenoj, žutoj ili narančastoj boji čine ju posebnom. 

Svjetski poznati glazbenici Stjepan Hauser i Luka Šulić i ovog su puta savršeno utjelovili s.Oliver muškarca. 

- Sjajna je atmosfera uvijek na snimanjima s.Oliver kampanje tako da smo se opustili i zabavili. Nama je bitno kako izgledamo na koncertima jer to je uvijek malo elegantniji look i zato biramo s.Oliver odijela koja imaju moderne krojeve savršeno uklopljene u svevremensku eleganciju. A u slobodno vrijeme volimo casual komade koji odlično izgledaju, moderni su i stylish - ispričali su Stjepan Hauser i Luka Šulić svoje dojmove.

s.Oliver božićna kampanja dolazi u najbolje vrijeme pred sezonu blagdanskih partyja i domjenaka kad svaki muškarac želi izgledati uglađeno i elegantno. 

Fotografija: Franjo Matković
Video: Suzana Arslani
Make up: Marko Tolić
Frizura: Salon Fabula De Forma
Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare