Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Kako pojednostavniti poslovanje pametnim izborom platnih sistema?
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Kako pojednostavniti poslovanje pametnim izborom platnih sistema?

Evo kako je to uspjelo poduzetnicima Nadi, Heleni i Vladi

Mikro poduzetnici važan su čimbenik domaćeg gospodarstva. Prema trenutno dostupnim podacima FINA-e, 2022. godine u Hrvatskoj je bilo nešto više od 150 tisuća poduzeća. Od te brojke, mikro poduzeća bilo je oko 135 tisuća - čak 90 posto. Mikro poduzetnici svoje poslovanje često počinju, kako se popularno kaže, kao 'one man band'. Točnije, jedna osoba s vizijom, željom i često velikom strašću pokreće posao kroz koji onda samostalno navigira i uči metodom pokušaja i promašaja. Većina malih poduzetnika složna je oko toga da im je sam posao najčešće najlakši i najviše zadovoljavajuć dio radne svakodnevice, a s najviše se izazova suočavaju kod birokratskog dijela - proučavanja raznih zakona, propisa, knjigovodstva, bilanci i računa. 

Stoga je važno pokušati pojednostavniti svaki korak poslovanja, smanjiti svakodnevni stres i svoje dnevne obveze olakšati implementacijom raznih dostupnih alata na tržištu koji olakšavaju poslovanje. 

Jedan od suštinski važnih alata je i izbor platnih sistema, točnije POS uređaja i s njima povezanih softwarea. Pričali smo s troje sjajnih poduzetnika koji su nedavno svoje poslovanje unaprijedili prelaskom na platna rješenja tvrtke Teya. Nada Devečerski, privatna iznajmljivačica iz Pule, Vlade Nogalo, voditelj restorana Dobrovit na Krku i Helena Galjer koja nudi kayaking ture u Dubrovniku ispričali su nam kako su unaprijedili svoje poslovanje uvođenjem kartičnih plaćanja Teya.

Nada Devečerski tako nam priča kako su prošle sezone odlučili uvesti kartično plaćanje.

- Bio je to pun pogodak, 90% gostiju koji su nam dolazili, plaćali su karticama. Prije nam se događalo dosta neugodnih situacija. Primjerice, da gosti dolaze kasno navečer jer im je takav bio let i tada nisu imali vremena podizati gotovinu niti su znali gdje ju podići. Bilo im je jako teško i bilo im je vrlo čudno što smo mi tražili gotovinu - prisjeća se Nada i dodaje kako joj je posebno važno što su Teya platni sistemi jednostavni za korištenje.

- Ta jednostavnost i sveobuhvatnost naplaćivanja putem kartica je sjajna. Uređaj je dovoljno uključiti, gost samo treba prisloniti karticu na displej uređaja i to je to - kaže Nada Devečerski.

Vlade Nogalo također je vrlo zadovoljan uvođenjem kartičnog plaćanja u ugostiteljske objekte u kojima je voditelj. 

- Uveli smo kartično plaćanje i vidjeli smo po reakcijama gostiju da smo pogodili s tim. Gosti bi došli na naš bazen ili u beach bar i jednostavno plaćali, primjerice,  prislanjanjem pametnog sata na POS. Ne moraju nositi gotovinu i jako su zadovoljni time - ističe Nogalo i dodaje kako je sjajna značajka i jednostavno ostavljanje napojnice.

- Gost može izabrati želi li ostaviti 5, 10 ili 20 posto, samo klikne na željeni postotak i to je to. Teya POS uređaj je top stvar i preporuka svima, posebno domaćim gostima koji su još malo u grču jer se mi malo teže odvajamo od gotovinskih plaćanja, posebno u ugostiteljstvu, ali što prije to bolje - smije se Vlade Nogalo. 

Helena Galjer iz Dubrovnika je iskusila još neke prednosti prelaskom na Teya kartična plaćanja

- Dio naše konkurencije nema kartično poslovanje pa smo tu bili u prednosti, jer smo stavili oznaku na naš pult da primamo kartice. Tako su neki gosti konkurencije dolazili kod nas zato što mogu platiti karticom - objašnjava i dodaje kako je ključna značajka koja je promijenila dosta toga u njihovom poslovanju brzina kartičnih plaćanja.

- Uvođenjem kartica, mi smo ostvarili brzinu u našim uslugama, posebno kada bi u grad Dubrovnik došlo i po 10.000 ljudi na turističkim brodovima. Tada su nama na pultovima bile mase ljudi koji su htjeli uslugu, a kroz kartično poslovanje mi smo ostvarili uslugu bržom naplatom - kaže i ističe kako bi Teya  sisteme preporučila svim poduzetnicima.

- S obzirom na moje iskustvo, mogu reći da Teya  plaćanja pružaju određenu sigurnost, brzinu, jednostavnost i da u svakom trenutku imate uvid u svoje financijsko poslovanje, što je također vrlo važno - ističe.

Naši sugovornici također ističu još neke prednosti Teya platnih sistema kao što su POS aparati za koje nije potreban Wi-Fi, jer rade pomoću SIM kartice, zatim brza isplata - novac sjeda na račun već sljedeći dan, i naknade koje su prilagođene svakoj tvrtki prema prometu koji ostvaruje. Dodatnu sigurnost pruža i činjenica da se ugovor može otkazati bez ikakvih naknada i obaveza, što je posebno važno sezonskim poduzetnicima koji ugovor mogu bez brige otkazati pa ponovo aktivirati sljedeće sezone. 

Sugovornici ističu i korisničku podršku na hrvatskom kao važan segment suradnje s tvrtkom Teya.

- Kada si samo jedan poziv udaljen od ljudi koji ti mogu pomoći s bilo kojom tehničkom ili drugom poteškoćom i to 24 sata dnevno, to pruža dodatnu dozu sigurnosti - kažu i zaključuju kako su kvalitetne suradnje jedan od temelja uspješnog poslovanja.

Ovakvi primjeri  svakako pridonose uspješnom kormilarenju u nemirnim poduzetničkim vodama i nadvladavanju svih izazova koji se mogu naći na putu.


Vaša reakcija na temu