Foto: Frane Godinović
ORIGINALNA MARKETINŠKA IDEJA: Makarani tiskali 20.000 šećera za kavu kako bi najavili derbi!

ORIGINALNA MARKETINŠKA IDEJA: Makarani tiskali 20.000 šećera za kavu kako bi najavili derbi!

Novo vrijeme Apfel ima daleko najbrojniju posjetu

Ukoliko ste ovih dana na Makarskoj rivijeri sjeli na kavu, velika je vjerojatnost da ste dobili kesicu šećera s najavom malonogometnog derbija Novo vrijeme Apfel - Futsal Dinamo.

Ovo je uistinu originalan marketinški potez, a, kako doznajemo iz kluba, tiskali su 20.000 vrećica sa šećerom, te ih podijelili u dvadesetak kafića Makarske rivijere, s kojima inače surađuju.

Novo vrijeme, inače, ima daleko najveću posjetu od svih klubova 1. lige malog nogometa, a nedavno su u derbiju na svom terenu svladali Split Tommy (3:0). No, nakon tog dvoboja Makarani žele još veću gužvu na tribinama protiv Dinama, što je, s obzirom na jako dobre marketinške ideje i rezultat (bore se za prvo mjesto), realno za očekivati.  

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare