Hajduk je u Bijelom salonu predstavio 33. co-branding projekt, odnosno suradnju s Apfelom vlasnika Mije Pašalića. Apfel već dugi niz surađuje sa splitskim klubom, a evo što je rekao direktor marketinga i prodaje Hajduka Aljoša Bašić:
- Zadovoljstvo nam je predstaviti šest novih proizvoda iz Hajdukovog co-branding programa. Riječ je o šest vrsta staklenih čaša, ovime su uslišene želje naših navijača, primali smo upite zašto ovog nemamo. Zahvaljujući Apfelu i Miji, velikom prijatelju kluba, specijalistu u svojoj djelatnosti, vjerujem da ćemo kroz ovaj proizvod osigurati značajne prihode. Moći će se ovaj proizvod pronaći u kafićima, restoranima, hotelima, ali i kod kuće, idealan je poklon za različite prilike...
Mijo Pašalić je također zadovoljan ovom suradnjom...
- Dvadeset godina se bavimo prodajom čaša, jako dugo. Odavno je na umu bila ovakva ideja. U suradnji s Rastalom iz Njemačke, tvrtkom koja pripada u sam vrh europske proizvodnje, proizveli smo Hajdukove čaše. Svi veliki vinari koriste te čaše. Moram priznati, puno je veća odgovornost da prođe nešto na tržištu kada radite sa Hajdukom, ali Bašić je bio uporan, ispalo je izvrsno, tisak loga Hajduka je laserskom tehnikom napravljen i to u boji. Staklo je otporno na sva moguća oštećenja - kazao je Pašalić.
Dakle, radi se o dvije krigle - od 0,3l (20,60 kuna) i 0,5l (23,60 kuna), čašama za bijelo (23,10 kuna) i crno vino (24,90), bićerin za rakiju (9,90 kuna), te čašama za sok i vodu (10,80). Već danas su ovi proizvodi dostupni u Fanshopu na Poljudu, preko Web shopa, ali samo za RH...
- Nadam se da će se brzo završiti pregovori s Tommyjem, Studencem i Ribolom, mislim da je to pitanje dana, ipak postoji procedura - zaključio je vlasnik Apfela.