Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Tjestenine Cetina i Hajduk potpisali trogodišnji ugovor o suradnji

Tjestenine Cetina i Hajduk potpisali trogodišnji ugovor o suradnji

Hajduku će pripasti 15 posto od preporučene maloprodajne cijene, koja iznosi 8.99 kuna

Hajduk i tvrtka Tjestenine Cetina potpisali su danas u Bijelom salonu na Poljudu ugovor o suradnji i to u trajanju od sljedeće tri godine s opcijom produženja na još toliko. Hajduku će pripasti 15 posto od preporučene maloprodajne cijene, koja iznosi 8.99 kuna, pa bi splitski klub od svake jedinice prodanog proizvoda trebao uprihoditi 1.38 kuna. Radi se o četiri proizvoda: fusile, špagete, mala slova i brojke za juhu i mala svrdla.

Evo što je o suradnji kazao direktor marketinga Hajduka Aljoša Bašić...

- Ovo je naš višegodišnji sponzor, a Hajdukov brand spajamo sa slavnim brandom tjestenine. Cetina Omiš je jedna od najstarijih tvornica na našim prostorima, a brand nije puno mlađi od Hajdukovog. Period ugovora je malo duži zbog zahtjevnog poslovnog procesa, koji je nužan da bi se proizvod lansirao proizvod. Samo najveći klubovi imaju ovakav co-branding, poput Barcelone. Tako se svrstamo uz bok najvećim - kazao je Bašić i dodao:

- Distribucija ide po svim vodećim trgovačkim lancima, a imamo garanciju da će biti u cijeloj Hrvatskoj, a možda i šire. Pozivam sve navijače da po uzoru na ostale proizvode probaju i ovaj proizvod i da na taj način pomognu Hajduku i tvrtki partneru. Imamo preko 800 proizvoda, koji su na tržištu i uvijek dolaze nove ideje. Jako je bitno s kim radite, s kojim partnerom, dug put je od ideje do finalnog proizvoda, ova priča traje godinu dana. Često to ljudi olako shvaćaju, velik broj ljudi je uložilo ogromnu energiju da bi zaključili priču. Vidimo ogroman potencijal, ali bez potrošača, uspjeh nije moguć. Ne bi bilo loše da pruže šansu proizvodu, te tako pomognu svima da se vrate na staze stare slave.

Milan Ora, izvršni direktor Cetine je kazao:

- Ovo je priča o dva stogodišnjaka, Cetina će za nekoliko godina obilježiti taj veliki jubilej. Takvih priča nema puno, današnji dan je stoga još posebniji. Od svog osnutka Cetina podržava Hajduka. Još na Starom placu je stajala reklama, Dugo godina smo opstali na tržištu zahvaljujući kvalitetnom proizvodu. Sušenje traje jako dugo i to mu daje specifičan ukus i visoku kvalitetu. U hajdučku tjesteninu smo pretočili sve vrijednosti, ali i ljubav, dišpet, tradiciju i vjernost. Hajdukov grb je najposebniji proizvod u ovom dijelu asortimana. Na ovaj način podupiremo Hajduk i nadamo se da će pridonijeti dobrim rezultatima kluba.

Ivica Govorko, direktor prodaje Cetine najavio je mogućnost da se ovaj proizvod nađe i na tržištu SAD-a...

- Ušli smo u ovu priču da pružimo jako kvalitetan proizvod po povoljnoj cijeni. Jako dobra stvar je što već imamo velike udjele na policama, Hajduk će odmah imati mjesto tamo. 42 tisuće tone pojedeno u Hrvatskoj prošle godine, 56 posto iz uvoza, kažu svi da je talijanska najbolja, ali mi se ne slažemo. Već smo imali jako dobre komentare, distribuirani smo i u SAD-u pa želimo i tamo uveseliti ovim proizvodom naše navijače - zaključio je Govorko.

Vaša reakcija na temu