Strateško razvoj grada Solina je baziran na arheološko povijesnom turizmu. U tom smjeru je Solin prije dvije godine pokrenuo aktivnost oko izrade projekta pod nazivom Arheološki park Salona, za njegovu revitalizaciju i implementiranje u sami turizam. U samom početku Grad Solin i Poduzetnički centar Solin nailazili su na otpore od raznih nadležnih institucija, no svojom upornošću pokrenuli su navedeni projekt kojemu je procijenjena vrijednost preko 50 milijuna eura, a podijeljen je u više faza. Prva faza je Kulturno informativni centar (KIC) Salona kao svojevrsna recepcija ulaza u antičku Salonu.
- Kada kod pojedinih institucija nismo uspjeli naići na razumijevanje, naišli smo na potporu Ministarstva turizma. Grad Solin je izradio projekt, dobio građevinsku dozvolu i sada osigurao i dio sredstava za uređenje. Dakle, na samom ulazu u staru Salonu će biti implementiran projekt KIC Salona, radi se o inovaciji u turizmu, odnosno konceptu T5O - 'turizam sa pet osjetila', kako bi svima bilo moguće doživjeti Salonu, okusima, mirisom i zvukovima Mediterana, kroz sve bogatstvo kulturno-povijesne baštine ovoga kraja. Uređenje će prvo teći hortikulturno, pristupnim putem, vidikovcem i popratnim sadržajima - kazao je gradonačelnik Blaženko Boban.
- Moram naglasiti kako je ukupne vrijednosti projekta oko 15 milijuna kuna. Ovo je njegova prva faza izrade čija je vrijednost preko 2 milijuna kuna, od čega će Ministarstvo turizma osigurati milijun kuna, što znači da će preostali dio sredstava osigurati sam Grad Solin iz vlastitih sredstava - naglasio je gradonačelnik Solina Boban te nastavio:
- Sada smo u pripremi druge ulazne točke u Salonu, odnosno poveznice stare Salone i novog urbanog Solina. Riječ je o izgradnji nathodnika preko Ulice Stjepana Radića u samoj blizini gradske uprave gdje bi posjetitelji za svega par minuta pješke doći do stare Salone iz samog centra grada - objasnio je gradonačelnik Boban.
Treća faza Arheološkog parka Salona je tzv. srednjoročni plan poveznica s nekadašnjom salonitanskom lukom za koju Solinu treba potpora više subjekata kao što su Hrvatske ceste, Hrvatske željeznice, nadležnih za pomorsko dobro…
- Također se nadam da će na tom prostoru biti tranzitni centar za središte grada Splita koji je i u arheološkom i povijesnom smislu nedjeljivi dio Salone - zaključio je Blaženko Boban.