Brza cesta kroz Kaštela bit će završena za dva tjedna

Brza cesta kroz Kaštela bit će završena za dva tjedna

Gradnja oko 15 kilometara ceste s pripadajućim cestama počela je prije 11 godina, a vrijednost projekta procijenjena je na oko 430 milijuna kuna

Radovi na brzoj cesti kroz Kaštela ušli su u završnicu. Tamara Pajić, glasnogovornica Hrvatskih cesta, kaže da očekuju da bi sve trebalo biti gotovo u iduća dva tjedna kada planiraju i službeno pustiti u promet zadnju dionicu. Radovi su krenuli početkom 2006. godine, a za 11 godina izgrađeno je i rekonstruirano oko 15 kilometara glavne trase s pripadajućim zamjenskim cestama.

- Izgradnja i ugovaranje radova su se odvijali fazno po poddionicama, te je u njih uloženo ukupno oko 430 milijuna kuna bez PDV-a. Bitno je napomenuti kako je najveći problem pri realizaciji svih radova i faza cjelokupnog projekta bilo upravo rješavanje imovinsko-pravnih odnosa na što Hrvatske ceste d.o.o. nisu mogle utjecati. Isto tako, radovi su bili iznimno kompleksni iz razloga izvođenja pod zaista gustim prometom od preko 25.000 vozila na dan - ističe Tamara Pajić.

Hrvatske ceste su 2007. godine u promet pustile poddionicu Solin - Kaštel Sućurac u duljini od 4,5 kilometra, a tada je izgrađeno i 4,3 kilometara zamjenskih cesta s raskrižjima i nadvožnjacima. Šest godina nakon toga dovršeni su radovi na poddionicama Plano – Kaštel Stari u duljini od 4,25 kilometara i do raskrižja Plano u duljini od 700 metara. Nakon toga preostalo je izgraditi posljednju poddionicu Kaštel Gomilica - Kaštel Stari u duljini od 5 i pol kilometara kao i 3,5 kilometra zamjenskih cesta.

- U ovom trenutku izvode se radovi na spoju glavne trase sa zamjenskim cestama. Vrijednost radova trenutno aktivnog projekta iznosi 147.642.935 kuna bez PDV-a, a projekt je sufinanciran iz Europske unije kroz Operativni program Promet 2007.-2013. Osnovni ciljevi projekta su: smanjenje prometnog zagušenja, odnosno otklanjanje uskih grla, poboljšanje regionalne dostupnosti i povezanosti, poboljšanje dostupnosti Splitskoj aglomeraciji i gradu Splitu kao glavnom intermodalnom čvorištu ovog dijela Hrvatske, poboljšanje lokalne dostupnosti i povezanosti unutar Splitsko-dalmatinske županije, kao i povećanje sigurnosti svih sudionika u prometu.

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare