Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Frühwald u Dicmu proizvodi betonske blokove, ali i premium proizvode za vile, bazene, okućnice…

Frühwald u Dicmu proizvodi betonske blokove, ali i premium proizvode za vile, bazene, okućnice…

Tvrtka je u Hrvatskoj prisutna od 2006. godine, a ove su se godine predstavili na sajmu Saso

Firma Frühwald iz Dicma proizvođač je betonske galanterije s devet desetljeća tradicije, a na području Hrvatske su prisutni od 2006. godine. Tijekom 2018. obnovljen je  proizvodni pogon u Dicmu te su osim klasičnih proizvoda sada su u ponudi i premium proizvodi na koje su posebno ponosni. Povećan je kapacitet zaposlenika za više od 60 posto i danas zapošljavaju 18 djelatnika. Osim betonskih opločnika proizvode i betonske blokove, rubnjake i kanalice.

Marina Maretić, koja u Frühwaldu radi u sektoru unutarnje prodaje, otpreme i administracije, otkriva kako su njihovi kupci razni izvođači radova, ali ističe i da ih posjećuju i brojni ljudi koji traže elemente za svoje okućnice. 

- Prisutni smo na tržištu od Dubrovnika do Zadra. Frühwald je do sada bio poznat samo po betonskim blokovima, a sada je asortiman obogaćen i premium proizvodima, tj posebnim pločama koje se koriste u elitnom turizmu za bazene, vile i okućnice. Do sada smo bili orijentirani na Split i okolicu, ali smatramo da se s novom, obogaćenom ponudom možemo proširiti i na otoke te prema sjeveru, a u budućnosti možda i van granica Hrvatske – kaže Marina Maretić.

Frühwald se ove godine predstavio na sajmu Saso. Iako su značajno povećali broj zaposlenika i dalje su mala firma. Pet ih radi u uredu, ostali u proizvodnji, ali Marina Maretić ističe kako 'svak zna sve o svemu'. Na Sasu  ljudima dijele savjete vezane za postavljanje ploča i opločnika, ali prioritet im je predstavljanje premium proizvoda kao i promocija tvrtke i imena, koje još uvijek nije dovoljno poznato. 

- Cijeli rebranding firme se dogodio ove godine, osim novih proizvoda imamo i novi logo, nove kataloge, web stranicu, panoe kod svakog građevinskog radnika od Dubrovnika do Zadra. Cilj na sajmu nam je da se za nas pročuje. Ljudi ne moraju više ići na sjever Hrvatske ili van Hrvatske u nabavu ovih stvari već sada to postoji i u Splitu, tj u Dicmu – dodaje Marina Maretić i naglašava kako su Sasom i brojem posjetitelja prezadovoljni.

- Ovo je za nas odlična prilika. Dosad nismo bili toliko rašireni i ovo nam otvara  brojna vrata za poznanstva, kontakte. Pokušavamo stupiti u kontakt s raznim arhitektima i izvođačima radova. Ljudi nam čak i sami prilaze i pitaju za savjete i suradnje. Jako smo zadovoljni i mogli bi reći da smo postigli što smo htjeli – zaključuje ona.

Vaša reakcija na temu