Projekt privremenog kolodvora je tipičan primjer sabotaže, zbog tog fijaska gradonačelnik će biti prisiljen dati ostavku

Projekt privremenog kolodvora je tipičan primjer sabotaže, zbog tog fijaska gradonačelnik će biti prisiljen dati ostavku

Pitanje je i jesu li gradonačelnika uopće upoznali s činjenicom da zgrada budućeg kolodvora nije legalna - rekao je Čepo

Splitski SDP-ovac Gojko Čepo osvrnuo se na projekt izgradnje privremenog kolodvora u Kopilici. Evo što je objavio na Facebooku:

- Projekt izgradnje tzv. privremenog kolodvora u Kopilici klasičan je primjer sabotaže ili kako bi to obavještajci nazvali, subverzivnog djelovanja. Po mom mišljenju, radi se o projektu zbog čijeg će fijaska Opara biti prisiljen na ostavku. I na to ga neće prisiliti oporba nego 'njegov' HDZ. Ne postoji ni jedno logično objašnjenje zašto bi projekt koji je pod budnim okom javnosti imao toliko nedostataka, propusta i nelogičnosti osim da to netko radi namjerno.

Prvo su se pojavile 3D simulacije kolodvora s kojima se javnost izrugivala, a struka se zgražala. Autori ili autor ideje o premještanju kolodvora na ovako diletantski način je do danas nepoznat. Ali je taj nama Nepoznat Netko natrpao u nedovršenu i već zagušenu Hercegovačku ulicu kolodvor i četiri komercijalna parkirališta. Kako kaže onaj vic: 'šta zna dite šta je 100 kila!?'

To sve je natrpano taman da zakrči izlaz iz Javne vatrogasne postrojbe. Netko je odlučio blokirati jedinu cestu kojom mogu izaći vatrogasci!? Ne znam tko, al' znam tko bi mogao podnijet ostavku ako se zbog toga dogodi nesreća.

Nakon smiješne simulacije, podmetnuli su gradonačelniku na potpis ugovor o najmu zemljišta s HŽ Infrastrukturom, iako je to zemljište u zemljišnim knjigama upisano kao općenarodna imovina (ostalo od prije '90.).

Jučer smo mogli čitati da su isti odlučili raditi rekonstrukciju nelegalne zgrade i Opari na vrat natovariti vlasnike drugih nekretnina koje se nalaze u blizini i koji su u neizvjesnom postupku legalizacije.

A pitanje je i jesu li gradonačelnika uopće upoznali s činjenicom da zgrada budućeg kolodvora nije legalna. I na kraju su raspisali natječaj bez projekta i bez građevinske dozvole, s par tlocrta i troškovnikom.

Interesantno je da su bez natječaja za izradu dokumentacije uzeli firmu Geoprojekt iz koje je prije pola godine u Banovinu stigao novi pročelnik Službe za izgradnju, a na čelu te firme je od 2011. do 2016. bio bivši županijski pročelnik Službe za izgradnju, a današnji HDZ-ov državni tajnik za infrastrukturu.

Uvjerili su Oparu i kako novim kolodvorom može upravljati Promet d.o.o. iako se ne radi o komunalnoj djelatnosti pa se ne može ni dodijeliti neposredno komunalnom poduzeću nego mora ići na natječaj.

I sve to su napravili na projektu kojeg prate svi. Novinari, strukovne udruge, oporba, građani i što je najbitnije, stranački 'prijatelji'.

A možda je samo koincidencija.


Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare