Foto: Ivo Pervan Kliška tvrđava obara rekorde: Posjetilo je 76 posto više ljudi nego prošle godine

Kliška tvrđava obara rekorde: Posjetilo je 76 posto više ljudi nego prošle godine

Predstavljen je i novi vizualni identitet Tvrđave koji se temelji na položaju Klisa na strmoj hridi u klancu koji razdvaja Kozjak i Mosor

Kliška tvrđava dobila je novi vizualni identitet, a tu vijest, poručuje načelnik Općine Jakov Vetma, prati i vijest o značajnom povećanju posjećenosti.

- Po svemu sudeći možemo kazati kako će 2018. godina biti iznimno uspješna godina za Klišku tvrđavu i Klis, jer je ostvaren niz sjajnih rezultata i ciljeva za koje smo se zalagali proteklih pet godina. Nedavno je s Vladom potpisan ugovor o ustupanju Kliške tvrđave na korištenje Općini Klis i time smo je nakon 500 godina vratili u ruke potomaka onih koji su je izgradili i njome branili ove krajeve. Naša tvrđava je upravo dobila svoj novi vizualni identitet, a nastavljamo raditi i na brojnim projektima za njenu revitalizaciju i obnovu - rekao je Vetma.

Kliška tvrđava je u prva četiri mjeseca 2018. godine ostvarila 76 posto više posjeta u odnosu na isto razdoblje 2017. godine, koja je također bila iznimno uspješna i tijekom koje ju je posjetilo 47.000 posjetitelja. Ta brojka je do svega nekoliko godina unatrag iznosila 8000 posjetitelja godišnje, no odabirom smjera razvoja turizma koji se u velikoj mjeri temelji na bogatoj povijesnoj i kulturnoj baštini rezultati su bolji iz godine u godinu. 

- Turizam fokusiran na kulturnu baštinu, aktivni odmor i gastronomiju smjer je razvoja koji je Općina odabrala, a kliška tvrđava pri tome će i dalje imati ključnu ulogu, na korist svih stanovnika općine - poručili su iz Općine.


Povodom 370. obljetnice oslobođenja Klisa od Turaka, ali i brojnih projekata revitalizacije Tvrđave i nadolazećih manifestacija, predstavljen je i novi vizualni identitet Tvrđave Klis, čiji autor je Ante Filipović Grčić iz šibenskog studija '2fg'. Novi vizualni identitet Tvrđave Klis temelji na položaju Klisa na strmoj hridi u klancu koji razdvaja Kozjak i Mosor, a koji je i ključ Dalmacije na putu od Jadranske obale do Zagore i obrnuto. U obrazloženju podrijetla naziva Klisa neki etimolozi izvode ga iz grčke riječi kleis, što u prijevodu znači ključ, a sama simbolika klanca i ključa vidljiva je u novom logotipu. 

- Svi ovi uspjesi i rezultati ostvareni su u godini u kojoj obilježavamo 370. obljetnicu oslobođenja Klisa i okolnih krajeva od Turaka, pri čemu je naša tvrđava odigrala ključnu ulogu. Ova, 2018. godina je i Europska godina kulturne baštine, čemu svakako doprinosimo i brojnim projektima i aktivnostima, stoga sa zadovoljstvom mogu reći kako su naš rad i zalaganje za Klis, bogatiju turističku ponudu, obnovu i očuvanje našeg kulturnog nasljeđa urodili plodom i u tom smjeru nastavit ćemo se razvijati i dalje - zaključio je Vetma.

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare