Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Iz firme mladog HDZ-ovca poručuju: Da nam je barem članska iskaznica dala još stupova…

Iz firme mladog HDZ-ovca poručuju: Da nam je barem članska iskaznica dala još stupova…

Ono čemu se mi nadamo jest što više mladih ljudi koji pokreću tvrtke s članskim iskaznicama, tatinim novcem, sumnjivim investicijama, lošim, ružnim i bespotrebnim proizvodima, namještenim potporama i svim ostalim 'istinskim razlozima' uspjeha, zaključili su

Na stranicama tvrtke LOOK@ iza koje stoji Luka Vuković, još uvijek aktualni šef mladeži HDZ-a Solin, a kojoj je Županija platila 236 tisuća kuna za tri foto stupa, objavljeno je priopćenje u kojem su iznijeli svoj pogled na cijelu stvar. 

- Žao nam je što članska iskaznica nije odradila bolji posao… Žao nam je što LOOK@ solarni foto stup odmah u startu nije postavljen u još više gradova, općina, mjesta. Da je barem ta članska iskaznica bila vrijednija pa donijela još više stupova... - napisali su, a potom i objasnili svoj stav:

- Kako nam ne bi bilo žao kad vidimo da je u manje od mjesec dana slikano skoro 2000 slika kroz ove velike ljepotane i to za korisnike od kojih su 75% turisti koji dolaze iz cijelog svijeta (od Bangladeša do Nizozemske pa sve do Amerike i Kolumbije). Vidimo sreću na njihovim licima, vidimo lijepe poruke koje šalju u razne dijelove svijeta koristeći naše razglednice. Oduševljenost ne kriju, a inovativnost pozdravljaju - stoji dalje u priopćenju.

Potom su priložili fotografije mlade grupe Engleza i jedne obitelji iz Njemačke koji su se fotografirali na Kliškoj tvrđavi uz pomoć njihovog stupa. 

- Svi ovi ljudi su posjetili našu lijepu zemlju i slikali se na nekim novim stupovima te su oni za njih stvorili vrijednost i to kakvu. Uhvatili su u sliku njihovo putovanje, emociju, radost, život, a to predstavlja sve ono što mi želimo i za što radimo. Na kraju svih članskih iskaznica dolazi tržište i ono je najjači pokazatelj uspješnosti nečije ideje. Naše tržište kaže sljedeće: 9 prodanih stupova, upiti i prednarudžbe ostalih većih gradova u RH, zainteresiranost distributera iz Skandinavije, Arapskih zemalja te Njemačke. Potrebno je naglasiti da je to stanje u 5 mjeseci postojanosti na tržištu - pohvalili su se iz tvrtke LOOK@ .

Naveli su i kako ih jako veseli činjenica da se proizvodnja stupa odvija u maloj privatnoj radnji u Solinu i što je na mobilnoj aplikaciji radila mala privatna tvrtka iz Splita. Veseli ih i to što su sad već tvrtka koja zapošljava mlade, uspješne i ambiciozne ljude u Hrvatskoj.

- Veseli nas i činjenica što imamo u planu razvoj nove verzije stupa i mobilne aplikacije. Veseli nas budućnost te sve što nam donosi. Na kraju, bilo je tužno ovih dana vidjeti dio hrvatske javnosti u onome u čemu je najbolja. A to je blaćenje, ponižavanje i traženje 'pravog' razloga uspjeha. Tužno je što nisu naučili ništa iz bliže povijesti istih scenarija. Rimac Automobili, Bellabeat, Include, samo su neke od hrvatskih genijalnih tvrtki koje su sad već na svjetskom tržištu, a dio hrvatske javnosti je ipak znao kako su ti njihovi proizvodi loši i kako su svi oni, tu stigli, nekim sumnjivim putevima. Ono čemu se mi nadamo jest što više mladih ljudi koji pokreću tvrtke s članskim iskaznicama, tatinim novcem, sumnjivim investicijama, lošim, ružnim i bespotrebnim proizvodima, namještenim potporama i svim ostalim 'istinskim razlozima' uspjeha - zaključili su u priopćenju

Vaša reakcija na temu