Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
OTVORENO PISMO: Kako su vijećnici i javnost prevareni najavom premještanja kolodvora u Kopilicu?

OTVORENO PISMO: Kako su vijećnici i javnost prevareni najavom premještanja kolodvora u Kopilicu?

Milan Blaževski gradonačelniku je postavio niz pitanja

Milan Blaževski, predsjednik Savjeta za pomorstvo, promet i infrastrukturu SDP Splitsko-dalmatinske županije, uputio je otvoreno pismo gradonačelniku Splita Andri Krstuloviću Opari u kojem navodi kako je najavom otvaranja privremenog autobusnog kolodvora u Kopilici u lipnju ove godine obmanuta je javnost, ali i splitski gradski vijećnici koji prije davanja suglasnosti za sklapanje ugovora o zakupu zemljišta na Kopilici s HŽ infrastrukturom nisu dobili potpune i točne informacije od nadležnog gradskog upravnog odjela i savjetnika gradonačelnika. 

- Zgrada u Kopilici koja bi trebala služiti kao kolodvorska nije evidentirana na snimci iz zraka iz 1968. godine. Pored toga, zakupodavcu, odnosno HŽ infrastrukturi 2014. odbijen je prijedlog za uknjižbu prava vlasništva nekretnina na kojima je planiran privremeni kolodvor. Gradonačelniče, na temelju kojeg pravnog osnova planirate rekonstrukciju nezakonito izgrađenog objekta i znate li u čiju bi imovinu Grad tom rekonstrukcijom ulagao? Koja je sudbina objekata u privatnom vlasništvu koji se nalaze u neposrednoj blizini planiranog kolodvora? Hoće li Grad dozvoliti legalizaciju tih objekata? Koje je rješenje za prometne čepove koji će se stvarati u Hercegovačkoj ulici koja je i sada, bez 800 autobusa, u sezoni usko grlo grada? Postojećim kolodvorom upravlja društvo Autobusni kolodvor Split d.o.o., kojemu je Grad Split jedan od osnivača. Tko će upravljati kolodvorom u Kopilici, a što će se otvaranjem novog kolodvora dogoditi s postojećim kolodvorom i društvom Autobusni kolodvor Split d.o.o.? - pitanja su koja postavlja Blaževski u pismu.

Dodaje kako svako privremeno rješenje pretpostavlja da postoji i ono trajno. 

- Budući da Zakon ne poznaje 'privremene' kolodvore, u kojem će se smislu isti smatrati privremenim i koliko će točno ta privremenost trajati? Koje je trajno rješenje? Zaključno smatramo kako ovim priopćenjem dajemo priliku gradonačelniku da razuvjeri i nas i javnost kako se u konkretnom slučaju ne radi o ishitrenom i nepripremljenom projektu čija bi svrha bila prikriti nepostojanje obećanih, velikih projekata u Gradu Splitu - zaključio je.

Vaša reakcija na temu