Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Pametno: Imamo rješenje za prometne gužve u centru grada!

Pametno: Imamo rješenje za prometne gužve u centru grada!

Gradski vijećnik Branimir Urlić iznio je prijedloge za rješavanje problema u kotarevima na rubu centra grada

Posljednjih godina svjedočimo eksploziji turističke ponude u Splitu što za rezultat ima i znatno povećan priljev gostiju. Osim velikog broja njih koji dolaze avionom ili autobusima, velik postotak turista u Split dolazi osobnim automobilima pri čemu se stvaraju velike prometne gužve, istaknuli su danas iz stranke Pametno i ponudili rješenje. 

- Najveći priljev prometa osobnim automobilima osjećaju stanovnici kotareva na rubu centra grada, Bačvice, Lučac - Manuš, Lovret, Varoš. Zbog neodgovarajuće prometne signalizacije u splitskim ulicama, građenima u vrijeme pojave prvih automobila, danas se događa promet u rangu gradskih magistrala - kaže Branimir Urlić, gradski Pametnog i stanovnik kotara Lučac - Manuš i dodaje:

- Zbog loše prometne signalizacije na prilazima gradu i kaotične organizacije prometa u mirovanju događa se da veliki broj turista, korištenjem GPS sustava završava u dvorištima stanovnika ovih kotareva. Analizom ovog problema smatramo kako je moguće odmah pristupiti određenim koracima kako bi ova turistička sezona uzrokovala što manje problema stanovnicima navedenog područja:

- Postaviti signalizaciju za usmjeravanje posjetitelja na javne garaže i parkirališta na obodu grada (Gripe, garaža na Lovretu, parkiralište na Brodarici, okolica Poljuda...).

- Postaviti znakove zabrane ulaska za kamp kućice, autobuse i kamione veće od 7,5 tona u ulice u obodu centra (osim onih predviđenih za javni prijevoz i dvosmjerni promet), unutar obuhvata Ulica slobode - Vukovarska - Bihaćka - Kavanjinova - Matoševa - Nazorova; primjer grad Šibenik.

- Hitna primjena Zaključka o reguliranju prometa u središnjem dijelu grada Splita iz 2014. godine.

- Formirati više kvalitetnih lokacija opskrbnih punktova na obodu jezgre.

- Transparentan način dodjele dozvola za hotele i ostale posebne korisnike.

U budućnosti je, odgovarajućom analizom, potrebno konačno definiranje organizacije parkiranja po kotarskim zonama s posebnim pravima stanara- zaključio je Urlić. 

Vaša reakcija na temu