Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Pogledajte kako najmlađi Šoltani grade bunju u školskom dvorištu

Pogledajte kako najmlađi Šoltani grade bunju u školskom dvorištu

Učenici OŠ Grohote uče se vještinama gradnje suhozida bez vezivnog sredstva i tako njeguju nematerijalnu baštinu svoga zavičaja

Učenici Osnovne škole Grohote sa Šolte započeli su gradnju bunje u školskom dvorištu, što je dio planiranog kurikuluma u koji su uključeni svi učenici, učitelji i nastavni predmeti. 

- Cilj izgradnje bunje je njegovanje nematerijalne baštine svoga zavičaja s naglaskom na prenošenje vještine suhozidnog graditeljstva u kamenu bez upotrebe vezivnog sredstva. Razvojem praktičnih vještina kroz korelaciju svih nastavnih predmeta, učitelji OŠ Grohote ne čekaju kurikularnu reformu, nego je promjenama metoda svoga rada sami stvaraju - pojašnjava Mirela Mijić, ravnateljica škole.

Prva faza projekta počela je u ponedjeljak i traje do sutra, a nastavak slijedi početkom iduće školske godine. Interes učenika i učitelja za učenje je veliki, a suhozidno graditeljstvo vježbaju uz pomoć stručnih voditelja Udruge 4 GRADA Dragodid Filipa Bubala, Andriana Nigojevića i Mislava Tovarca. Usto, škola je pronašala i nekoliko šoltanskih majstora koji vladaju vještinom suhozidne gradnje, a dva su se i aktivno uključila. 

- Veliki je interes i roditelja polaznika radionice koji posjeduju  iskustvo i ljubav prema suhozidnoj gradnji. Roditelji Mladen Cecić iz Grohota i Ivo Bezić iz Gornjeg Sela svoja iskustva u gradnji suhozida rado će prenijeti na mlade generacije od kojih su neki već pokazali zavidan interes - zaključuje Mirela Mijić.

Vaša reakcija na temu