Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Pogledajte novi izgled Pipija i ostalih proizvoda Dalmacijavina: 'Vjerujemo da ćemo plasirati pića i u Ameriku'

Pogledajte novi izgled Pipija i ostalih proizvoda Dalmacijavina: 'Vjerujemo da ćemo plasirati pića i u Ameriku'

Tvrtka je na tržište vratila Faros, koji će uz Merlot barrique upotpuniti ponudu vrhunskih crnih vina

Na sajmu GAST predstavljen je potpuno novi izgled svih proizvoda kultne dalmatinske tvrtke Dalmacijavino tri mjeseca nakon uvođenja novog korporativnog logotipa. Naslanjajući se na novu priču o brendu Dalmacijavina koja kaže 'Pomalo...' osmišljene su i dizajnirane nove etikete za vina, jaka alkoholna pića i Pipi.

Brojnim okupljenima obratio se prvo predsjednik Uprave Luka Diel Zadro, da bi potom marketinški stručnjak Damir Ciglar kratko, ali nadahnuto ispričao priču o novom izgledu.

- Život je previše važan da bismo ga trebali shvaćati suviše ozbiljni - krenuo je parafrazom poznatog citata.

Treba znati zastati, uživati u trenutku, nastavio je, i prepustiti se.

- To je zapravo esencija dalmatinskog znanja kojega smo htjeli prenijeti u bit Dalmacijavina. Ta esencija se najbolje vidi u novom sloganu 'Pomalo...' - predočio je.


'Pomalo...', sadrži Dalmaciju, vino, opuštenost i način života 'kad se radi se radi, kad se odmara se odmara, a kad se uživa se uživa'.

- Prepuštenost trenutku za koji Dalmacijavino uvijek ima odgovarajući proizvod - obrazložio je.

Posebno je bila zanimljiva priča za Pipi.

- Asocira na more, opuštenost i društvo. S Pipijem smo htjeli da bude retro piće nove generacije s dodanim ekstraktom bezbrižnosti. Jednostavno ga popijete i boli vas...Pipi! - završio je uz veliki pljesak odobravanja.

Predsjednik Uprave je prethodno poručio s govornice da se suvremenim izgledom i povećanjem kvalitete proizvoda žele ponovo pozicionirati kao značajan proizvođač koji posluje u skladu s trendovima na tržištu. 

Vjeruje da će novi vizualni identitet nekadašnje kupce podsjetiti, a one nove pozvati da probaju i uvjere se u njihovu izvrsnost.

- Proizvode s novim vizualnim identitetom na tržište ćemo uvoditi postupno, kako se budu trošile zalihe proizvoda u dosadašnjem pakiranju. Planiramo da puni asortiman bude dostupan do Uskrsa - najavio je.

Ovom prigodom je otkrio i da bi proizvodi Dalmacijavina mogli i u Ameriku.

- U pregovorima smo s jednom hrvatskom firmom koja je najveći izvoznik u Ameriku i vjerujem da će naši ljudi tamo uskoro piti naša pića - izjavio je Luka Diel Zadro.


Predstavljena je, inače, i Kvasina barrique, koja će se na tržištu pojavljivati svake tri godine u ograničenim količinama. Kako bi osigurali najvišu kvalitetu proizvoda, kvasina od grožđa visoke kvalitete ležat će tri godine u barrique bačvama u podrumima vinarije Dalmacijavina u Drnišu. 

Dalmacijavino je na tržište vratilo Faros, vrhunski plavac mali, koji će uz Merlot barrique upotpuniti ponudu vrhunskih crnih vina. Predstavljen je i hvarski Pošip, vrhunsko vino zlatnožute boje, punog i osebujnog okusa s izrazito svojstvenom aromom. U premium segment uvode se Dalmatinska travarica i Vecchia.  

Vaša reakcija na temu