Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Potpisan memorandum o zajedničkoj suradnji za tunel Ravča-Drvenik

Potpisan memorandum o zajedničkoj suradnji za tunel Ravča-Drvenik

Projekt bi trebao bolje prometno povezati Hercegovinu, Zabiokovlje, Makarsko primorje, otoke Hvar i Korčulu i poluotok Pelješac

Danas su se u Vrgorcu sastali gradonačelnici i načelnici Dalmatinske zagore, Makarskog primorja, srednjodalmatinskih otoka, poluotoka Pelješca i Hercegovine, da bi zajedničkom inicijativom Vladi Republike Hrvatske predočili važnost izgradnje spojne ceste Ravča-Drvenik. Sastanku su prisustvovali 17 gradonačelnika i načelnika, splitsko-dalmatinski župan Zlatko Ževrnja i zamjenik dubrovačko-neretvanskog župana Davorko Obuljen.

Ovaj projekt zajedno s mnogim drugim popratnim projektima bi trebao bolje prometno povezati Hercegovinu, Zabiokovlje, Makarsko primorje, otoke Hvar i Korčulu i poluotok Pelješac. Bolja prometna povezanost je preduvjet za puno iskorištavanje gospodarskog i turističkog potencijala.

Spojna cesta A1-D8 (Ravča-Drvenik) je davno definirana u Strategiji i Programu prostornog uređenja RH. Projektna dokumentacija je nakon višegodišnjih financijskih planova i Programa ministarstva prometa gotova, a projekt je spreman za realizaciju. Riječ je o 7360 metara spojne ceste na kojoj je glavni infrastrukturni elemet tunel kroz Biokovo dužine 5600 metara. Na ovaj projekt se naslanjaju i drugi projekti kao što je nova trajektna luka Drvenik i niz projekata koji bi trebali bolje prometno povezivati Hvara, Korčule i Pelješca s kopnom.

Izgradnjom spojne ceste A1-D8 (Ravča-Drvenik) kao i uspostavom novih trajektnih veza gradnjom nove trajektne luke Drvenik osigurala bi se bolja kohezija otoka s kopnom. Rasteretila bi se trajektna luka Split, a preko trajektne luke Drvenik i spojne ceste Ravča-Drvenik turisti bi najbrže dolazili do Hvar, Korčula i Pelješca. Moguće bi bilo formirati koridor 'Hercegovina - Zabiokovlje - Makarsko primorje - otoci' što bi povećalo atraktivnost i konkurentnost ovog dijela Hrvatske i Hercegovine. Smanjili bi regionalne razlike, a povećali prekograničnu suradnju. 

Vaša reakcija na temu