Predsjednik udruge Get pohvalio najavu reguliranja prometa dostavnih vozila, ali i iznio zamjerke i strahove

Predsjednik udruge Get pohvalio najavu reguliranja prometa dostavnih vozila, ali i iznio zamjerke i strahove

Marina Krpetića prije svega zanima kako će se riješiti promet u mirovanju

Najavu reguliranja prometa dostavnih vozila, tzv. 'kareta' u centru grada komentirao nam je Marin Krpetić, predsjednik udruge stanovnika povijesne jezgre Get.

- Mene prije svega zanima kako će se riješiti promet u mirovanju, dakle gdje će se vozila nalaziti izvan djelatnog vremena, jer je trenutno stanje, primjerice kod Đardina, gdje nasred ceste stoje ostavljena brojna vozila  jednostavno neodrživo - istaknuo je.

Dakle, podvlači, spomenik i pješačka zona ne mogu biti ničiji parking, osim iznimno za ona vozila i osobe koja posjeduju znak pristupačnosti. 

- Također, ne znam kako misle regulirati broj vozila, s obzirom da velike firme poput Rotoa, BaComa i Velproa imaju popriličan vozni park. Nadam se da se neće sve skupa liberalizirati po principu taxi prijevoza, tako da se izdaju dozvole isključivo 'kupnjom' ulaznice koja je sada propisana na 10.000 kuna - navodi.

Napomenuo je i da je otvoreno i pitanje drugih vozila, onih hotelskih i sličnih.

-  Odnosno, ako čitamo malo između redaka, bojim se da postoji zakonska niša za to - kazao je.

 Čini mu se da se i popustilo s popodnevnim terminom dostave.

-  Dubrovački primjer nam dokazuje da je u dobroj organizaciji definitivno moguće odraditi sve kroz jutro - konkretan je primjer Krpetića.

No, kako kaže, svakako treba pohvaliti gradsku upravu za pomak k uvođenju reda, a jedino realno mjerilo će pokazati buduće stanje na terenu.

- Očekujemo pomak i u drugim segmentima komunale, prije svega u implementaciji pozitivnih prijedloga i prihvaćenih smjernica s tematske sjednice u novu Odluku komunalnom redu, čija je izrada u tijeku - poručio je.

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare