Prometov vozač Ante Bonacin još jedanput oduševio, Marko Bartulić iznio frapantan podatak da je 'pauk' prošle godine 1600 vozila premjestio s mjesta za osobe s invaliditetom!

Prometov vozač Ante Bonacin još jedanput oduševio, Marko Bartulić iznio frapantan podatak da je 'pauk' prošle godine 1600 vozila premjestio s mjesta za osobe s invaliditetom!

Rečeno je i da prometno redarstvo ima samo 1,5 posto postupanja na autobusnim stanicama

Ured za studente s invaliditetom Sveučilišta u Splitu, Studentski centar te tvrtka Split parking organizirali su tribinu o sigurnosti osoba s invaliditetom u prometu u Sveučilišnoj knjižnici. 

Tvrtka Split parking, inače, ovu je tribinu uvrstila i u svoju hvale vrijednu kampanju 'Želiš li se mijenjati za mjesto?' 

Iako relativno slabo posjećena, bila je iznimno sadržajna i poučna, a ponajprije zahvaljujući sudionicima.

Bili su Ivan Bogdanović kao koordinator, direktor firme 'Split parking' Marko Bartulić, Ante Bonacin, vozač gradske tvrtke 'Promet' koji je svojom gestom uvažavanja i pružanja pomoći osobi s invaliditetom izazvao simpatije javnosti, Ivan Barišić iz inicijative 'Poštujte naše stanice', Maša Bulatović, studentica s invaliditetom i studentica koja je među prvima otišla na studentsku razmjenu te u ime gradske uprave Magda Vrvilo, pročelnica za socijalnu skrb, zdravstvo i demografiju.

Među ostalim, pročelnica je rekla da Grad ima senzibilitet te da je na nama svima da se kampanja što jače čuje.

Bartulić je iznio frapantan podatak da su prošle godine 1600 vozila premjestili s mjesta za osobe s invaliditetom.

- Zastrašujuća je to brojka, a da ne govorimo o zloupotrebi oznaka pristupačnosti za osobe s invaliditetom - kazao je Bartulić podsjećajući kako su krenuli u kampanju koja ima za cilj osvijestiti društvo, ali i promijeniti zakonsku regulativu.

Kako je rekao, stvaraju se pravi preduvjeti za zakon primjeren osobama s invaliditetom.

O mukotrpnoj borbi s nepropisnim stajanjem vozila na autobusnim stajalištima govorio je Barišić te izrazio nadu da sljedeće godine neće više ni taxiji moći stajati te da će gradske službe više pažnje posvetiti uvođenju reda na stanicama. Prema brojkama koje je iznio, prometno redarstvo ima samo 1,5 posto svojih postupanja na stanicama.


Zahvaljujući priči studentice Maše koja je govorila i kako treba vozače Prometa educirati jer je bilo i slučajeva kada šoferi nisu izašli spustiti rampu, otkrilo se da je u ovoj gradskoj firmi još na snazi Pravilnik da osoba s invaliditetom mora imati pratnju. Postavilo se pitanje, zapravo, što je u opisu radnog mjesta šofera i smije li napustiti 'volan'.

Posebno srčano obratio se vozač Bonacin koji je kazao kako je na Žnjanu reagirao sa srcem. 

- Moje radno mjesto je volan, da se nešto dogodilo recimo dok sam izlazio, ja bih bio odgovoran. Bez obzira, ja ću opet napraviti isto - kazao je senzibilni Bonacin.

Naveo je i kako je stanje na autobusnim stanicama katastrofalno, a da je dovoljno reći kako s duplim autobusom ako ne stanu kako treba, nego im smeta automobil, šofer ne može uvijek vidjeti zadnja vrata.

- Ako se nešto dogodi i tada, mi smo krivi - rekao je navodeći da 'treba zapravo promijeniti ljudima čip u glavi'. To je, zapravo, najteže.

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare