Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Provjerite otvorene natječaje: Na raspolaganju milijuni kuna za turizam, inovacije, malo poduzetništvo...
EU informator Piše: Poduzetnički centar Solin

Provjerite otvorene natječaje: Na raspolaganju milijuni kuna za turizam, inovacije, malo poduzetništvo...

Poduzetnički centar Solin olakšava potragu za raspoloživim sredstvima

PRODUKTIVNA ULAGANJA U AKVAKULTURU

ROK ZA PODNOŠENJE: 15.7.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Mala i srednja poduzeća, Fizičke osobe

Predmet ovoga natječaja su ulaganja u akvakulturu i proizvode akvakulture s ciljem poticanja okolišno održive, resursno učinkovite, inovativne, konkurentne i na znanju utemeljene akvakulture.

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

– troškovi izgradnje i/ili rekonstrukcije uzgajališta i/ili mrjestilišta i/ili objekata za predrast te kod postojećih ribnjaka za uzgoj toplovodnih slatkovodnih riba troškovi uklanjanja mulja ili sprječavanja taloženja mulja;

– troškovi opremanja mrjestilišta i/ili uzgajališta /ili objekata za predrast, uključujući troškove transporta i/ili montaže i/ili ugradnje;

– ulaganja u izgradnju i/ili rekonstrukciju i/ili opremanje zatvorenih akvakulturnih sustava u kojima se proizvodi akvakulture uzgajaju u zatvorenim recirkulacijskim sustavima;

– troškovi izgradnje i/ili rekonstrukcije skladišnih prostora te troškovi opremanja opremom potrebnom za rad skladišnih prostora, uključujući troškove transporta i/ili montaže i/ili ugradnje;

– troškovi izgradnje i/ili rekonstrukcije objekata za maloprodaju i/ili troškovi opremanja opremom potrebnom za rad objekta za maloprodaju, uključujući troškove transporta i/ili montaže i/ili ugradnje;

– troškovi izgradnje i/ili rekonstrukcije te troškovi opremanja vodnih građevina, uključujući troškove transporta i/ili montaže i/ili ugradnje;

– troškovi izgradnje i/ili rekonstrukcije te troškovi opremanja opremom potrebnom za rad otpremnog centra i centra za pročišćavanje školjkaša, uključujući troškove transporta i/ili montaže i/ili ugradnje;

– troškovi kupnje i/ili opremanja specijaliziranih vozila i/ili radnih strojeva i/ili specijaliziranih plovila i/ili teglenica i/ili plutajućih objekata i/ili pontona te troškovi kupnje radnih strojeva, uključujući troškove transporta i/ili montaže i/ili ugradnje;

– kod ulaganja u kupnju opreme za unaprjeđenje uvjeta rada mrjestilišta i/ili uzgajališta, troškovi kupnje informatičke opreme i/ili informatičkih sustava (uključujući i licencirane računalne programe) za potrebe rada mrjestilišta i/ili uzgajališta, i/ili sustava automatskog/poluautomatskog hranjenja i/ili uređaja za klimatizaciju prostorija mrjestilišta i/ili ostale opreme, uključujući troškove transporta i/ili montaže i/ili ugradnje;

– kod ulaganja u kupnju opreme za unaprjeđenje kvalitete proizvodnje na mrjestilištima i /ili uzgajalištima isključivo u svrhu akvakulture, troškovi kupnje kontejnera za skladištenje akvatičnih organizama i/ili ledomata i/ili opreme za poleđivanje i/ili šokiranje akvatičnih organizama i/ili sanitacijske opreme i/ili visokotlačne pumpe i/ili zračne barijere, uključujući troškove transporta i/ili montaže i/ili ugradnje;

– kod ulaganja u kupnju i/ili izgradnju i/ili postavljanje opreme i/ili sustava fizičke i tehničke zaštite mrjestilišta i/ili uzgajališta od divljih grabežljivaca, troškovi kupnje i/ili izgradnje i/ili postavljanja opreme i/ili sustava zaštite mrjestilišta i/ili uzgajališta od divljih grabežljivaca, uključujući troškove transporta i/ili montaže i/ili ugradnje;

– kod ulaganja u kupnju opreme i/ili sustava za nadzor mrjestilišta i/ili uzgajališta, troškovi kupnje opreme i/ili sustava za video-nadzor mrjestilišta i/ili uzgajališta, uključujući troškove transporta i/ili montaže i/ili ugradnje;

– kod ulaganja u kupnju instrumenata i/ili opreme za praćenje parametara okoliša, troškovi kupnje instrumenata i/ili opreme za praćenje fizikalnih i kemijskih parametara vode i sedimenta i/ili vodomjera i/ili opreme za telemetrijski nadzor, uključujući troškove transporta i/ili montaže i/ili ugradnje;

– kod ulaganja u komplementarne aktivnosti troškovi uspostave i razvoja takvih aktivnosti;

– kod izgradnje i/ili opremanja postrojenja za proizvodnju energije iz obnovljivih izvora na mrjestilištima i/ili uzgajalištima (solarne elektrane, hidroelektrane, vjetroelektrane, elektrane na biomasu, geotermalne elektrane i slično), troškovi izgradnje postrojenja te troškovi opremanja opremom potrebnom za rad postrojenja, uključujući troškove transporta i/ili montaže i/ili spajanje od postrojenja na distribucijsku mrežu/od postrojenja do objekta), a ukoliko će ulaganjem planirana godišnja procijenjena proizvodnja električne i/ili toplinske energije biti veća od prosječne godišnje procijenjene potrošnje električne i/ili toplinske energije objekata na mrjestilištu i/ili uzgajalištu vezanih uz proizvodnju, a koje se planira opskrbljivati proizvedenom energijom, korisnik može ostvariti potporu za razmjerni udio iznosa ukupno prihvatljivih izdataka ulaganja, a koji odgovara udjelu potrošnje na mrjestilištu i/ili uzgajalištu u odnosu na ukupno proizvedenu energiju u postrojenju koje je predmet ulaganja;

– opći troškovi do gornje granice od 12 posto ukupno prihvatljivog iznosa ulaganja, i to: troškovi pripreme poslovnog plana, troškovi izrade studije utjecaja na okoliš, troškovi izrade procjene o potrebi izrade studije, trošak izrade elaborata zaštite okoliša, troškovi pripreme dokumentacije za Natječaj (konzultantske usluge za pripremu Zahtjeva za potporu i Zahtjeva za isplatu), troškovi nadzornog inženjera kod izgradnje i/ili rekonstrukcije i troškovi pripreme projektne tehničke dokumentacije.

INTENZITET POTPORE: Maksimalni iznos po korisniku iznosi 3.000.000,00 eura.

IZVOR: http://www.mps.hr/ribarstvo/default.aspx?id=3841 

USLUGA KOJI PROIZLAZE IZ AKTIVNOSTI ISTRAŽIVANJA I RAZVOJA (KK.01.2.1.01)

ROK ZA PRIJAVU: 31.12.2019.

PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJ: Mikro, mali, srednji ili veliki poduzetnik. Pod kategorijom mikro, mali i srednji poduzetnik podrazumijeva se poduzetnik sukladno Prilogu I. Uredbe 651/2014. Pod kategorijom veliki poduzetnik, podrazumijeva se poduzetnik koji ne ispunjava kriterije utvrđene u Prilogu I. Uredbe 651/2014.

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI: Aktivnosti istraživanja i razvoja (vlastite aktivnosti istraživanja i razvoja, ugovorno istraživanje i kolaborativno istraživanje) i aktivnosti početnih ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu u cilju jačanja kapaciteta za istraživanje i razvoj.

Aktivnosti istraživanja i razvoja moraju biti u jednoj ili više sljedećih kategorija istraživanja i razvoja:

– temeljno istraživanje,

– industrijsko istraživanje,

– eksperimentalni razvoj,

– studije izvedivosti.

Projektni prijedlog može se sastojati od jedne ili kombinacije nekoliko prihvatljivih kategorija istraživanja i razvoja.  U slučaju da projektni prijedlog sadrži aktivnosti koje se odnose na različite kategorije istraživanja i razvoja, za svaku od aktivnosti primjenjivati će se posebni kriteriji vezano uz maksimalni intenzitet potpore.

Aktivnosti početnih ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu u cilju jačanja kapaciteta za istraživanje i razvoj prihvatljive su samo za poduzetnike koji provode ili planiraju provoditi vlastite projekte istraživanja i razvoja.

INTEZITET POTPORE: Najniža vrijednost potpore iznosi 190.000,00 HRK. Najviša vrijednost potpore iznosi 56.000.000,00 HRK.

IZVOR: http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/1158 

INOVACIJE NOVOOSNOVANIH MSP (KK.03.2.2.01.)

ROK ZA PODNOŠENJE: 31.12.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Poziv je namijenjen pravnim ili fizičkim osobama koje su:

– neuvršteni MSP-ovi koja spadaju u mikro, mala ili srednja poduzeća sukladno definiciji utvrđenoj u Prilogu I. Definicija malih i srednjih poduzeća Uredbe 651/2014

– su osnovane najviše 36 mjeseci prije dana predaje projektne prijave, nisu raspodijelile dobit i koje nisu osnovane spajanjem.

Potpora u okviru ovog Poziva isključivo je namijenjena novoosnovanim MSP-ovima i ne odnosi se na postojeća poduzeća koja će se zatvoriti i ponovno otvoriti.

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI SU:

1. Prilagodba razvijanog proizvoda/usluge zahtjevima tržišta – (provodi se samostalno ili na temelju ugovora za uslugu po komercijalnim uvjetima), a predstavlja dovršetak inovacije (proizvod/usluga) skoro spremne za tržište koja sadržava ključne funkcionalnosti (Minimalno održiv proizvod – MVP),  za koju je već iskazan inicijalni interes tržišta i/ili ima prve kupce, uključujući i inkrementalne inovacije na postojećim proizvodima/uslugama u svrhu stvaranja novih verzija za nova tržišta. Može obuhvaćati sljedeće:

– prilagodba i dovršetak inovacije (proizvod/usluga) zahtjevima tržišta, uključujući testiranje i ugradnju testnih rezultata u završni proizvod/uslugu te optimizaciju,

– prijenos tržišno primjenjivih tehnoloških rješenja, znanja i iskustava (transfer znanja i tehnologije) uključujući povezane savjetodavne usluge i osposobljavanje djelatnika, c. Revizija Studije izvedivosti,

– demonstracija i evaluacija inovacije u operativnom okruženju,

– dizajn proizvoda,

– zaštita i upravljanje predmetnim intelektualnim vlasništvom, uključujući prijave za priznanje prava i provođenje postupka za priznanje prava intelektualnog vlasništva i izradu strateškog plana zaštite i upravljanja intelektualnim vlasništvom.

2. Komercijalizacija rezultata istraživanja i razvoja (priprema lansiranja proizvoda/usluge) može obuhvaćati sljedeće:

– istraživanje i testiranje tržišta za inovaciju,

– verifikacija analize tržišta i/ili tržišne potrebe,

– testiranje proizvoda s potencijalnim kupcima,

– verifikacija poslovnog modela/plana,

– priprema proizvodnje i ulaganje u probnu proizvodnju, nulta serija,

– marketinški plan i revizija poslovnog i marketinškog plana,

– perativne marketinške aktivnosti izravno vezane uz komercijalizaciju rezultata istraživanja i lansiranje proizvoda/usluge na tržište,

– pripreme za sljedeći ciklus investiranja i privlačenje dodatnih sredstava financiranja.

3. Dodatne aktivnosti vezane uz aktivnost 1. i/ili 2., prihvatljive za cijelo vrijeme trajanja projekta mogu obuhvaćati:

– angažman vanjskog visokokvalificiranog i ostalog stručnog osoblja,

– ulaganja u instrumente i opremu,

– ulaganja u poslovanje nastalo izravno i isključivo uslijed projekta (kao npr. plaće osoblja prijavitelja koje je izravno uključeno u rad na projektnim aktivnostima, operativni troškovi i sl.).

4. Aktivnosti vezane uz ugovorne obveze (dodatne aktivnosti iz ove stavke mogu iznositi maksimalno 5% vrijednosti sredstava potpore):

– revizija projekta u skladu s poglavljem 7.5 Uputa (ukoliko je primjenjivo),

– promidžba i vidljivost u skladu s poglavljem 7.6 Uputa.

INTEZITET POTPORE: Najniži iznos bespovratnih sredstava iznosi 150.000,00 HRK, najviši iznos 1.500.000,00 HRK.

IZVOR: http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/1193 

INTERREG CENTRAL EUROPE – 2. POZIV NA DOSTAVU PROJEKTNIH PRIJEDLOGA

ROK ZA PRIJAVU: 23.6.2016.

PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJI:

- Nacionalna, regionalna i lokalna tijela,

– Privatne institucije, uključujući privatna poduzeća s pravnom osobnošću,

– Međunarodne organizacije.

Na natječaju mogu sudjelovati dionici iz sljedećih zemalja: Austrija, Hrvatska, Češka, Mađarska, Poljska, Slovačka, Slovenija, Njemačka (8 pokrajina) i Italija (9 regija).

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI: Ovisni su o tematskim područjima unutar kojih se provode projekti:

– Prioritetna os 1: Suradnja na inovacijama za jačanje Središnje Europe,

– Prioritetna os 2: Suradnja na strategijama niske emisije ugljičnog dioksida,

– Prioritetna os 3: Suradnja na očuvanju prirodnih i kulturnih resursa s ciljem održivog razvoja,

– Prioritetna os 4: Suradnja u projektima razvoja prometa s ciljem boljeg povezivanja zemalja Središnje Europe,

– Prioritetna os 5: Tehnička pomoć.

INTENZITET POTPORE:

– 85% ukupnih prihvatljivih troškova za prijavitelje iz Hrvatske, Češke, Mađarske, Poljske, Slovačke Obrazac za prijavu i pripadajuće dokumente mora se dostaviti najkasnije do 23. lipnja 2016.  putem eMS sustava.

IZVOR: http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/1208 

JAVNI POZIV ZA SUFINANCIRANJE PROJEKATA SREDSTVIMA PROJEKTA PODUZETNIČKOG KAPITALA ZA INOVACIJE I PODUZETNIŠTVO – PROJEKTNA KOMPONENTA II: FOND ZA POTICANJE ULAGANJA U KAPITAL U RANOJ FAZI FINANCIRANJA

ROK ZA PRIJAVU: 1.9.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Mala i srednja poduzeća

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI: Troškovi navedeni u prijavi moraju biti u izravnoj vezi s Projektom/inovacijom za koju se dodjeljuje uvjetni zajam kako bi se smatrali prihvatljivima. Prihvatljivost troškova utvrđuje isključivo HAMAG-BICRO sukladno svojim internim metodologijama i procedurama rada.

JAVNI POZIV ZA DODJELU SREDSTAVA FONDA ZA SUFINANCIRANJE PROVEDBE EU PROJEKATA NA REGIONALNOJ I LOKALNOJ RAZINI ZA 2016. GODINU

ROK PODNOŠENJE: 15.12.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI:

– Jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave;

– pravne osobe u većinskom vlasništvu ili suvlasništvu jedinica lokalne i područne (regionalne) samouprave;

– ustanove čiji su osnivači jedinice lokalne i područne (regionalne) samouprave;

Koje imaju sklopljen ugovor o dodjeli bespovratnih sredstava iz fondova eu u okviru programa:

– 'promet', 'zaštita okoliša', 'regionalna konkurentnost' i 'razvoj ljudskih potencijala' financiranih iz fondova EU u programskom razdoblju 2007.-2013.

– 'konkurentnost i kohezija', 'učinkoviti ljudski potencijali', 'program ruralnog razvoja' i operativnog programa za pomorstvo i ribarstvo republike hrvatske programsko razdoblje 2014.-2020.

– europske teritorijalne suradnje u kojima sudjeluje republika hrvatska (prekogranični, transnacionalni i međuregionalni programi) u programskom razdoblju 2007.-2013. i 20214.-2020.

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI: Sredstva Fonda se dodjeljuju isključivo radi sufinanciranja dijela sredstava koje je korisnik na temelju ugovora o EU projektu dužan osigurati iz vlastitih izvora (učešće korisnika) u provedbi EU projekta.

INTENZITET POTPORE:

– 30.000.000,00 HRK za jedinice područne (regionalne) samouprave s brojem stanovnika manjim od 100.000;

– 40.000.000,00 HRK za jedinice područne (regionalne) samouprave s brojem stanovnika od 100.000 do 200.000;

– 50.000.000,00 HRK za jedinice područne (regionalne) samouprave s brojem stanovnika većim od 200.000 do 300.000;

– 60.000.000,00 HRK za jedinice područne (regionalne) samouprave s brojem stanovnika većim od 300.000;

– 75.000.000,00 HRK za Grad Zagreb.

Maksimalni iznos za pojedinu županiju može se uvećati za 25%, za županije koje su iskoristile sredstva Fonda više od 90% maksimalnog iznosa, pod uvjetom da postoji dovoljno raspoloživih sredstava u Fondu.

Neovisno o korisniku i području provedbe projekta:

– najniža vrijednost zahtjeva za dodjelu sredstava Fonda po pojedinačnom projektu ne smije biti manja od 50.000,00 HRK;

– najviša vrijednost zahtjeva za dodjelu sredstava Fonda po pojedinačnom projektu može iznositi 7.500.000,00 HRK.

PODRŠKA RAZVOJU MSP U TURIZMU POVEĆANJEM KVALITETE I DODATNE PONUDE HOTELA 

ROK ZA PODNOŠENJE: 31.12.2016.

PRIHVATLJIVI PRIJAVITELJI: Malo ili srednje poduzeće, obrtnici

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI: 

1. ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu koja se odnose na:

– izgradnju i opremanje novih ili rekonstrukciju i opremanje postojećih građevina koje će po završetku investicije ispuniti minimalne uvjete i uvjete za kategoriju 3, 4 ili 5 zvjezdica jedne od sljedećih vrsta ugostiteljskih objekata iz skupine HOTELI: hotel, aparthotel, turističko naselje, hotel baština ili difuzni hotel (sukladno važećim propisima iz ugostiteljstva i turizma), uz uvjet obvezne izgradnje i/ili realizacije dodatnih sadržaja koji nisu propisani kao obvezni sukladno važećim propisima iz ugostiteljstva i turizma, a koji će doprinijeti produljenju turističke sezone i atraktivnosti ponude na destinaciji

– izgradnju i/ili realizaciju dodatnih sadržaja postojećih ugostiteljskih objekata iz skupine Hoteli (vrste: hotel, aparthotel, turističko naselje, hotel baština ili difuzni hotel), kategorije 3, 4 ili 5 zvjezdica, koji nisu propisani kao obvezni sukladno važećim propisima iz ugostiteljstva i turizma, a koji će doprinijeti produljenju turističke sezone i atraktivnosti ponude na destinaciji, sa ili bez ulaganja u obnovu (održavanje) i opremanje predmetnih smještajnih objekata, uz uvjet podizanja postojeće kategorije za najmanje jednu zvjezdicu (sukladno važećim propisima iz ugostiteljstva i turizma).

2. savjetodavne usluge koje pružaju vanjski konzultanti, pod uvjetom da su izravno povezane s projektom za koji je odobrena regionalna potpora i da nisu trajna ili periodična djelatnost niti su povezane s uobičajenim troškovima poslovanja poduzetnika;

3. sudjelovanje na sajmovima i predstavljanje novog turističkog proizvoda, ako je izravno povezano s projektom za koji je odobrena regionalna potpora;

4. usavršavanja i provođenja specijaliziranih treninga, ako su izravno povezani s projektom za koji je odobrena regionalna potpora.

INTENZITET POTPORE:

Intenzitet regionalne potpore iznosi 35% za srednje poduzetnike i 45% za mikro i male poduzetnike. Maksimalno 10.000.000 kuna.

Intenzitet potpore za savjetodavne usluge u korist malih i srednjih poduzeća ne može prelaziti 50% prihvatljivih troškova. Maksimalni iznos 1.000.000 kuna po poduzetniku po projektu

Intenzitet potpore MSP-u za sudjelovanje na sajmovima ne može prelaziti 50% prihvatljivih troškova. Maksimalni  iznos 500.000 kuna.

Potpore za usavršavanje dodijelit će se u slijedećim intenzitetima :

a) za srednja poduzeća 60% opravdanih troškova, odnosno 70% opravdanih troškova ako se usavršavanje provodi za radnike s invaliditetom ili radnike u nepovoljnom položaju;

b) za mala i mikro poduzeća 70% opravdanih troškova. Maksimalni  iznos potpore 500.000 kuna.

Najniža vrijednost potpore po projektu iznosi 1.000.000,00 HRK, najviša 10.000.000,00 HRK.

IZVOR: http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/1179 

JAVNI POZIV ZA DODJELU POTPORA DOGAĐANJIMA U 2016. GODINI

ROK ZA PODNOŠENJE:

- Do 30.5.2016. godine za Program 1. Potpore događanjima na turistički nerazvijenim PPS područjima

- Do 30.5.2016. godine za Program 2. Potpore nacionalnim i regionalnim događanjima

- Do 23.5.2016. godine za Program 3. TOP događanja

Program 1. Potpore događanjima na turistički nerazvijenim PPS područjima

Događanja na turistički nerazvijenim PPS područjima, i to:

a) kulturna/zabavna

b) sportska

c) eno-gastronomska i ostala događanja (povijesna, tradicijska).

U smislu ovog Javnog poziva, pod turistički nerazvijenim područjem smatraju se:

- područja svih kontinentalnih županija, osim područja Grada Zagreba,

- sva naselja s područja ostalih županija, koja na svojem području nemaju izlaz na more.

Mjesto održavanja događanja mora biti destinacija kojoj je HTZ dodijelio oznaku 'PPS destinacija'.

Program 2. Potpore nacionalnim i regionalnim događanjima

Nacionalna i regionalna događanja, i to:

a) kulturna/zabavna

b) sportska

c) eno-gastronomska i ostala događanja (povijesna, tradicijska).

Program 3. TOP događanja

Međunarodna TOP događanja za koja se procjenjuje da su motiv dolaska najmanje 10.000 posjetitelja, i to:

a) zabavna,

b) sportska.

PRIHVATLJIVI KORISNICI:

- trgovačka društva,

- obrti,

- zadruge,

- nacionalni sportski savezi,

- javne ustanove,

- ustanove u kulturi,

- umjetničke organizacije,

- jedinice lokalne i regionalne samouprave,

- turističke zajednice.

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVA:

HTZ može Organizatoru odobriti potporu do 50% opravdanih/prihvatljivih troškova događanja.

- najam opreme (audio i vizualna tehnika, pozornica i dr.),

- nabava radnog/potrošnog materijala vezanog za organizaciju događanja,

- najam prostora za održavanje događanja,

- najam prijevoznih sredstava u svrhu prijevoza organizatora i izvođača vezan uz organizaciju događanja,

- troškove smještaja, putne troškove izvođača i vanjskih suradnika,

- honorare (temeljem ugovora) izvođača i vanjskih suradnika,

- troškove promocije događanja (oglašavanje u tisku, na radiju, vanjsko oglašavanje, online oglašavanje),

- usluge zaštitarske službe,

- druge troškove neposredne organizacije događanja, koje HTZ smatra opravdanim.

INTENZITET POTPORE:

HTZ može Organizatoru odobriti potporu do 50% opravdanih/prihvatljivih troškova događanja.

IZVOR: http://business.croatia.hr/hr-HR/Hrvatska-turisticka-zajednica/Potpore-HTZ-a/Potpore-dogadanjima?Y2lcNDA0MixwXDI0Mg%3d%3d  

JAVNI POZIV ZA PODNOŠENJE PRIJAVA ZA DODJELU BESPOVRATNIH SREDSTAVA TEMELJEM PROGRAMA SUFINANCIRANJA RAZVOJNIH PROJEKATA U TURIZMU NA PODRUČJU SPLITSKO-DALMATINSKE ŽUPANIJE U 2016.

ROK ZA PODNOŠENJE: 30.5.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI:

Korisnici sredstava su jedinice lokalne samouprave i turističke zajednice na području Splitsko-dalmatinske županije.

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

Prihvatljivi troškovi su:

a) troškovi izrade projektne dokumentacije

b) troškovi izgradnje, dogradnje, rekonstrukcije ili adaptacije, uređenja i opremanja objekata javne turističke infrastrukture

INTENZITET POTPORE:

Splitsko-dalmatinska županija sufinancira do 50% prihvatljivih troškova provedbe pojedinačnog projekta.

IZVOR: http://www.dalmacija.hr/natjecaji/id/3452/javni-poziv-za-podnosenje-prijava-za-dodjelu-bespovratnih-sredstava-temeljem-programa-sufinanciranja-razvojnih-projekata-u-turizmu-na-podrucju-splitsko-dalmatinske-zupanije-u-2016  

JAVNI  POZIV ZA KANDIDIRANJE PROJEKATA ZA DODJELU BESPOVRATNIH SREDSTAVA TEMELJEM PROGRAMA KONKURENTNOST TURISTIČKOG GOSPODARSTVA

ROK ZA PODNOŠENJE: 31.5.2016.

Za pravdanje cjelokupne investicije priznaju se računi i bankovne transakcije opravdanih/prihvatljivih troškova iz predloženog troškovnika koji su nastali tijekom 2015. i 2016. godine.

PRIVATNI IZNAJMLJIVAČI:

OBJEKTI U DOMAĆINSTVU (soba, apartman, studio apartman, kuća za odmor, kamp u domaćinstvu)

PRIHVATLJIVA AKTIVNOST / TROŠKOVI:

Izgradnja i opremanje isključivo novih bazena, minimalne vodene tlocrtne površine 30 m2 za vanjske bazene i minimalne vodene tlocrtne površine 20 m2 za unutarnje bazene (unutar čvrstih objekata), uz uvjet da uz planirani bazen podnositelj zahtjeva mora imati registrirane minimalno 3 sobe (odnosno 6 stalnih kreveta), ili 4 smještajne jedinice (odnosno 12 gostiju) u kampu. Podnositelj zahtjeva mora imati registraciju 'Objekta u domaćinstvu' do dana podnošenja prijave, kategorije 3 ili više zvjezdica te podmirene sve obveze (boravišnu pristojbu i turističku članarinu) za objekte koji imaju registraciju u prethodnom izvještajnom razdoblju

Važno je napomenuti da je za potporu bazena potrebno slijedeće:

geodetski ili situacijski nacrt, glavni ili izvedbeni ili tipski projekt koji sadržava i točan troškovnik radova. Za bazene koji su izgrađeni potrebno je dostaviti projekt izvedenog stanja te foto dokumentaciju. Sva projektna ili izvedbena dokumentacija mora biti izrađena i ovjerena od ovlaštenog inženjera

IZNOS POTPORE: Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 40.000 kuna

INTENZITET POTPORE: Do 60% prihvatljivih troškova projekta

A1 – SVE VRSTE OBJEKATA IZ SKUPINE 'HOTELI': HOTEL, APARTHOTEL, TURISTIČKO NASELJE, HOTEL BAŠTINA (HERITAGE), PANSION, TURISTIČKI APARTMANI, DIFUZNI HOTEL, INTEGRALNI HOTEL

ROK ZA PODNOŠENJE: 31.5.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge

PRIHVATLJIVE PROJEKTNE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

- Obnova i cjelovito opremanje smještajnih jedinica iz skupine 'Hoteli', te njihovih pratećih sadržaja u cilju povećanja standarda i kvalitete, uz uvjet dostizanja više kategorije ugostiteljskog objekta za jednu zvjezdicu, odnosno zadržavanja kvalitete postojeće kategorije minimalno 3* (uz obveznu dostavu Zapisnika o očevidu s rekategorizacije o uvjetima koje treba ispuniti za zadržavanje postojeće kategorije), sukladno važećem Pravilniku o razvrstavanju, kategorizaciji i posebnim standardima ugostiteljskih objekata iz skupine hoteli

- Razvoj i unapređenje dodatnih sadržaja: bazeni (minimalne vodene tlocrtne površine 30 m2 za vanjske i minimalne vodene tlocrtne površine 20 m2 za unutarnje bazene unutar čvrstih objekata), wellness i drugi rekreacijski, sportski, zabavni ili tematski sadržaji koji pridonose većoj popunjenosti i produljenju turističke sezone

- Ulaganje u realizaciju tematskog definiranja Hotela, odnosno utvrđivanja posebnog standarda za vrstu Hotel posebnog standarda: Lječilišne vrste hotela, Hotel business, Hotel meetings, Hotel congress, Hotel club, Hotel casino, Hotel holiday resort, Hotel coastline holiday resort, Hotel family, Hotel small & friendly, Hotel senior citizens, Hotel health & fitness, Hotel wellness, Hotel diving club, Hotel motel, Hotel ski ili Hotel za osobe s invaliditetom

- Podizanje kvalitete hotela, ispunjavanjem uvjeta za dobivanje oznake kvalitete Q, sukladno Pravilniku za dodjelu oznake kvalitete ugostiteljskog objekta vrste Hotel (NN 36/12)

- Ulaganja izvršena u tijeku 2015. i 2016. god. u dostizanje uvjeta za uključenje postojećih ugostiteljskih smještajnih objekata u vrstu Hotel baština (heritage), Difuzni hotel ili Integralni hotel, uz uvjet dostave rješenja o ispunjavanju minimalnih uvjeta za predmetnu vrstu Hotela kao dijela obvezne dokumentacije uz Zahtjev KTG/16

- Ulaganje u zeleno poduzetništvo u turizmu: dostizanje uvjeta za dobivanje nacionalnog znaka zaštite okoliša – Prijatelj okoliša, sukladno Pravilniku (NN 70/08, 81/11), znaka zaštite okoliša Europske unije – EU Ecolabel, sukladno Pravilniku (NN 110/14)

INTEZITET  POTPORE:

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 70.000 kuna

Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 350.000 kuna

A2 - 'KAMPOVI I DRUGE VRSTE UGOSTITELJSKIH OBJEKATA ZA SMJEŠTAJ' (kamp, kamp odmorište, hostel i druge vrste ugostiteljskih objekata za smještaj)

ROK ZA PODNOŠENJE: 31.5.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge

PRIHVATLJIVE PROJEKTNEAKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

- Obnova, proširenje i uređenje postojećeg kampa ili kamp odmorišta, podizanje kvalitete osnovnih i dodatnih sadržaja uz uvjet dostizanja više kategorije kampa za jednu zvjezdicu, odnosno zadržavanja kvalitete postojeće kategorije minimalno 3*, sukladno važećem

Pravilniku o razvrstavanju, minimalnim uvjetima i kategorizaciji ugostiteljskih objekata iz skupine kampovi

- Izgradnja novog kampa ili kamp odmorišta na područjima gdje takvih sadržaja nema (uz prometnice, jadransko zaleđe, i kontinent) sukladno važećem Pravilniku

- Obnova i uređenje postojećih hostela i drugih vrsta ugostiteljskih objekata za smještaj i njihovih pratećih sadržaja u cilju povećanja standarda, podizanja kvalitete, odnosno povećanja kategorije smještajnih objekata koji se kategoriziraju (dokaz dostava novog

Rješenja o minimalnim uvjetima/kategoriji po završetku projekta), sukladno važećem Pravilniku o razvrstavanju, minimalnim uvjetima i kategorizaciji ugostiteljskih objekata iz skupine ostali ugostiteljski objekti za smještaj

- Povećanje standarda i kvalitete prenamjenom postojećih ugostiteljskih objekata iz skupine 'Ostali ugostiteljski objekti za smještaj za smještaj' u vrstu smještajnog objekta iz skupine „Hoteli“– sukladno važećim pravilnicima (dokaz - dostava novog rješenja o minimalnim uvjetima i kategoriji 'hotela' po završetku projekta)

- Razvoj i unapređenje dodatnih sadržaja kampa i drugih vrsta objekata za smještaj: bazeni (minimalne vodene tlocrtne površine 30 m2 za vanjske i minimalne vodene tlocrtne površine 20 m2 za unutarnje bazene), sadržaji vezani za animaciju, sport i rekreaciju, sadržaji za djecu, zabavni i tematski parkovi i sl.

- Povećanje i poboljšanje standardnih i propisanih uvjeta za osobe sa invaliditetom

- Ulaganje u zeleno poduzetništvo u kampovima: dostizanje uvjeta za dobivanje nacionalnog znaka zaštite okoliša – Prijatelj okoliša, sukladno Pravilniku (NN 70/08, 81/11), znaka zaštite okoliša Europske unije – EU Ecolabel, sukladno Pravilniku (NN 110/14)

INTENZITET POTPORE:

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 50.000 kuna

Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 250.000 kuna

A3 - SELJAČKO DOMAĆINSVO – (OPG koje pruža ugostiteljske i /ili turističke usluge)

ROK ZA PODNOŠENJE: 31.5.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI:

OPG koje pruža ugostiteljske i /ili turističke usluge, sukladno važećem Pravilniku o pružanju ugostiteljskih usluga u seljačkom domaćinstvu, odnosno na obiteljskom poljoprivrednom gospodarstvu, te trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge za kušaonice, sukladno važećem Pravilniku o razvrstavanju i minimalnim uvjetima ugostiteljskih objekata iz skupina 'Restorani', 'Barovi', 'Catering objekti' i 'Objekti jednostavnih usluga'.

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

- Obnova, proširenje i uređenje postojećeg seljačkog domaćinstva, podizanje kvalitete osnovnih i dodatnih sadržaja uz uvjet dostizanja više kategorije seljačkog domaćinstva za jedno sunce, odnosno zadržavanja kvalitete postojeće kategorije (minimalno 3 sunca) ili dobivanje oznake kvalitete

- Ulaganje u uređenje izletišta, kušaonica, vinotočja

- Investicije usmjerene ka osnivanju novog seljačkog domaćinstva ili ugostiteljskog objekta vrste kušaonica (uz Zahtjev je obvezna dostava foto dokumentacije postojećeg stanja, projektna dokumentacija planiranog zahvata, te obvezna dostava registracije po završetku projekta, u roku koji je definiran Ugovorom između davatelja i korisnika potpore)

- Razvoj i unapređenje dodatnih sadržaja sukladno Zakonu o pružanju usluga u turizmu (NN 68/07; 88/10; 30/14; 89/14; 152/14): sportsko rekreativni, kreativno-edukativni sadržaji, sadržaji vezani za etno zbirke i tradicijske zanate, te poljoprivredne aktivnosti namijenjene turistima, bazeni (minimalne vodene tlocrtne površine 30 m2 za vanjske i minimalne vodene tlocrtne površine 20 m2 za unutarnje bazene), tematski parkovi, zabavni parkovi i parkirna mjesta

- Povećanje i poboljšanje standardnih i propisanih uvjeta za osobe sa invaliditetom

INTENZITET POTPORE:

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 30.000 kuna

Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 150.000 kuna

MJERA B - RAZVOJ POSEBNIH OBLIKA TURIZMA (Subjekti registrirani za pružanje usluga u turizmu i ugostiteljstvu)

ROK ZA PODNOŠENJE: 31.5.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

- Ruralni i planinski turizam (aktiviranje planinarskih domova, uređenje i turistička prenamjena napuštenih škola, građevina pučke arhitekture i sličnih objekata koji se mogu preurediti ili prenamijeniti za pružanje usluga posebnih oblika turizma - planinskog, lovnog, ribolovnog, kulturnog, zdravstvenog, sportsko-rekreativnog i dr.)

- Obnova građevina industrijske i druge kulturne baštine, preuređenje i prenamjena za razvoj posebnih oblika turizma - kulturnog, zdravstvenog, avanturističkog, lovnog, ribolovnog i dr.

- Ciklo turizam i ulaganja u infrastrukturu za poboljšanje sigurnosti i udobnosti, servisa i opreme, bike&bed objekti za smještaj, odmorišta i sl.

- Pustolovni i sportsko-rekreativni turizam (uređenje potrebne infrastrukture i ulaganja u opremu za špilje, rafting, stijene za penjanje, vidikovce, osmatračnice, adrenalinske parkove, golf vježbališta, igrališta, infrastrukturu za zimsko-planinski turizam, objekte za robinzonski smještaj ...) i promotivne aktivnosti za postojeću ponudu

- Zabavni i tematski parkovi nastali specijalizacijom prema određenom sadržaju/temi i atraktivnosti za uređenje i opremanje postojećih i izgradnju novih parkova i umjetnih atrakcija

- 'Mali ploveći hoteli' - dovršetak izgradnje novih, obnova ili rekonstrukcija postojećih manjih turističkih brodova za krstarenje s elementima tradicijske gradnje (Pravilnik o vrstama i kategorijama plovnih objekata nautičkog turizma, Plovni objekti za iznajmljivanje s uslugom smještaja - NN 69/08, 83/09)

- Obnova i uređenje izletničkih drvenih brodova tradicijske gradnje (Pravilnik o vrstama i kategorijama plovnih objekata nautičkog turizma, vrsta: Plovni objekti za izlete - NN 69/08, 83/09). Uređenje, obnova i održavanje izletničkih drvenih brodova s uslugom prijevoza turista za jednodnevne izlete

- Kreiranje i provedba paket aranžmana novih turističkih proizvoda za tržište posebnih interesa (aktivni i kreativni turizam, turizam hrane i vina, arheološki, botanički, geoturizam, promatranje ptica i drugi posebni oblici turizma), vezanih za predsezonu i posezonu jadranske Hrvatske, te cjelogodišnju ponudu kontinentalne Hrvatske. Kombinacija najmanje tri dodatne ponude od posebnog interesa koje se pružaju kroz paket aranžman. Uz program je poželjno dostaviti dokaz o realizaciji sličnih programa u posljednje dvije godine (priznaju se ugovori, ulaznice, potvrde i sl., s gospodarskim subjektima, udrugama ili ustanovama, vezanim za provedbu programa)

INTENZITET POTPORE:

Najniži iznos potpore koji se može dodijeliti je 20.000 kuna

Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 250.000 kuna

MJERA C – SIGURNOST

ROK ZA PODNOŠENJE: 31.5.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

Provođenje programa javno dostupne defibrilacije u ugostiteljskim objektima (prioritetno: hoteli, kampovi i marine) što uključuje: opremanje ugostiteljskih objekata s automatskim vanjskim defibrilatorima (AED) – medicinskim uređajima za spašavanje i oživljavanje, uz obveznu edukaciju djelatnika sukladno Pravilniku o provođenju programa javno dostupne defibrilacije. (NN 120/13, članak 6.). Prednost imaju ugostiteljski objekti na otocima i drugim dijelovima Republike Hrvatske koji u blizini nemaju zdravstvenih ustanova.

INTENZITET POTPORE:

Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 25.000 kuna (100% iznos potpore).

MJERA D – PREPOZNATLJIVOST

ROK ZA PODNOŠENJE: 31.5.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Trgovačka društva izvan javnog sektora, obrti i zadruge

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

Plasman otočnih proizvoda kroz turizam, koji su temeljem propisanih kriterija izvrsnosti, izvornosti i tradicije dobili oznaku 'Hrvatski otočni proizvod', kroz prihvatljive aktivnosti:

1. opremanje prodajno-izložbenih prostora u ugostiteljskim objektima na otocima (hoteli, kampovi i marine) za proizvode s oznakom 'Hrvatski otočni proizvod'

2. realizacija tematskih ruta, ili kreiranje i provedba paket aranžmana s temom 'Hrvatski otočni proizvod' na otoku ili nekoliko susjednih otoka

INTEZITET  POTPORE: Najviši iznos potpore koji se može dodijeliti je 50.000 kuna

IZVOR: http://www.mint.hr/default.aspx?id=370  

NATJEČAJ ZA DODJELU POTPORA MALOM GOSPODARSTVU GRADA SPLITA U 2016. GODINI

ROK ZA PODNOŠENJE: 3.10.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Trgovačka društva koja su zakonom kojim se uređuje poticanje razvoja malog gospodarstva definirani kao mikro i mali subjekti malog gospodarstva i koji kumulativno ispunjavaju sljedeće uvjete:

- imaju sjedište na području Grada Splita,

- u cijelosti su u privatnom vlasništvu,

- registrirali su se i započeli obavljati djelatnost najkasnije do 31. prosinca 2015. godine,

- imaju pozitivan kapital odnosno da gubitak (ako ga subjekt ima) nije iznad temeljnog kapitala u 2015. godini,

- imaju najmanje jednog zaposlenog,

- nemaju evidentiran dug po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava,

- nemaju evidentiran dug prema Gradu Splitu,

- čija povezana poduzeća nemaju evidentiran dug po osnovi javnih davanja o kojima službenu evidenciju vodi Porezna uprava ako je subjekt povezan,

- čija povezana poduzeća nemaju evidentiran dug prema Gradu Splitu ako je subjekt povezan,

- koji su u skladu s odredbama Uredbe,

- koji imaju u cijelosti opravdane i namjenski iskorištene dodijeljene potpore male vrijednosti ako su iste dobili,

- čija povezana poduzeća imaju u cijelosti opravdane i namjenski iskorištene dodijeljene potpore male vrijednosti ako su iste dobili i ako je subjekt povezan.

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

a) uređenje poslovnog prostora - uključuje grube i završne građevinske radove s utrošenim materijalom po specificiranim troškovničkim stavkama u poslovnom prostoru smještenom na području grada Splita;

b) nabavu opreme - uključuje samo nabavu strojeva, alata, računalne opreme i računalnih programa namijenjenih isključivo za obavljanje pretežite djelatnosti;

c) unaprjeđenje kvalitete turističko - ugostiteljske ponude - uključuje troškove edukacije zaposlenika koji obavljaju turističko - ugostiteljsku djelatnost;

d) ulaganje u marketinške aktivnosti - uključuje kreiranje vizualnog identiteta, dizajniranje proizvoda, izradu web stranice, promidžbenog materijala i oglašavanje u svrhu pretežite djelatnosti;

e) uvođenje i implementiranje sustava upravljanja kvalitetom i okolišem – uključuje uvođenje sustava, certificiranje te obnovu certifikata.

INTENZITET POTPORE: Dodjeljuju se za pokriće troškova izvršenog ulaganja u 2016. godini i to isključivo u razdoblju od dana objave do dana završetka ovog Natječaja. Jedan poduzetnik (podnositelj zahtjeva) može podnijeti samo jedan zahtjev za dodjelu sredstava potpore za jednu ili više namjena iz prethodne točke s tim da se sredstva potpore odobravaju samo za 50% troškova izvršenog ulaganja, a najviše do 30.000,00 kuna. Porez na dodanu vrijednost ne uračunava se prilikom utvrđivanja iznosa sredstava potpore.

IZVOR: http://www.split.hr/Default.aspx?art=8006&sec=857  

NAJAVE!!!
IZGRADNJA PROIZVODNIH KAPACITETA  MSP I ULAGANJE U OPREMU

ROK ZA PODNOŠENJE: Trajno otvoren do iskorištenja sredstava, a najkasnije do 31.12.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Malo ili srednje poduzeće, obrtnici 

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI: Priprema zemljišta, razminiranje zemljišta, krčenje zemljišta, trošak gradnje, rekonstrukcije, modernizacije zgrada, poslovnih prostorija, drugih objekata i njihovog neposrednog okruženja i okoline, direktno povezanima s rezultatima projekta, komunalni doprinos, cijene vodnih i energetskih priključaka, nabava novih strojeva, opreme, alata te s njima povezani troškovi aktiviranja, transporta, montaže i stavljanja u pogon, ukoliko iste u pogon stavlja dobavljač. Troškovi montaže opreme i strojeva također su prihvatljivi ukoliko su prikazani na istom računu s nabavljenom opremom te predstavljaju sastavni dio nabave opreme, nabava mjernih uređaja vezanih za projekt, troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (hardver i softver) koji su direktno povezani s provedbom projektnih aktivnosti, troškovi povezani s distribucijom rezultata te troškovi povezani s ispunjavanjem zahtjeva za transparentnost projekta, troškovi kupnje ili najma opreme potrebne za provedbu projekta, zakup materijalne imovine ukoliko zakup postrojenja i strojeva ima oblik financijskog leasinga i sadržava obvezu korisnika potpore na kupnju imovine nakon isteka ugovora o zakupu.

Najniža vrijednost potpore, odnosno najniži iznos bespovratnih sredstava koji se može dodijeliti pojedinom projektu iznosi 1.500.000 kuna. Ukupna državna potpora ne može prijeći prag od15.000.000 kuna.

ULAGANJE U PROIZVODNU TEHNOLOGIJU MSP

ROK ZA PODNOŠENJE: Trajno otvoren do iskorištenja sredstava, a najkasnije do 31.12.2016.

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Malo ili srednje poduzeće 

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

Regionalne potpore, dodjeljuju se za početno ulaganje ili početno ulaganje u korist nove ekonomske djelatnosti. Opravdani su troškovi ulaganja u materijalnu i nematerijalnu imovinu, a uključuju slijedeće troškove: nabava novih strojeva, opreme, alata, radnih vozila te s njima povezani troškovi aktiviranja, transporta, i stavljanja u pogon, ako ih u pogon stavlja dobavljač; troškovi montaže opreme i strojeva također su prihvatljivi ako su prikazani na istom računu s nabavljenom opremom te predstavljaju sastavni dio nabave opreme; ulaganja u mjere energetske učinkovitosti, povezana sa svrhom projekta; nabava mjernih uređaja povezanih s projektom; troškovi informatičko-komunikacijskih i audio/video rješenja (hardver i softver) koji su izravno povezani s provedbom projektnih aktivnosti; zakup materijalne imovine ako zakup postrojenja i strojeva ima oblik financijskog leasinga i sadržava obvezu korisnika potpore na kupnju imovine nakon isteka ugovora o zakupu.

INTENZITET POTPORE:

Iznosi 35% za srednje poduzetnike i 45% za  male poduzetnike. Najniža vrijednost potpore po pojedinom projektu iznosi 500.000 kuna, a maksimalno 5.000.000 kuna.

Intenzitet potpore za savjetodavne usluge u korist malih i srednjih poduzeća ne može prelaziti 50% prihvatljivih troškova. Maksimalno 2.000.000 kuna po poduzetniku po projektu.

Intenzitet potpore MSP-u za sudjelovanje na sajmovima ne može prelaziti 50% prihvatljivih troškova. Maksimalno 1.000.000 kuna.

Potpore za usavršavanje dodijelit će se u sljedećim intenzitetima:

- za srednja poduzeća 60% opravdanih troškova, odnosno 70% opravdanih troškova ako se usavršavanje provodi za radnike s invaliditetom ili radnike u nepovoljnom položaju;

- za mala i mikro poduzeća 70% opravdanih troškova. Maksimalno 2.000.000 kuna.

IZVOR: http://www.strukturnifondovi.hr/natjecaji/145 

Poticajna područja 'E-IMPULSA'

Prvi Javni pozivi bit će raspisani početkom srpnja 2016.

Korisnici: mikro, mala i srednja poduzeća sukladno Preporuci Europske komisije  2003/361/EC od 6. svibnja 2003.

JAČANJE KONKURENTNOSTI MIKRO I MALIH PODUZETNIKA – 80.000.000,00 kn

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Mikro i mali poduzetnički subjekti

PRIHVATLJIVE PROJEKTNE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

- Ulaganje u dugotrajnu imovinu koja služi unaprjeđenju obavljanja djelatnosti

- Ulaganje u ekološki prihvatljiviju i energetski učinkovitiju proizvodnju i usluge

- Uvođenje sustava za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju procesa

- Ulaganje u dugotrajnu imovinu koja služi za unapređenje obavljanja djelatnosti

- Ulaganje u energetski učinkovitiju proizvodnju i usluge

- Prilagodba poslovnog prostora za osobe s invaliditetom

- Upravljanje i zaštita intelektualnog vlasništva

- Uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete

- Stručno osposobljavanje i obrazovanje

- Marketinške aktivnosti

IZNOS POTPORE: 30.000-500.000 kuna

INTENZITET: 75% mikro subjekti, 60% mali subjekti

PODUZETNIŠTVO ŽENA - 30.000.000,00 kn

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Mikro, mali i srednji poduzetnički subjekti u kojima jedna ili više žena  posjeduje najmanje 51% vlasništva ili su žene registrirane vlasnice ili čiju  upravu vodi žena

PRIHVATLJIVE PROJEKTNE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

- Ulaganje u poslovne projekte sa svrhom jačanja konkurentnosti i povećanja zaposlenosti

- Ulaganje u razvoj i nabavu novih tehnologija

- Ulaganje u povećanje postojećih proizvodnih kapaciteta i usluga

- Ulaganje u ekološki prihvatljiviju i energetski učinkovitiju proizvodnju i pružanje usluga

- Uvođenje sustava za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju procesa, inoviranje postojećih  i stvaranje novih proizvoda i usluga te provedba organizacijskih ili marketinških inovacija

- Uređenje poslovnog prostora/radionice

- Upravljanje i zaštita intelektualnog vlasništva, uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitete

- Stručno osposobljavanje i obrazovanje

- Marketinške aktivnosti

- Usluge čuvanja djece za žene poduzetnice

IZNOS POTPORE:  20.000-400.000 kuna

INTENZITET: 85% mikro subjekti, 70% mali subjekti, 60% srednji subjekti

PODUZETNIŠTVO HRVATSKIH BRANITELJA - 30.000.000,00 kn

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Poduzetnici, hrvatski branitelji iz Domovinskog rata, mikro, mali i srednji  poduzetnički subjekti

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

- Modernizacija i proširenje postojeće djelatnosti

- Uvođenje sustava za unaprjeđenje poslovanja i modernizaciju procesa, inoviranje postojećih i stvaranje novih proizvoda i usluga te provedba organizacijskih ili marketinških inovacija

- Uređenje poslovnog prostora/radionice

- Stručno osposobljavanje i obrazovanje

- Marketinške aktivnosti

- Stručno usavršavanje

- Troškovi plaća izravno vezanih uz provođenje projekta

- Ostale aktivnosti sukladno Poslovnom planu

IZNOS POTPORE: 50.000,00 - 500.000,00 kuna

INTENZITET: 85% mikro subjekti, 70% mali subjekti, 60% srednji subjekti

PODUZETNIŠTVO CILJNIH SKUPINA MLADI, POČETNICI,  OSOBE SA INVALIDITETOM - 20.000.000,00 kn

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Mikro, mali i srednji poduzetnički subjekti (u dobi do 32 godine - mladi,  koji su započeli poslovnu djelatnost od 1.1. 2015. – početnici, subjekti u vlasništvu  osoba s invaliditetom (civilni i vojni invalidi uz rješenje nadležne ustanove)

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

- Nabava opreme, alata i inventara (ne uključuje potrošni materijal, trgovačku robu i vozila)

- Uređenje unutarnjeg poslovnog prostora/radionice

- Izrada poslovnog plana i konzultantske usluge za financiranje poslovanja

- Poduzetnička i informatička izobrazba, osim troškova studija

- Troškovi izrade web stranica i promidžbenog materijala za e-poslovanje

- Troškovi osnivanja (ne uključuje osnivački kapital)

- Nabava patenta, licenci, posebnih znanja i vještina – know-how ili nepatentiranog tehničkog znanja

- Savjetodavne usluge, tj. intelektualne usluge koje obavljaju vanjski savjetnici, a koje nisu povezane s redovitim tekućim troškovima te nemaju stalni ili periodički karakter troška

IZNOS POTPORE: 20.000-100.000 kuna

INTENZITET: 100%

POTICANJE START-UP-ova - 18.000.000,00 kn

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Mikro, mali ili srednji poduzetnički subjekti koja su registrirani unutar  razdoblja od 5 godina od datuma podnošenja prijave i nisu isplaćivala  dobit vlasnicima

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

- Ulaganje u daljnji razvoj i/ili komercijalizaciju inovativnog proizvoda ili usluge

IZNOS POTPORE: Najviši iznos pojedinačno dodijeljene potpore je 200.000,00  kuna.

NAMJENA: Poticanje razvoja inovativnih projekata

DOMAĆI SAJMOVI - 4.000.000,00 kn

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Mikro i mali poduzetnički subjekti

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

- nastupi na sajmovima/izložbama u Republici Hrvatskoj

- zakup izložbenog prostora

- uređenje, opremanje i pripremanje štanda

- izrada promidžbenog materijala (katalozi, letci, vizitke)

- troškovi transporta izložaka

- troškovi uvrštavanja u sajamski katalog

- troškovi smještaja (prihvatljiv je trošak hotela s najviše tri zvjezdice)

- troškovi prijevoza (trošak prijevoza automobilom 2kn/km ili trošak karte za ostala prijevozna sredstva u slučaju putovanja zrakoplovom – ekonomska klasa)

IZNOS POTPORE: 5.000,00 - 50.000,00 kuna

INTENZITET: 100%

TRADICIJSKI I UMJETNIČKI OBRTI -  3.000.000,00 kn

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Obrti, trgovačka društva i zadruge koji obavljaju djelatnost na obrtnički  način i  izrađuju proizvode tradicijskog i umjetničkog obrta

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

- Nabava alata i opreme potrebnih za unaprjeđenje proizvodnog procesa, osim nabave repromaterijala i prijevoznih sredstava

- Poboljšanje uvjeta rada u radionici

- Usluge korištenja vanjskih subjekata u razvoju proizvoda (ispitivanje i testiranje proizvoda, troškovi stjecanja znaka tradicijskog odnosno umjetničkog obrta, inovacije u dizajnu proizvoda, izrada ambalaže i dr.)

- Edukacija/stručno osposobljavanje zaposlenih u svrhu obogaćivanja znanja i vještina  u tradicijskim obrtima

IZNOS POTPORE: 10.000-100.000 kuna 

INTENZITET POTPORE: 100%

ZADRUŽNO PODUZETNIŠTVO - 5.000.000,00 kn

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Zadruge, socijalne zadruge (umanjena radna sposobnost, nepovoljne  okolnosti)

PRIHVATLJIVE AKTIVNOSTI / TROŠKOVI:

- nove tehnologije

- povećanje proizvodnih kapaciteta, ulaganje u ekološki prihvatljiviju i energetski učinkovitiju proizvodnju zadruga;

- prilagodba poslovnog prostora za osobe s invaliditetom

- jačanje marketinških aktivnosti

- unaprjeđenje i primjena novih znanja

- uvođenje sustava upravljanja kvalitetom, normi i znakova kvalitetom

IZNOS POTPORE: 20.000-250.000 kn

INTENZITET POTPORE: 75%

PODUZETNIŠTVO KLASTERA - 5.000.000,00 kn

PRIHVATLJIVI KORISNICI: Klasteri (udruženi subjekti malog gospodarstva – gospodarsko  interesna društva, obrti, zadruge, dru

Vaša reakcija na temu