Samsung u Splitu otvorio novi premium servisni centar za korisnike

Samsung u Splitu otvorio novi premium servisni centar za korisnike

U Zvonimirovoj 4 će se moći popraviti pametne telefone za svega sat vremena, ali i isprobati najnovije Samsung proizvode

Tvrtke Samsung Electronics i Smart Smart otvorile su danas u Splitu novi premium servisni centar namijenjen privatnim i poslovnim korisnicima. U novootvorenom centru, na adresi Zvonimirova 4, korisnike očekuju usluge servisa i podrške te jedinstveni izložbeni prostor na ukupno 120 četvornih metara. Među premium uslugama, svakako treba naglasiti i mogućnost popravka Samsung pametnih telefona u svega sat vremena.

- Nastavno na odličnu višegodišnju suradnju s partnerima, tvrtkom Smart Smart, a s ciljem pružanja još bolje korisničke podrške, odlučili smo otvoriti novi premium servisni centar u Splitu. Samsung neprestano osluškuje potrebe svojih korisnika, stoga im je i omogućio da na jednom mjestu dođu, isprobaju i kupe najnovije proizvode iz našeg portfelja. Split kao drugi najveći grad, ali i čitava Dalmacija, za Samsung su izuzetno važni, stoga je logično da smo upravo ovdje otvorili novi, najsuvremeniji servisni centar - rekao je Min Ho Bae, direktor Korisničkog servisa tvrtke Samsung za Adriatic regiju.

U splitskom premium servisnom centru korisnici mogu razgledati i isprobati najnovije Samsung proizvode, kao što su nadmoćni Galaxy Note 9, Galaxy Watch i Galaxy A7 s trostrukom stražnjom kamerom. Uz navedeno, Samsung je svim svojim korisnicima omogućio da u novom servisnom centru u Splitu obave popravak svojih pametnih telefona u rekordno kratkom roku. Tako je za jednostavnije popravke unutar ili izvan jamstva potrebno svega sat vremena, a korisnici će, dok čekaju na popravak telefona, moći i predahnuti u zabavnoj zoni te isprobati popularne igre, kao što je Fortnite, na najnovijim Samsung telefonima i tabletima.

- Iznimna nam je čast što je Samsung prepoznao naš trud i energiju u pružanju odlične post-prodajne podrške. Naše dugogodišnje iskustvo i znanje najbolja je referenca za naše korisnike. Vjerujemo stoga da će novi Samsung premium servisni centar i premašiti očekivanja naših korisnika. Razlog je vrlo praktičan - korisnici će na jednome mjestu moći dobiti i prodajnu i post-prodajnu podršku, a sve to uz visok profesionalni standard naših zaposlenika. Važno nam je da naši korisnici u Splitu znaju da ovdje imaju najbolju moguću uslugu - poručio je Ivan Domjančić, direktor tvrtke Smart Smart.

Splitski servisni centar za sve korisnike otvoren je svakog radnog dana u tjednu 8 do 18 sati.

Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare