Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Stručno usavršavanje u Kopenhagenu

Stručno usavršavanje u Kopenhagenu

Profesor OŠ Spinut Zoran Ljubić boravio je pet dana u Danskoj

U sklopu projekta Erasmus+ u kojem sudjeluje Osnovna škola Spinut iz Splita organizirano je stručno usavršavanje za učitelje geografije pod radnim nazivom 'I-Use statistics in education' koje se održalo u glavnom gradu Kraljevine Danske Kopenhagenu.

Na njemu su sudjelovali geografi iz Belgije, Češke, Danske, Grčke, Hrvatske, Irske, Rumunjske, Srbije, Švedske i Velike Britanije. Iz Hrvatske je na petodnevnom usavršavanju u primjeni statistike u nastavi geografije sudjelovao učitelj OŠ Spinut Zoran Ljubić.    

                                         

Temeljni cilj usavršavanja bio je unaprjeđivanje geoprostornih i informacijsko komunikacijskih kompetencija učitelja geografije koji će stečena znanja i vještine prenijeti svojim kolegicama i kolegama na stručnim skupovima i u konačnici učenicima u školama. Edukacija je sadržavala pet modula od kojih se svaki isticao originalnošću i primjenjivosti u nastavi. U nastavi geografije statistički podaci su podjednako važni kod proučavanja prirodne osnove i demogeografskih obilježja u prostoru. Kako kod dijela učenika još postoje predrasude o statistici, ovo je prilika tu matematičku disciplinu približiti učenicima kroz nastavu geografije, posebno kroz grafički oblik komuniciranja. 


Stečena znanja i vještine učitelj Zoran Ljubić je diseminirao na Županijskom stručnom vijeću učitelja geografije održanom u Omišu i Zimskom seminaru za geografe u Zagrebu.                                       

Osim toga, statističke metode primijenjene su i u radu s učenicima osmih razreda u kojima su učenici razvijali svoje grafičke i analitička znanja i vještine izrađujući grafikone o demografskim pokazateljima Republike Hrvatske.                                                                               

Sudionici stručne edukacije u Danskoj upoznati su kroz terenski rad i sa znamenitostima Kopenhagena, ali i susjednim Malmöom u Švedskoj. Naime, ta dva grada primjer su povezanosti (most Øresund s tunelom dug 16 km) i suradnje gradova, država i kultura u duhu pozitivnih europskih vrijednosti. 


Vaša reakcija na temu