Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Tko je i na temelju čega pomislio stati na kraj gužvama pretvaranjem Zvonimirove u jednosmjernu?

Tko je i na temelju čega pomislio stati na kraj gužvama pretvaranjem Zvonimirove u jednosmjernu?

Sindikat hrvatskog vozača JGP Prometa ne vjeruje optimističnim najavama iz Banovine da će se time stati na kraj gužvama

Sindikat hrvatskog vozača, koji djeluje u JGP-u Promet d.o.o., očitovao se na temu Zvonimirove ulice, koja postaje jednosmjerna:

'Sindikat hrvatskog vozača JGP Prometa ne vjeruje optimističnim najavama iz Banovine da će se pretvaranjem Zvonimirove ulice u jednosmjernu, koje stupa na snagu u četvrtak 9. kolovoza 2018., stati na kraj gužvama koje guše naš prelijepi grad, niti razumije odakle se crpi toliki optimizam.

Nismo sigurni jesu li nalogodavci svjesni da će ovime u trajektnu luku uputiti dodatnih 350 Prometovih autobusa svakoga dana, te jesu li razmislili kako će to podnijeti trajektna luka koja je ionako u svakodnevnom kolapsu.

Nismo sigurni jesu li nalogodavci svjesni da će ovakva regulacija poremetiti redove vožnje jer će produžiti vožnju u svakom polasku Prometovih autobusa, te da će se morati uvoditi dodatni polasci za koje Promet nema autobusa, a vozača pogotovo.

Gužvama se ne staje na kraj 'ad hoc' rješenjima usred turističke sezone, nego ozbiljnim promišljanjem i osiguravanjem zakonitosti tijekom cijele godine.

Gužvama se treba stati na kraj osiguravanjem poštivanja prometne regulacije i signalizacije, u prvom redu zabrane kretanja svom vozilima osim JGP-a i taksija Sinjskom, Livanjskom i Zagrebačkom.

Gužvama se treba stati na kraj osiguravanjem poštivanja zabrane korištenja većine gradskih autobusnih stanica drugim prijevoznicima.

Gužvama se treba stati na kraj osiguravanjem preferencijalnih prometnih traka za javni gradski prijevoz.

Gužvama se treba stati na kraj osiguravanjem normalnog toka prometovanja, kojeg danas ometa mnoštvo nepropisno zaustavljenih i parkiranih vozila po gotovo svim ulicama grada.

Kad bi se osiguralo poštivanje gore navedenih propisa i regulacije, gužve bi se značajno smanjile! Nikakva velika filozofija, nego jednostavno provođenje zakona i propisa!'

Vaša reakcija na temu