Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Total Croatia News: Pomogli smo u raskrinkavanju novinara tabloida The Sun

Total Croatia News: Pomogli smo u raskrinkavanju novinara tabloida The Sun

Danni Matijaca nam predstavlja projekt kojega je pokrenuo Paul Bradbury

Total Croatia News, portal hrvatskih vijesti na engleskom jeziku, proslavio je prvih šest mjeseci. Radi se o projektu poznatog blogera, jelšanskog zeta, Engleza Paula Bradburyja. Danni Matijaca, članica TCN-a, detaljnije je predstavila ovu medijsku priču čitateljima Dalmatinskog portala...


EKIPA PORTALA: 28 suradnika od Hrvatske preko Moskve, Velike Britanije sve do Kalifornije. Drago nam je što su nam se pridružili i brojni vrhunski stručnjaci poput Jo Aherne, jedina koja u Hrvatskoj nosi titulu Master of Wine (sveukupno ih je 300 u svijetu), Cliff Rames iz New Yorka koji je napravio čuda za naša vina svojim projektom Wines of Croatia. Zoran Pejović kao jedan od vodećih gastro stručnjaka, dobitnica nagrade Emmy Ashley Colburn koja zdušno promovira Hrvatsku već godinama, Andrew MacDowall - slobodnjak koji piše između ostalog za Financial Times, Guardian i Independent, Sarah Jane Begonja poznatija kao blogerica Chasing the Donkey (jedna od najviše rangiranih blogerica za putovanja u Europi), Fantastični fotografi Mario Romulić i Dražen Stojčić su nam ustupili svoju kompletnu arhivu fotografija na čemu im od srca zahvaljujemo, tu je naša prevoditeljska mašina, neumorni Vedran Pavlić iz Zagreba, Tanja Radmilo sa svojom kolumnom From Croatia with Madness i čovjek od kojeg je sve krenulo Paul Bradbury, hvarski zet. Uskoro će nam se pridružiti i predstavnici hrvatskih zajednica iz dijaspore tako da će se broj suradnika povećati.

MISIJA: Promoviranje Hrvatske u svijetu ali i bolje upoznavanje s hrvatskim zajednicama iz cijeloga svijeta. Naglasak stavljamo na vijestima iz ekonomije i turizma, no naravno i na sva najvažnija dnevna događanja. Prevodimo najvažnije i najzanimljivije vijesti iz drugih medija, uz obavezno navođenje izvora informacija i link na originalni članak, uz sadržaj koji sami kreiramo. Sad nam se već neki gradovi, županije i pojedinci i sami javljaju i šalju vijesti i svih krajeva zemlje.

KRATKOROČNI I DUGOROČNI CILJEVI: Kratkoročni cilj je povećati udio vlastitog sadržaja i što brže objavljivati vijesti kako bi svi naši strani čitatelji imali priliku gotovo istodobno čitati vijesti s hrvatskim čitateljima i kako Paul kaže biti most (da, malo nes(p)retna riječ u ovom političkom trenutku) između Hrvatske i međunarodnih zajednica. Dugoročno? Postati najbolji promotor Hrvatske i svega onog pozitivnog u ovoj zemlji, a da pritom uvijek ostanemo svoji i povrh svega objektivni. 

NAJVIŠE NAS ČITAJU IZ OVIH ZEMALJA: 59 posto naših čitatelja je iz Lijepe naše. Stranci koji ovdje žive, povratnici i domaći. Velik broj čitatelja je u SAD-u, Velikoj Britaniji, Njemačkoj, susjednim zemljama, Južnoj Americi, Australiji.

ČITAJU NAS ČAK IZ OVIH KUTAKA SVIJETA: Grenada, Swaziland, Armenia... Lakše je reći odakle još uvijek nismo imali čitatelje.

NAJZANIMLJIVIJA PRIČA: Svaka je priča zanimljiva. Neke podignu prašinu kao Paulova priča o božićnom ukrasu u obliku zvijezde u Jelsi, a neke, poput priča o izbjeglicama, vam rezultiraju time da čitatelji šalju poruke i upite da im pomognete pronaći rodbinu koja bi trebala biti u jednom od izbjegličkih kampova na proputovanju kroz Hrvatsku.

TEKST KOJEG JE PRENIJELO VIŠE MEDIJA: Uz Demi Moore i 'famozni' račun, definitivno nominacija Zagreba za 'Best Christmas Fair in Europe', zatim priča o britanskom novinaru koji je objavio članak u tabloidu The Sun u kojem je lažno tvrdio da je putovao od Turske to Pariza bez putovnice (s obzirom da smo jedini objavili Ostojićev dokaz na engleskom jeziku i zatim to linkali direktno na FB profil The Suna, vijest se proširila do te mjere da je The Sun objavio ispriku, a novinar ugasio svoj profil na nekoliko dana). Ta priča nam je srušila sajt na sat vremena koliko je prometa bilo.

NAJČITANIJI TEKST: Ne biste vjerovali, ali uz članak o Zagrebačkom adventu koji je pokupio gotovo 13.000 lajkova i kojeg su prenijeli svi mediji, to je priča o crkvi Sv. Foška u Istri. Priču je prenio portal Spirit Daily u SAD-u, a nakon njega još nekoliko stranih portala, što mi tada naravno nismo znali, ali kada se nakon nekoliko sati opet srušio sajt zbog prometa, vidjeli smo da su nas čitatelji tih portala zatrpali ulazima. Naravno, sada imamo puno jači server (puno prije nego što je to bilo planirano jer nismo očekivali ovakav rast u tako kratkom vremenu), jer smo u međuvremenu postali i akreditirani partner Google Newsa što je ogromna prednost jer vas Google 'indeksira' odmah po objavi članka, a kako doista ima malo vijesti iz hrvatske na engleskom jeziku koje dolaze iz drugih izvora, obično odmah završimo na vrhu tražilice kod svakog upita.

NAJDRAŽA REAKCIJA ČITATELJA: Dobivamo stalno e-mailove hrvatskih čitatelja koji nam kažu da prevode naše članke uz pomoć Google Translate alat jer ne govore dobro engleski ali ih jako zanimaju teme o kojima pišemo. Bezbroj e-mailova je stiglo sa zahvalama, a evo mogu reći da je meni nedavno stigao e-mail sa zamolbom da pripomognem u pronalaženju relevantnih podataka i informacija za magistarski rad jedne čitateljice kojoj je tema hrvatski turizam.

Vaša reakcija na temu