Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Joško Šupić Turisti biraju Uber za obilazak adventskih događanja, a Hrvati za blagdansku kupovinu

Turisti biraju Uber za obilazak adventskih događanja, a Hrvati za blagdansku kupovinu

U Splitu i Zagrebu su najčešće destinacije bile centar grada i shopping centri, u Dubrovniku gradske zidine i zračna luka, a u Rijeci centar grada i Trsatska gradina

I ove se godine Uber pokazao prvim izborom za obilazak blagdanskih događanja u četiri najveća hrvatska grada. Uber je tako u Zagrebu, Rijeci, Splitu i Dubrovniku tijekom Adventa koristilo gotovo 30 posto korisnika više nego prošle godine. I dok su destinacije turista većinom bila središta gradova s adventskom ponudom, domaći su korisnici Uberom pojačano odlazili i u blagdansku kupovinu, odnosno shopping centre. 

U Splitu se Uber najviše naručivao za prijevoz do shopping centra Mall of Split te do centra grada i Trajektne luke, dok su u Dubrovniku očekivano najpopularnije destinacije gradske zidine i zračna luka. I Zagrepčani su pojačano koristili Uber za blagdansku kupovinu. Korisnici su najviše naručivali Uber do shopping centra Arena Zagreb te do centra grada i lokacija na kojima se odvijao najbolji Advent u Europi. Adventske lokacije Uberom su obilazili i Riječani i njihovi gosti, a najčešće su odlazili do centra grada i Trsatske gradine gdje se održavao drugi Advent na Gradini.

Osim za kratke gradske relacije, korisnici nerijetko biraju Uber i za duže relacije unutar Hrvatske pa je tako najduža vožnja tijekom prosinca iznosila 309 kilometara od središnje Hrvatske do Istre. Tijekom prosinca, koji je uz ljetnu sezonu turistički najposjećeniji period godine, Uber su najviše koristili turisti iz SAD-a, Ujedinjenog Kraljevstva, Francuske, Austrije, Belgije i Kanade. 

Uber su za prijevoz tijekom Adventa birali turisti iz gotovo 80 zemalja, što još jednom potvrđuje da izvrsno nadopunjuje turističku ponudu Hrvatske tijekom cijele godine. 

Vaša reakcija na temu