Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Veljko Martinović Turisti traže područja u kojima mogu pronaći mir, ali i doživjeti avanturu

Turisti traže područja u kojima mogu pronaći mir, ali i doživjeti avanturu

U prostorijama HGK Županijske komore Split održana je konferencija pustolovnog turizma

Konferencija pustolovnog turizma 'ActiveB2B@CentralDalmatia' održala se danas u prostorijama HGK Županijske komore Split, koja je ujedno i organizator, a slijedom interesa svojih sekcija Zajednice pustolovnog turizma i Zajednice obiteljskog turizma Splitsko-dalmatinske županije.

Cilj konferencije je bio upoznati pružatelje usluga obiteljskog smještaja s ponudom pustolovnog turizma Splitsko-dalmatinske županije, što otvara mogućnost produljenja boravka gostiju, bolje popunjenosti kapaciteta te produljenja sezone.

- Kada sam prije tri-četiri godine krenula u ovu priču bilo je na prezentaciji dvoje-troje ljudi, drugi put možda dvostruko više, pa kada gledam danas koliko ljudi ima u dvorani onda mi se to čini nestvarno. Moja poruka je da nas ne smiju samo novci vući u ovu priču, već želja da turistima pokažemo što sve može pružiti Dalmacija. Novac tek dolazi na kraju - kazala je Ines Prebeg, predsjednica Sekcije Zajednice pustolovnog turizma.

Njezina kolegica iz Sekcije Zajednice obiteljskog turizma Splitsko-dalmatinske županije Martina Nimac Kalcina smatra kako je s obzirom na masovnost iznajmljivača prvi zadatak povećati kvalitetu usluge.

- Ako turisti stignu na četiri dana, moramo im pružiti nešto da se zadrže pet, šest ili više dana. Ovakve konferencije nam pružaju mogućnost da se povežemo i da ponudimo pravi proizvod. Omogućimo turistima da ne dolaze samo na more, nego da već kada slete u zračnu luku imaju mogućnost vidjeti što im nudimo - kazala je Nimac Kalcina.

Uvodnu riječ prije prezentacija je održala Milena Šijan, ujedno i članica HGSS-a, te žena koja se popela na vrh Himalaje.

- Našu županiju krasi iznimna prirodna raznolikost, a unatoč mnogim devastiranjima, Dalmacija je itekako sačuvana. Turisti traže zaštićena područja, u kojima mogu pronaći mir, ali i doživjeti avanturu, vidjeti neka skrivena mjesta, panorame. To im sve pruža pustolovni turizam, koji u posljednjih 15-ak godina ima rast od 20 posto godišnje - kazala je Šijan.

Ante Vujanović iz tvrtke Meridien Ten upoznao je okupljene s mogućnostima biciklizmom kao pustolovnog oblika turizma...

- Za nas visoku sezonu predstavljaju mjeseci travanj, svibanj, lipanj, rujan i listopad. Dakle, ovaj oblik turizma širi pred i post sezonu. A Hrvatska sigurno spada u Top 5 destinacija u ovom smislu turizma i stoji uz bok Španjolskoj, Toscani - otkrio je Vujanović.

Iris Prebeg (Iris Adventures) otkrila je što sve 'canyoing i hiking' nudi kao aktivnost, prije svega u kanjonu rijeke Cetine, dok je Marko Kovač iz Red Adventuresa objasnio kako funkcionira kajaking i uspravno veslanje na dasci.

Mariana Andrijašević (Given2Fly Adventures) otkrila je kako penjanje u Splitu ima tradiciju od 1986. godine, a osim na obroncima Marjana, slobodno penjanje se može upražnjavati i na Kozjaku, u Podstrani i Omišu.

- Dolaze nam profesionalci i rekreativci sa svih strana svijeta, a naša prednost je dobra povezanost i geolokacija - rekla je Andrijašević.

Čari ziplinea je videoprezentacijom otkrio Dražen Mimica iz tvrtke Malik, dok je Ante Zorica (Split Outdoor Adventure) prezentirao vožnju quadovima. Ivan Ermut (Go Adventure) je upoznao okupljene s 'river tubingom' i raftingom na rijeci Cetinom, a seriju prezentacija zaključio je Mijo Perković iz tvrtke Redono, koja organizira razgledavanja.

Vaša reakcija na temu