Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
U Županijskoj komori Split raspravljalo se o informiranosti potrošača u trenutku nastale štete na vozilu

U Županijskoj komori Split raspravljalo se o informiranosti potrošača u trenutku nastale štete na vozilu

Zadovoljan potrošač je ujedno i lojalan kupac koji će se vraćati prodavaču i doprinosi njegovom uspješnom poslovanju, zaključeno je između ostalog na okruglom stolu

'Informiranost potrošača u trenutku nastale štete na vozilu' bila je tema okruglog stola kojeg je, u svjetlu završenog Tjedna prava potrošača, u prostorijama HGK Županijske komore Split inicirala i organizirala Strukovna grupacija trgovine motornim vozilima i dijelovima pri ŽK Split.

- Zaštita potrošača je tema zanimljiva najširem krugu ljudi, jer smo svi i potrošači, a pravila o zaštiti potrošača snažno utječu i na poslovnu zajednicu. Poduzetnici su dužni poštivati prava potrošača svojih proizvoda ili usluga, a njihovo nepoštivanje ili nedovoljno poznavanje može imati posljedice na njihovo poslovanje, te u konačnici utječe na razvoj tržišta u cjelini - poručili su iz HGK ŽK Split.

Na okruglom stolu su sudjelovali predstavnici Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta, Hrvatske udruge auto struke, Udruge stradalih u prometnim nezgodama Bonus, Udruženja trgovine motornim vozilima HGK, Grada Splita, Ureda državne uprave SDŽ, regionalnog ureda Hrvatskog zavoda za zapošljavanje, te stručnjaci iz područja djelatnosti osiguranja kao i predstavnik oštećenika-potrošača.

Svrha okupljanja svih dionika koji sudjeluju u događanjima nastalih šteta na vozilu bila je, uz razmjenu znanja i iskustava, ukazati na ulogu i važnost informiranosti potrošača, koji uživaju zakonsku zaštitu s kojom trebaju biti adekvatno upoznati. 

- Zadovoljan potrošač je ujedno i lojalan kupac koji će se vraćati prodavaču i doprinosi njegovom uspješnom poslovanju. Prema zakonskoj obvezi o obveznom osiguranju od automobilske odgovornosti, potrošači, odnosno vlasnici vozila, imaju određena prava prema sklopljenim policama osiguranja s osiguravateljskim društvima te mogućnosti vlastitog odabira registriranih servisnih radionica za popravak vozila. U informiranju o tome im svu potrebnu pomoć trebaju pružiti resorne državne institucije, kako bi prava potrošača u RH bila jednaka onima u ostalim državama članicama EU - zaključeno je na okruglom stolu. 

Vaša reakcija na temu