Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Udruga Autizam 365 i agencija Vrh komunikacije osvojili brončanu Grand PRix nagradu

Udruga Autizam 365 i agencija Vrh komunikacije osvojili brončanu Grand PRix nagradu

Kampanja je provedena s budžetom od 0 kuna

Kampanja #autizam365 osvojila je brončanu Grand PRix nagradu Hrvatske udruge za odnose s javnošću, u kategoriji ustanova, udruga i nevladinih organizacija.

Udruga roditelja djece i odraslih s poremećajem iz autističnog spektra Autizam 365 u suradnji sa splitskom PRo-kreativnom agencijom Vrh komunikacije, prošle je godine pokrenula kampanju s ciljem prikupljanja donacija za organizaciju Ljetnog kampa. Budući da djeca preko ljeta ostaju bez cjelodnevne skrbi, roditelji okupljeni u udruzi odlučili su pokrenuti donatorski projekt i uz pomoć građana i tvrtki organizirati radionice, edukacije i sportske aktivnosti za djecu i odrasle osobe iz autističnog spektra. U mjesec i pol dana koliko je kampanja trajala, prikupljeno je 30.435,37 eura.


- Kad smo saznali za problematiku s kojom se djeca i roditelji suočavaju nismo ni sekunde razmišljali, već smo odmah stavili sve naše resurse na raspolaganje. Kampanju smo odradili bez budžeta, samo čisto srce, emocija i empatija svih uključenih. Ovu nagradu posvećujemo osobama iz autističnog spektra u Splitu i roditeljima iz udruge Autizam 365 koji su pokazali da su za svoju djecu spremni napraviti sve, kako bi dobili ono što im pripada. Hvala svima koji su sudjelovali i dali dio sebe za ovu kampanju, ali priča ide i dalje jer problema je nažalost previše', kazao je Luka Šipić, vlasnik agencije Vrh komunikacije.

Kampanja je provedena s budžetom od 0 kn, a podršku su iskazali mnoge poznate osobe iz javnog života te lokalni i nacionalni mediji, koji su iznimno zaslužni za uspjeh kampanje. Na kampanji je tim Vrh komunikacija odradio više od 400 volonterskih sati, a sudjelovali su Luka Šipić, Ivan Perišić, Kristina Šipić te Alen Marić.

Vaša reakcija na temu