Nakon uspješno povučenih 8 milijuna kuna iz europskih i nacionalnih fondova, mala ekipa Poduzetničkog centra Vrgorac osmislila je projekt 'Misli globalno, kupuj lokalno' i 'Dani mladog vina', za koji su putem javnog poziva osigurali i financijska sredstva za realizaciju od Ministarstva gospodarstva, poduzetništva i obrta.
Projekt je osmišljen kako bi se povezalo poljoprivrednike i proizvođače s vrgorskog područja i napravilo prvi korak prema objedinjavanju raspoloživih proizvoda i količina, a svakako bi se zajednički izašlo na šire tržište. U sklopu projekta bit će izrađena web stranica pod okvirom koje će se kreirati baza podataka svih obiteljskih poljoprivrednih gospodarstava, njihovih proizvoda i raspoloživih količina te će se uložiti dodatan napor u marketing i brendiranje. Zainteresirani kupci će preko web stranice moći odabrati vrstu proizvoda i proizvođača te jednim klikom ostvariti direktnu komunikaciju. Također, istovrsna android aplikacija također je u postupku dobivanja patenta.
Također, pozvani su i predstavnici smještajno-ugostiteljskih objekata s područja Makarske rivijere, jer se analizom tržišta zaključilo kako bi se ogroman dio proizvoda mogao plasirati upravo na tom području za vrijeme turističke sezone.
Realizacija projekta krenula je uspješno. U vinariji 'Pilač' okupilo se tako 20-ak izlagača koji su ponudili svoje proizvode na degustaciju okupljenima. Uz to, održano je i predavanje za predstavnike OPG-ova na temu važnosti marketinga njihovih proizvoda, zatim predavanje o proizvodnji vina i važnosti održavanja autohtoni sorti grožđa te stručno ocjenjivanje priloženih uzoraka mladog vina vrgorskih vinara.