Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Zaštitar na Kašjunima izazvao bijes vozača, koncesionar Dolić poručuje da samo uvodi red

Zaštitar na Kašjunima izazvao bijes vozača, koncesionar Dolić poručuje da samo uvodi red

Jedna nam je gospođa ispričala i kako je unatrag nekoliko godina dok je bila s djecom na plaži automobil 'sletio' na njihove šugamane. To se više ne može dogoditi

Iako je plaža Kašjuni javna, na ulazu stoji redar i odlučuje koji automobil može proći. S lijeve strane su postavljene 'bubamare', smanjena su parking mjesta. Prekoračuje li koncesionar, tvrtka Dolis, svoje ovlasti, pitali smo vlasnika firme Stipu Dolića.

- Ma kakvi. Mi ne izlazimo iz područja pod koncesijom. Plaćamo zaštitarsku službu da regulira parkiranje kako se ne bi stvarao čep. Kad se popune mjesta, sljedeći automobil ne može proći dok se ne oslobodi - kaže Dolić.


Grad je, kaže, postavio bubamare, jednako kao što se u dogovoru s gradskim službama postavilo i prometne znakove na cesti.

- Na ovaj način je prohodno, nema čepa kao nekad. Ne daj Bože da se nekome nešto dogodi, svi mogu proći - navodi koncesionar i dodaje da se uvijek trude da što više automobila može proći.

To, naravno, ovisi i o vozačkoj kulturi ili znanju parkiranja, ali ističe i kako redar upozori ako netko parkira na način da zauzme nekoliko mjesta.

Kaže nam i da je bilo prijedloga da naplaćuju parking, ali da o tome nema govora. Samo se, kaže, uveo red.

Iako bi se stvarao čep, godinama i desetljećima je plaža normalno funkcionirala bez ograničavanja pristupa automobilima. Dapače, i sada se stvara čep s izlaska s parkirališta, upravo zbog smanjenog manevarskog prostora. 


Na ovaj način se u najmanju ruku stvara dojam da je ljudima pristup zabranjen, odnosno da ovisi o volji redara.

Tjeraju li se na neki način domaći kako bi se otvorila mogućnost za goste, uredno veće platežne moći, tim više što je koncesionar i uzeo plažu zbog budućeg hotela koji se gradi na ulazu u Salonu?

- Plaža je javna, nema govora o tome. Na jednom dijelu su ležaljke, slobodna je i otvorena za sve - decidirano tvrdi Dolić i ponavlja da se samo radi o uvođenju reda.

- Jedna nam je gospođa ispričala i kako je unatrag nekoliko godina dok je bila s djecom na plaži automobil 'sletio' na njihove šugamane. Pukom srećom je izbjegnuta tragedija jer su bili u moru. To se više ne može dogoditi, da s automobilom praktički dođete u more - prepričava Dolić.


Druga plaža na Marjanu, popularna 'Obojena' još je jedina koja odolijeva novim oblicima 'koncesionarskih uređenja', otvorena je za sve bez zadrške. Koncesionaru Draganu Jurišiću Jenkiju istekla je koncesija, ali je još pod njegovom paskom i ostala je nepromijenjena. 

Nema sumnje da će Splitsko-dalmatinska županija raspisati koncesiju za pomorsko dobro, Grad za objekt na plaži, pritom im je, poučeni iskustvom, briga za građane na zadnjem mjestu. 

Dolić kaže da se na taj natječaj neće javiti. Bilo bi, zapravo, možda najbolje da ne diraju Obojenu, odnosno da ostave plaže građanima...


Vaša reakcija na temu