Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Vjeko Bilota Gordana Franić: Ovogodišnji Wedding Day je oborio rekord posjećenosti!

Gordana Franić: Ovogodišnji Wedding Day je oborio rekord posjećenosti!

Prva Duchess kolekcija u 2018. godini predstavljena je na splitskom sajmu vjenčanja. Radi se o brendu kojega je lansirala Snježana Mehun s mladim dizajnerom Antunom Tinom Brišarom

Međunarodni sajam vjenčanja Wedding Day, najveći u regiji, okupio je više od 160 izlagača koji su na 5200 kvadrata Spaladium Arene predstavili novitete i svjetske aktualne trendove iz svijeta vjenčanja. Direktorica sajma Gordana Franić nam otkriva da je ovogodišnji Wedding Day, koji je završio jučer, oborio sve rekorde posjećenosti. Ulaz u Spaladium Arenu, podsjetimo, bio je slobodan...

Modne revije koje potpisuju saloni Gau Moreno-svečane haljine, Škola likovnih umjetnosti Split, Sns design, Varteks, Anovi, Jeordie's, Duchess, Bakus Sposa, Koko kids, Lella design i Glamour Sposa oduševile su buduće mladenke. Najveća je sajamska 'poslastica' bila dobrotvorna gala revija na kojoj su poznati Splićani u svečanim haljinama i odijelima prošetali pistom te podržali dobrotvornu akciju sajma za udrugu Anđeli iz Splita.

Za sve one koji planiraju uploviti u bračnu luku, sajam vjenčanja je uistinu bio prava destinacija ovog vikenda! Budući mladenci samim posjetom sajmu mogli su u potpunosti organizirati svoje vjenčanje, počevši od dvorane za vjenčanje, fotografa, cvjećara, raznih dekoracija i detalja, usluge cateringa do odabira torti, kolača, svečanih odjela i bajkovitih vjenčanica. I što je najvažnije, uz sajamske popuste! Najsretniji među njima osvojili su vrijedne nagrade. Glavna nagrada bio je romantični vikend za dvoje u Resortu Medora, a dobila ga je Hana Bašić koja nam je otkrila kako upravo planira vlastito vjenčanje. Sretni dobitnici obradovali su se vrijednim nagradama: wellness paketom s večerom i noćenjem za dvoje u hotelu Katarina, Varteks svečanim muškim odjelom šivanim po mjeri, najam vjenčanice Glamour Sposa, vjenčanu tortu Dolcemania i brojne druge nagrade.

Sajam se i ove godine održavao pod pokroviteljstvom predsjednice Hrvatske Kolinde Grabar-Kitarović, Splitsko-dalmatinske županije, Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije, Grada Splita, Turističke zajednice grada Splita i Turističke zajednice općine Podstrana.

Kao novost, ove godine, paralelno sa sajmom vjenčanja, u staklenoj galeriji Spaladium Arene po prvi put u Dalmaciji održao se sajam kozmetike, zdravlja i estetike Beauty Expo na kojem su se predstavili vrhunski profesionalni brendovi za kozmetičke, frizerske salone, beauty i spa centre, wellness centre i ordinacije. U sklopu sajma Beauty Expo održano je i natjecanje u make-upu na temu Hollywood look u  suorganizaciji sa Suvremenim učilištem u Splitu.

Centralno događanje i ove godine bila je Gala dobrotvorna revija. Novinari i voditelji nacionalnih TV kuća i radijskih postaja pokazali su svoje veliko srce, a akciji su se priključile i osobe iz javnog života Splita. Imali smo ih priliku vidjeti u ulozi modela na reviji koja je održana u subotu.

Reviju su nosili: Regina Zubanović (HRT), dr. Marija Boban (Pravni fakultet u Splitu), Hrvoje Krolo (Nova TV), Marina Fernandez, Šime Kovačević (HRT), Mirella Meić i Zorica Maržić Bučić (grupa Providenca). Nosili su vjenčanice Glamour Sposa, odijela Varteks i Jeordies, svečane haljine Anovi, Gau Moreno i Duchess. Sav prihod namijenjen je udruzi Anđeli iz Splita.

Ovih dana svjedočimo pravoj poplavi fotografija Hrvatica na društvenim mrežama u haljinama brenda Duchess Womens Wear. Među njima možemo vidjeti i brojne poznate poput Maje Šuput, Ecije Ivušić, koja je i nosila reviju u Splitu, Antee Kodžoman, Ane Rucner, što u dnevnim što u svečanim izdanjima. Riječ je o novom modnom brendu kojeg je na tržište lansirala poznata hrvatska poduzetnica Snježana Mehun s mladim dizajnerom Antunom Tinom Brišarom, a prva Duchess kolekcija u 2018. godini predstavljena je upravo na sajmu Wedding Day u Splitu. Za ovu prigodu napravljena je posebna kolekcija od desetak haljina koje kao i do sada prati ista estetika branda.

Naglasak je na jednostavnosti kroja, ženstvenosti, udobnosti i kvaliteti materijala kao što su svila, pamuk, viskoza, pamučni pliš, til. Za ovu kolekciju odabrani su pastelne tonovi roza i sive boje te naravno bijelu boju. Kao detalj i iskorak u ovoj kolekciji odabran je lanac zlatno bakrene boje koji se estetski odlično uklopio. Ručno izrađene stilizirane tijare umjesto klasičnih ukrasa za kosu, a velove na vjenčanjima posebno za ovu prigodu izradila je umjetnica dizajnerica nakita Tea Labina Tomašević, brand 'Zlatna kiša'.

Sajam je obilovao brojnim događanjima, gošća iz Zagreba Maja Kauzlarić tako je održala seminar za mladenke po prvi put u Splitu na temu kako smanjiti stres prilikom organizacije vjenčanja, a tu su i brojne druge zanimljivosti. Vrhunac sajma svakako je bio subotnji nastup Lane Jurčević.

Sajam je, inače, zatvoren uz svečanu dodjelu plaketa i zahvalnica, koje je u ime organizatora podijelila direktorica sajma Gordana Franić zahvalivši se svim izlagačima na ukazanom povjerenju.

- Želim vam uspješnu poslovnu godinu u kojoj će vam, uvjerena sam, pomoći i sudjelovanje na Wedding Dayu - kazala je Franić.

Vaša reakcija na temu