BEACHING NA SPLITSKOJ RIVI: Fotografirajte se na umjetnoj plaži s morem napravljenim od smeća

BEACHING NA SPLITSKOJ RIVI: Fotografirajte se na umjetnoj plaži s morem napravljenim od smeća

Riječ je o početku kampanje koja je usmjerena na smanjenje plastičnog otpada u moru

Udruga Sunce u četvrtak na splitskoj Rivi organizira 'Photo Booth event' kako bi obilježila početak ove velike medijske kampanje pod nazivom 'Let’s Beach about It! – All Together for a Cleaner Adriatic!' koja je usmjerena na smanjenje plastičnog otpada u moru. Kampanja je već započela i trajat će cijelo ljeto, a događaj na Rivi počinje u 18 sati.

- Posjetitelji će imati priliku uslikati se na umjetnoj plaži s morem napravljenim od plastike i različitog otpada, svoje fotografije moći će podijeliti na društvenim mrežama uz slogan i službeni hashtag 'beaching' i tako proširiti poruku. Pojedinac sam može doprinijeti smanjenju problema. Svaki put kada idemo na plažu ili se nalazimo u blizini mora, potrebno je osvijestiti kakvu štetu slučajno zalutali komad plastike, boca, omot od sladoleda, plastična vrećica, ležaji na napuhivanje, čaše i slično mogu prouzročiti za morski ekosustav, a time posljedično i zdravlje i sigurnost ljudi - poručuju iz Udruge Sunce.

Procjenjuje se da oko 80 posto morskog otpada dolazi iz kopnenih izvora i od aktivnosti s kopna, dok oko 20 posto otpada u moru završava kao rezultat neodgovornog pomorskog prometa i ribarstva. Ako se ništa ne promijeni, do 2025. godine oceani će sadržavati tonu plastike na tri tone ribe, a do 2050. oceani bi mogli imati više plastike nego ribe.

- Jadransko more je polu-zatvoreni bazen s polaganim strujama, što ga čini ranjivim na onečišćenje. Prevladavajući dio morskog otpada sastoji se od plastičnih materijala, a mikro-plastika predstavlja sve veći uzrok zabrinutosti za degradaciju morskog i obalnog ekosustava, što potencijalno ugrožava funkcionalnost ekosustava, ribarenje i turizam. Ljeto 2018. obilježit će Facebook kampanja i web kampanja, medijska kampanja, radio kampanja, audio-vizualni materijali na trajektima i javnim površinama, gadgeti te promotivni i informativni materijali, izložbe za djecu i zainteresiranu javnost u Hrvatskoj i Italiji, edukativne radionice i mnoštvo drugih aktivnosti - najavljuju organizatori.


Vaša reakcija na temu
Pregledaj komentare