Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
From Facebook to Face2Face: Đaci iz Splita i Reykjavika grade most prijateljstva učenjem jezika i kulture

From Facebook to Face2Face: Đaci iz Splita i Reykjavika grade most prijateljstva učenjem jezika i kulture

Radi se o međukulturalnoj komunikaciji između učenika Graditeljsko geodetske tehničke škole iz Splita i Menntaskólinn í Kópavogi (gimnazije i strukovne kulinarske škole) u Reykjaviku

Projekt Erasmus+ From Facebook to Face2Face: Cross-Cultural relations through Social Media and Beyond uključuje društvene medije kao okružje za učenje jezika i kulture, uključivanjem međukulturalne komunikacije i odnosa između učenika Graditeljsko geodetske tehničke škole iz Splita i Menntaskólinn í Kópavogi (gimnazije i strukovne kulinarske škole) u Reykjaviku na Islandu .Komunikacija će se odvijati on-line, putem Facebooka i drugih društvenih medija, te osobno, posjećujući jedni druge.

Društveni mediji nisu iskorišteni samo u svrhu međukulturalne interakcije, već i kao vitalni dio okružja za učenje stvarajući novu dimenziju u prostoru učenja. Ono osnažuje nastavu stranih jezika poboljšavajući sve četiri jezične vještine, proširujući njihove kulturne kompetencije i interese, umrežavajući i razmjenjujući informacije i osobne dojmove vezane uz njihova područja interesa.

Menntaskólinn í Kópavogi je prvi počeo s upotrebom digitalne tehnologije u poučavanju i učenju na Islandu. Taj je razvoj u velikoj mjeri potaknut jezičnim odjelima u toj školi. Autori projekta, dr. Reynir Þór Eggertsson i Magda Maver, prof. upoznali su se  u Europskom centru za moderne jezike Vijeća Europe u Grazu, u studenom 2016., tijekom radionice Action research communities for language teachers, na kojoj su predstavljali svoje zemlje. Nakon toga je uslijedila on-line suradnja islandskih i hrvatskih srednjoškolaca u zajedničkom mini projektu Using News Media&Facebook in Cross-Cultural links i grupi na Facebooku-Action Project IceCro 2016.

Hrvatski učenici su razvijali vještinu pisanja dijeleći novinske članke i komentirajući ih na engleskom jeziku, a njihovi vršnjaci iz Islanda na danskom. Hrvatski srednjoškolci su također pisali sažetke od 100-200 znakova na engleskom jeziku komentirajući ponuđene slikovne materijale i tematske video clipove u kojima su bili protagonisti. Na taj su način poboljšavali vlastite vještine govora. Očekuje se da će F2FCult,Erasmus+ projekt, povećati jezične kompetencije učenika i izgraditi most prijateljstva među njima, a potom i bolje razumijevanje različitih tradicija i kultura koje oblikuju naše živote i naša stajališta.

Učenici Graditeljsko geodetske tehničke škole koji će sudjelovati u projektu su:iz 2a razreda zanimanje geodetski tehničar: Vinka Novak, Frane Vukičević, Luka Knežević, Jure Muslim, Marko Kulić, Marin Jakas, Toni Tomić, Mario Kovač; iz 2d razreda zanimanje arhitektonski tehničar: Marin Budimir i iz 1b zanimanje građevinski tehničar: Mario Cvitković. Do sad su pokazali zavidnu razinu jezičnih kompetencija i digitalne pismenosti. Oni su dream team Graditeljsko geodetske tehničke škole koji može,zna i hoće. U skoroj budućnosti planiramo projekt proširiti i pozivamo sve učenike dobrih jezičnih kompetencija da se upišu u našu školu, ako žele sudjelovati u proširenom projektu. Radosno ih očekujemo!

Vaša reakcija na temu