U sklopu Festivala Francuske u Hrvatskoj - Renez-Vous, u galeriji MKC u splitskom Domu mladih 4. rujna u 21 sat otvara se izložba francuske umjetnice Francine Flandrin pod nazivom I odjedanput, 'ja ne slikam ono što jest, ja oslikavam prijelaz', hopa!
Izložba je otvorena do 18. rujna te se može razgledati radnim danom od 18 do 21 sat. Izložbu u Split dovodi udruga Mavena - 36 njezinih čuda u sklopu programa NMG.
Izložbom I odjedanput, 'ja ne slikam ono što jest, ja oslikavam prijelaz', hopa! Francine Flandrin nam predlaže uplovljavanje u ovdje i sada, predstavlja duhovne principe na francuski način i sav aktivni potencijal koji iz njih proizlazi. Izložbeni prijedlog artikulira kroz dva umjetnička koncepta, ostvarene kroz dva rada: jedan sadrži cjelinu mrtvih priroda revidiranih u duhu Hue Dada, a drugi preuzima formu instalacije, koja gledatelja smješta u doživljajnu dubinu prolaznog i pojavnog.
Rad čije ime nosi i sama izložba I odjedanput, 'ja ne slikam ono što jest, ja oslikavam prijelaz', hopa! u prostor galerije prenosi iskustvo Montaignea koji je pisao 'Ja ne slikam ono što jest. Ja oslikavam prijelaz...' (Michel de Montaigne, Eseji, knjiga treća, Disput, Zagreb, 2007.). Instalacijom u galeriji MKC-a umjetnica nam omogućava da iskusimo taj prijelaz, proživimo jedno sasvim novo iskustvo. Ulaskom u slabo osvijetljen prostor galerije MKC, posjetitelj je pozvan dotaknuti zid koji se nalazi između dva svjetla i kroz kontakt izravno iskusiti događaj prijelaza. Drugi rad, naziva L'Ecce Homo, nastao u duhu Hue Dade, prva je skulptura koja se može lizati i puniti. Kroz hedonistički osjet okusa umjetnica omogućava oživljavanje svijesti o vremenu kao sadašnjosti.
Francine Flandrin živi i radi u Parizu u Francuskoj. Još kao dijete opsjednuta umjetnošću u svim njenim izrazima pohađala je niz likovnih umjetničkih škola u glavnom gradu Francuske. Magistrirala je na Sveučilištu La Sorbonne te karijeru započinje kao slikarica u 1990.-im godinama. Danas priznata u području suvremene umjetnosti, Francine je poznata po Hue Dada manifestu iz 2012., koji je inspiriran rođenjem Dada pokreta 1917. u Zürichu. Njezin multidisciplinarni rad uključuje slikarstvo, kiparstvo, nove tehnologije, instalacije i performanse, a fokusira se prvenstveno na teme povezane s vremenom, bezgraničnom željom za istraživanjem i uživanjem u ovdje i sada te stalnim prolaskom vremena.
Neki od njenih najzapaženijih radova su Tout Sein izložen na Triennalu u Milanu 2012., Mot compet triple izložen 2013. na grupnoj izložbi Comme un interdit, Marseille à tous points de vue rad realiziran 2013. u La Friche de la Belle de Mai u Marseilleu, te performans s Mehdi Brit inspiriran Shakespeareovim Snom ivanjske noći u Museum de la Chasse et de la Nature u Parizu 2014. godine.