Radi se o humanitarnoj akciji koja pokreće građane na zdrav život. Instagram korisnici šalju videozapise u kojima moraju napraviti što više čučnjeva unutar 30 sekundi. Po jednom čučnju se donira jedna kuna. Ovisno o tome koliko je čučnjeva osoba napravila, toliko se donira u bolnice, točnije u OB Vinkovce te OB Šibenik na dječji odjel.
Osim potrebnih sredstava za bolnice, djeci će se donirati igračke kako bi im se uljepšali božićni blagdani. Akcija se zove 30 sekundi za djecu i traje do 14. prosinca. U akciji mogu sudjelovati svi tako da snime video i objave na društvenim mrežama uz hashtag #30sekzadjecu i #btonichrvatska, kako bi donatori/sponzori znali zbrojiti sredstva na kraju igre. Oni, pak, koji nisu za društvene mreže, svoj video mogu uploadati na 30sekzadjecu.btonic.hr
Humanitarnu akciju je smislila tvrtka Btonic kako bi promovirala zdravi način života. Nastala je prošle godine u Austriji te, nakon što je odlično prihvaćena, proširila se na područje Lijepe naše.