Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Tvrtka Kalis se predstavila u Splitu i progovorila o obmanama industrije ljepote: Jedna od najvećih marketinških podvala je natpis 'nije testirano na životinjama'

Tvrtka Kalis se predstavila u Splitu i progovorila o obmanama industrije ljepote: Jedna od najvećih marketinških podvala je natpis 'nije testirano na životinjama'

Najčešće varanje je nabrajanje čega nema u kozmetičkom proizvodu, umjesto od čega se sastoji

Do posljednjeg mjesta popunjena kavana Bajamonti je uživala u predstavljanju vrhunske talijanske dermokozmetike Kalis. O istinama i zabludama ili bolje rečeno obmanama govorio je prof. Fabio Brunetta, dok je nepoznati svijet parfema živopisno iznosio dipl.ing. kemije Roberto Dario. Tvrtka Kalis, uz dermokozmetike za kompletnu njegu proizvodi i parfeme.

Tvornica ima 37 godina iskustva, a linija parfema je počela i ranije, 1924. godine otkada je obitelj posjedovala ljekarnu. Profesor Brunetta je iznio i da imaju pet patentiranih proizvoda, imena Fomblin.

- Bavimo se istraživanjima, savjetovanjima i proizvodnjom. Radimo dermatološke studije - nabrajao je.

'Slajdovima' je predočio sterilne uvjete rada iz kojih izlaze kreme za tijelo, proizvodi za intimnu njegu, sapuni, sun care, parfemi...

Mogu se kupiti samo u ljekarnama i specijaliziranim prodavaonicama.

Ono što je najvažnije je da su u svim proizvodima malo aktivnih tvari, ali u visokim koncentracijama. Upravo je ta visoka koncentracija posebno važna i istinitost onoga što na deklaraciji piše. 

Ili, pojednostavnjeno, najčešće varanje, naravno žena, koje su više u utrci 'ostati lijepa i mlada' od suprotnog spola je nabrajanje čega nema umjesto što sastoji dosta kozmetičkih proizvoda.

Pa, evo jedna mala tajna, popularan je sastojak krema koenzim Q10. Kako je žute boje i krema mora biti žućkaste boje. Ako nije, zapitajte se...

- Sastojci moraju biti jasno naznačeni, pružati dobar osjećaj, sadržavati aktivne tvari u dovoljnoj količini i sve pošteno prezentirani i oglašavano - jasan je profesor.


Kalis čvrsto stoji iza onoga što piše na etiketi. Primjera radi, nije dovoljno ni kada piše dermatološki testirano jer je važno na kojem dijelu tijela je testirano. 

A jedna od najvećih marketinških podvala je natpis 'nije testirano na životinjama'. Još jedan znakić koji se ne bavi suštinom.

- Istina, ali to nije dozvoljeno i to je čisti marketing koji dovodi u zabludu da drugi to rade koji ne označe. Ne označe jer su zakonom zabranjena takva testiranja - upozorio je profesor.

Mnogo je takvih primjera, a nasmijao je profesor koji je na hrvatskom pokušao izgovoriti grudi i stražnjica. Naime, sve više preparata se reklamira za 'podizanje' ženskih atributa, naravno sve prirodno.

Žene, teško da dijelovi tijela mogu prkositi gravitaciji onako kako pojedini oglašavaju. 

Zanimljivo je bilo slušati i kemičara Roberta Daria i njegovu strast dok opisuje izradu parfema.

A o kakvim se mirisima radi dovoljno je reći da proizvode samo parfeme, s ekstraktom od 20 do 35 posto. Testeri su zamirisali kavanu.

- Kažite mi tri osobine, a ja ću stvoriti parfem - nasmijao je Dario.

U izradi se ne koriste sintetička ulja, nego 'izvlače' sokovi iz biljke. I to je uvijek prvi način, osim kad je lošija sezona biljaka.

Inače, domaćini prezentacije su bili dr. Saša Rakelić i magistar farmacije Milan Duraković.

Uz Mediku i Learning&Training poslovno savjetovanje, dodajmo na kraju, proizvodi Kalisa dostupni su i u Hrvatskoj.

Vaša reakcija na temu