Ukupni sezonski i kalendarski prilagođen promet industrije u Republici Hrvatskoj u veljači 2025. u usporedbi sa siječnjem 2025. pao je za 0,1%, javlja DZS. Ako usporedimo tržišta, u istom je razdoblju na domaćem tržištu pao za 3,1%, a na nedomaćemu porastao za 1,2%. Ukupni kalendarski prilagođen promet industrije u Republici Hrvatskoj u veljači 2025. u usporedbi s veljačom 2024. porastao je za 17,3%. Ako usporedimo tržišta, u istom je razdoblju na domaćem tržištu porastao za 15,0%, a na nedomaćemu za 18,8%.
1) Podaci koji se uspoređuju s podacima od prethodnog mjeseca (tzv. mjesečna usporedba prema Eurostatovoj terminologiji i praksi) za promet industrije jesu sezonski i kalendarski prilagođeni podaci u skladu s Uredbom (EU) 2019/2152 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. studenoga 2019. o europskim poslovnim statistikama i stavljanju izvan snage deset pravnih akata u području poslovnih statistika (Tekst značajan za EGP) i Provedbenom uredbom Komisije (EU) 2020/1197 od 30. srpnja 2020. o utvrđivanju tehničkih specifikacija i modaliteta u skladu s Uredbom (EU) 2019/2152 Europskog parlamenta i Vijeća o europskim poslovnim statistikama i stavljanju izvan snage deset pravnih akata u području poslovnih statistika (Tekst značajan za EGP).
2) Podaci koji se uspoređuju s podacima od istog mjeseca prethodne godine (tzv. godišnja usporedba prema Eurostatovoj terminologiji i praksi) jesu za promet industrije kalendarski prilagođeni podaci.
MJESEČNA USPOREDBA PREMA GIG-u 2009. – Sezonski i kalendarski prilagođeni indeksi
U veljači 2025. u usporedbi sa siječnjem 2025. ukupna prodaja Intermedijarnih proizvoda manja je za 2,9%, dok je ukupna prodaja Energije veća za 52,9%, Kapitalnih proizvoda za 12,1%, Trajnih proizvoda za široku potrošnju za 2,1% i Netrajnih proizvoda za široku potrošnju za 1,8%.
GODIŠNJA USPOREDBA PREMA GIG-u 2009. – Kalendarski prilagođeni indeksi
U veljači 2025. u usporedbi s veljačom 2024. ukupna prodaja Energije veća je za 427,2%, Kapitalnih proizvoda za 18,7%, Netrajnih proizvoda za široku potrošnju za 9,0%, Intermedijarnih proizvoda za 7,0%, dok je ukupna prodaja Trajnih proizvoda za široku potrošnju manja za 0,4%.