Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
GRADONAČELNIKOV WHATSAPP Splićani prijave nered, a čim se očisti na istom mjestu osvane novo smeće

GRADONAČELNIKOV WHATSAPP Splićani prijave nered, a čim se očisti na istom mjestu osvane novo smeće

Sustav treba i odgovornije građane, iako to nije alibi za zapuštene ulice

Da je dobar dio splitskih kvartova šporak i da sustav (još) ne funkcionira, jasno je iz prve duže šetnje. Odnedavno je na raspolaganju i direktan broj preko kojeg Splićani mogu slati prijave. Službenici i djelatnici komunalnih firmi reagiraju gotovo na svaku poruku. Uz redovne aktivnosti, radnici Čistoće i Parkova i nasada 'lete' na pozive jer se primjedbe najviše odnose na javne površine pod njihovom nadležnošću. 

No, bilo bi dobro da i građani daju ruke čistoći svoga grada malo odgovornijim odnosom prema odlaganju otpada.

Nakon reakcije, naime, nastavlja se isto ponašanje Splićana. Posljednji primjer je kupljenje otpada u Dubrovačkoj ulici. Netom nakon što su izašli na intervenciju, svega dva dana poslije, isto mjesto je opet zatrpano raznim smećem i glomaznim otpadom. Za nevjerovati je i da se netko potrudio i perilicu za rublje iznijeti i baciti na javnu površinu. Ako išta, sustav za kupljenje elektroničkog otpada funkcionira bez greške, ovlaštena tvrtka kupi na kućnom pragu, doslovce ispred vrata.

Iako su za nered splitskim ulicama odgovorne prethodne vlasti, jedan dio je itekako i na Splićanima.

Vaša reakcija na temu