United Group, vodeća telekomunikacijska i medijska kompanija u jugoistočnoj Europi, objavila je Izvješće o održivosti za 2024. godinu, u kojem ističe svoju trajnu posvećenost održivom razvoju te ostvareni napredak u području zaštite okoliša, društvene odgovornosti i korporativnog upravljanja (ESG).
Od smanjenja emisija i većeg korištenja obnovljivih izvora energije do promicanja rodne ravnopravnosti i odgovorne nabave, Grupa je nastavila integrirati održivost u sve dijelove svog poslovanja, kulture i vrijednosnog lanca. Tijekom 2024. godine postignuti su značajni rezultati:
61 % ukupne potrošnje električne energije dolazilo je iz obnovljivih izvora
emisije opsega 1 i 2 smanjene su za 52 % u odnosu na referentnu 2020. godinu
indeks učinkovitosti mreže poboljšan je za 13 %
kod krajnjih korisnika instalirano je 25 % obnovljene korisničke opreme (CPE)
kroz program povrata korisničke opreme prikupljeno je više od 2.300 kilograma elektroničkog otpada i preko 1.500 pametnih telefona.
Kompanija United Group dobila je CDP-ovu ocjenu A- za aktivnosti u području klimatskih promjena te je uvrštena na CDP-ovu listu lidera u angažmanu dobavljača (Supplier Engagement A-List), čime je potvrđena njezina vodeća uloga u smanjenju emisija i uključenost u lancu vrijednosti.
Grupa i dalje ulaže u njegovanje radnog okruženja koje promiče jednakost, uključivost i visoke etičke standarde:
razlika u medijalnim plaćama između spolova smanjena je za 4 % u odnosu na prethodnu godinu
više od 8.000 zaposlenika sudjelovalo je u anketi o raznolikosti, jednakosti i uključivosti (DEI).
U svom lancu nabave, kompanija United Group izvršila je procjenu više od 3.200 dobavljača po pitanjima etičke usklađenosti, a 366 dobavljača prve razine dodatno je ocijenjeno prema ESG rizicima. Posebno je važno da je 70 % ukupne potrošnje prema dobavljačima otišlo potpisnicima Kodeksa ponašanja dobavljača, a 28 % tvrtkama koje su se obvezale na klimatske ciljeve utemeljene na znanstvenim pokazateljima.
'Napredak koji smo postigli u 2024. godini ne odražava samo ispunjenje ciljeva, već i naše temeljne vrijednosti, izjavila je Miriam Di Traglia, izvršna direktorica za usklađenost, rizik i održivost. Bilo da se radi o smanjenju emisija, promicanju ravnopravnosti ili jačanju etičkih standarda, naš je cilj stvarati konkretne i dugoročne promjene. Održivost za nas nije prolazni trend, već trajna obveza koja je duboko ugrađena u način na koji poslujemo i upravljamo.
Cjelovito Izvješće o održivosti za 2024. godinu dostupno je na službenoj internetskoj stranici United Group.