Prošli mjesec prošao je u znaku brige o tjelesnom i mentalnom zdravlju muškaraca. Poznat kao movember, obilježen je i u Cemexu, sudjelovanjem u humanitarnoj akciji Bradata aukcija.
U ovoj akciji muškarci nude svoje brade u aukciji, a sva se prikupljena sredstva uplaćuju lokalnim udrugama protiv raka. Cemexovi kandidati koji su ponudili brade na aukciju obrijani su protekle subote zajedno s drugim sudionicima. Kompanija i njeni zaposlenici zajednički su na dražbi donirali 3.000 eura, a u akciji je u dva mjeseca i više od 40 događanja prikupljeno preko 203.000 eura za borbu protiv raka. Sredstva će se donirati Županijskoj ligi protiv raka – Split za kupnju nove magnetske rezonance za KBC Split.
'S obzirom na to su briga o zdravlju i zaštita na radu naš poslovni prioritet, rado se uključujemo u sve akcije usmjerene na podizanje svijesti o važnim zdravstvenim pitanjima. Muškarci još uvijek nerado govore o zdravlju pod pretpostavkom da to znači pokazivanje slabosti, a smisao je ovakvih akcija baš osigurati prostor da čujemo probleme i pružimo podršku onima kojima je potrebna', izjavio je Fabjan Ruščić, Cemexov voditelj zaštite na radu.
Cemex svojim zaposlenicima kontinuirano pruža edukacije o važnosti zdravih životnih navika, od redovite tjelesne aktivnosti do pravilne prehrane. Tvrtka je nositelj certifikata 'Tvrtka prijatelj zdravlja', koji dodjeljuju Ministarstvo zdravstva i HZJZ u sklopu nacionalnog programa 'Živjeti zdravo' te provodi brojne interne edukativne i informativne aktivnosti usmjerene na očuvanje zdravlja.