Foto: Pixabay ZNANSTVENICI TVRDE Hobotnice su zapravo izvanzemaljci?

ZNANSTVENICI TVRDE Hobotnice su zapravo izvanzemaljci?

'Iz svemira su na zemlju pale zamrznute'

Hobotnice dolaze iz svemira. Tako barem tvrde znanstvenici koji su časopisu 'Napredak u biofizici i molekularnoj biologiji' objavili članak 'Razlog kambrijske eksplozije - ovozemaljski ili kozmički?' u kojem se istražuje ishodište života na zemlji, piše BGR.

U članku stoji da je život na Zemlji započeo zahvaljujući kiši retrovirusa koji su na nju doslovno pali iz svemira. Ti su retrovirusi u ovozemaljske genome ubacili nove sekvence deoksiribonukleinska kiselina (DNK), što je, tvrde znanstvenici, dovelo do daljnjih genetskih mutacija.

Znanstvenici tvrde da su neki glavonošci, primjerice hobotnice i lignje, na Zemlju došli tako što su na nju pali - smrznuti.

- Zbog toga se mogućnost da su smrznuta jaja lignji i/ili hobotnica prije više stotina milijuna godina stigla u ledenim bolidima ne može odbaciti - piše u članku.

Autori članka kažu da hobotnice i druga bića uživaju u biološkim obilježjima koja su proizašla iz 'neke vrste bivšeg života'.

Teza da je život počeo negdje drugdje, a ne na Zemlje nije nova.

Dr. Stephen Fleischfresser, australski predavač i spisatelj, istaknuo je da se još u antičko doba govorilo sveprisutnosti životnoga sjemena u svemiru. Njemački fizičar i liječnik Hermann Ludwig Ferdinand von Helmholtz u 19. je stoljeću ustvrdio da se život od nebeskih tijela meteoritima prenosi na Zemlju.

Keith Baverstock, znanstvenik sa Sveučilišta Istočne Finske, recenzirao je članak 'Razlog kambrijske eksplozije - ovozemaljski ili kozmički?' te u svojoj recenziji ustvrdio da postoji mnogo dokaza koji tezu da su hobotnice vanzemaljci čine prihvatljivom.

Dodao je, međutim, da znanost ne napreduje na takav način.

Umjesto toga, mnoštvo dokaza koji nisu konačni, poput onih u spomenutom članku, samo doprinosi gomilanju teorija koje je znanost proizvela tijekom godina, prenosi Jutarnji list.