Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay BRENDIRANJE GOURMET DESTINACIJE Besplatne edukacije i kulinarski master classovi uskoro u Sinju

BRENDIRANJE GOURMET DESTINACIJE Besplatne edukacije i kulinarski master classovi uskoro u Sinju

Evo kako se možete prijaviti

Nakon ljetne stanke, nastavljaju se edukacije Brendiranje turističkih destinacija kao cjelogodišnjih ili sezonskih gourmet destinacija, u okviru kojih se održavaju i kulinarski master classovi Dalmatinske marende. ŠKMER-ov edukacijski tim i Ivan Cvitanić, stručnjak za destinacijski menadžment, nakon uspješnih izdanja na Braču, Šolti, Hvaru, Trogiru i Makarskoj, stižu u Sinj. Ovo je prilika za vlasnike i djelatnike ugostiteljskih i turističkih objekata da saznaju kako postati dionici u gourmet brendiranju svoje turističke destinacije.

Osim toga, edukacije će obuhvatiti definiciju gourmet destinacije s postojećim primjerima, modalitete promocije i uključivanje brendirane gourmet ponude u programe manifestacija koje nisu nužno gastronomskog karaktera.

Edukacije, koje se održavaju uz podršku turističkih zajednica, osim Ivana Cvitanića, vodi i Alma Harašić Bremec, voditeljica ŠKMER Akademije i stručnjakinja za marketing i brendiranje gastronomije. Master class Dalmatinske marende pod vodstvom Željka Nevena Bremeca donosi teoretski uvid u posebnosti dalmatinske mediteranske kuhinje, kao i praktičnu demonstraciju pripreme jela i posebnih načina posluživanja vezanih uz destinaciju u kojoj se održava, a na kraju i zajedničku marendu sa sudionicima.

Ovaj značajan projekt nastavak je velike brending kampanje Turističke zajednice Splitsko-dalmatinske županije pod nazivom Dalmatinska marenda u suradnji s Turističkom zajednicom Grada Sinja i restoranom Alkarski dvori, kojom se taj tradicionalni obrok između doručka i ručka želi učiniti prepoznatljivim u svijetu kao mjesto okupljanja oko stola i slavljenja života uz sve povijesne, socijalne i gurmanske posebnosti.

'Za besplatnu edukaciju brendiranja i master class Dalmatinske marende, pozivamo sve zainteresirane iznajmljivače, vlasnike ugostiteljskih objekata, hotelijere, predstavnike OPG- ova, kuhare i konobare, da se prijave do 17. rujna 2024. putem elektronske pošte na adresu info@visitsinj.hr i na telefon +385 21 826 352, kao i prijavom u uredu TZ grada Sinja, na adresi Put Petrovca 12 (drugi kat)', poručuju organizatori.

Edukacije u Sinju počinju 18. rujna (srijeda) u 12:00 sati. Sudjelovanje je besplatno!

Program

- 12.00 – 13.30 Edukacija – teme:

Definiranje gourmet destinacije i primjeri već brendiranih gourmet destinacija

Uloge i načini uključivanja lokalnih dionika u gourmet brendiranje turističke destinacije

Modaliteti promocije gourmet destinacije

Potencijali uključivanja brendirane gourmet ponude u programe manifestacija koje u osnovi nisu gourmet manifestacije

- 13.30 – 15.30 Master Class Dalmatinske marende:

Teoretski uvod u prepoznatljivost i posebnosti dalmatinske/mediteranske kuhinje

Izvedba master class-a na odabranu temu prilagođenu destinaciji (u formatu tradicijskog ili fine dining jela s platingom) uz mogućnost uključivanja sudionika u rad.

Prezentacija načina posluživanja

- 15.30 – 16.30 Prezentacija i degustacija jela, rasprava i zaključci, izrada plana zajedničkih aktivnosti.

'Veselimo se sudjelovanju učenika i nastavnika naše Srednje strukovne škole bana Josipa Jelačića Sinj, kao i Vašoj prijavi i sudjelovanju!', poručuju za kraj.

Vaša reakcija na temu