Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Generacijama bolje - nova reklamna kampanja za Gavrilović
Promo Piše: Sponzorirani sadržaj

Generacijama bolje - nova reklamna kampanja za Gavrilović

Generacija Z proglasila Gavrilović najcool brendom u kategoriji salama

Zahvaljujući dugogodišnjoj postojanosti i stalnom trudu, Gavrilović proizvodi su jedan od najjačih hrvatskih brendova. Dokaz njihovoj kvaliteti i prihvaćanju svih generacija jesu brojna priznanja i osvojene nagrade, a među posljednjima je i Coolest Brands Awards, u kojem je generacija Z proglasila Gavrilović najcool brendom u kategoriji salama. Tako tvrdi neovisno istraživanje provedeno od strane agencije Ipsos, kojim su također dobivena i saznanja o najvažnijim aspektima ''Z'' načina života kao što su medijske navike, korištenje pametnih telefona, različitih aplikacija, odluke o kupnji određenih brendovima, stavovi o istima…

Fejs generacija, iPhone generacija, Gen Z… Sve su to imena za mlade koji su, kako se kaže, prije naučili koristiti miš nego žlicu. Ipak, u svoj pretežito digitalni svijet, odlučno puštaju i prihvaćaju one koji njeguju tradiciju, odnosno one koji znaju kako ju servirati za moderno doba i vrijeme pred nama.

- Mi osjećamo potrebe svakog potrošača i prepoznajemo da će u vrlo skoroj budućnosti upravo nadolazeće generacije činiti temelj potrošačke baze svih prehrambenih brendova. Imajući to na umu, uz poslovnu misiju i viziju koje uvijek teže (naj)boljem, kreirana je nova Gavrilovićeva kampanja 'Generacijama bolje' - kažu u tvrtki Gavrilović.

Kampanja se obraća primarno generaciji Z slaveći njihov pogled na svijet koji ih okružuje, koristeći audio vizualni izričaj iznjedren na vlastitim pravilima, kulturi i stilu života.

Okosnicu kampanje čini brand film. Uspješnom suradnjom stvoren je svojevrsni manifesto Generacije Z, ali i samog Gavrilovića. Kampanja ovih dana kreće u Hrvatskoj, a možemo je očekivati na svim linearnim i digitalnim kanalima.

Vaša reakcija na temu