Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Foto: Pixabay Hrvatska na trećem mjestu u regiji po broju narudžbi jela s roštilja na Glovu

Hrvatska na trećem mjestu u regiji po broju narudžbi jela s roštilja na Glovu

Rekordna je iznosila čak 576 eura

Glovo, višekategorijska platforma koja korisnicima omogućuje pristup raznim vrstama proizvoda i jela na zahtjev, objavila je analizu ključnih trendova i rezultata koja otkriva zanimljive navike hrvatskih korisnika kada je u pitanju naručivanje jela s roštilja.

Prema najnovijim podacima o potrošnji roštilja u Hrvatskoj, subota, 22. lipnja 2024., zabilježena je kao dan s najvećom potražnjom za grill proizvodima. Uz to, najpopularniji mjesec za narudžbe roštilja bio je studeni, dok se najveći broj narudžbi bilježi petkom.

Vrijeme najveće potražnje za jelima s roštilja zabilježeno je između 19 i 20 sati, pri čemu otprilike 20% narudžbi otpada na večeru, a jednako toliko i na ručak. Ovi podaci potvrđuju da Hrvati vole uživati u jelima s roštilja i za ručak i za večeru.

Najveća potražnja za grill proizvodima u prethodnom razdoblju zabilježena je u šest hrvatskih gradova - Zagrebu, Osijeku, Splitu, Zadru, Varaždinu i Puli.

Hrvatska se nalazi na trećem mjestu u regiji po broju narudžbi jela s roštilja na Glovo aplikaciji, što potvrđuje popularnost ove vrste hrane među domaćim potrošačima.

Najskuplja pojedinačna narudžba jela s roštilja iznosila je impresivnih 576 eura. Među najčešće naručivanim proizvodima nalaze se ćevapi te lignje na žaru, što pokazuje kako Hrvati podjednako vole mesne i riblje specijalitete s roštilja.

Ovi podaci jasno ukazuju na snažnu kulturu uživanja u roštilju u Hrvatskoj, pri čemu su petak i subota ključni dani za naručivanje, dok je studeni posebno popularan mjesec za uživanje u grill specijalitetima.

Vaša reakcija na temu