Dalmatinski portal koristi 'kolačiće' za što trebamo Vašu privolu. Ako nam želite pomoći u prikupljanju podataka za analitičke odnosno statističke svrhe, molimo Vas prihvaćanje 'kolačića' za analitiku. Naša web stranica koristi i marketinške 'kolačiće' zbog pružanja marketinškog sadržaja za koje od Vas također trebamo privolu. Bit ćemo sretni ako se slažete s tim jer Vam tako možemo ponuditi najbolje korisničko iskustvo.

Saznaj više
Hrvatski građani prošle godine naručili više od 1,7 milijuna hamburgera

Hrvatski građani prošle godine naručili više od 1,7 milijuna hamburgera

Povodom Međunarodnog dana burgera, koji obilježavamo 28. svibnja, Glovo nam je i ove godine otkrio trendove konzumacije omiljenog jela u Hrvatskoj

Glovo, popularna i mnogima omiljena aplikacija za dostavu hrane, namirnica i ostalih proizvoda iz domaćih restorana i trgovina, i ove godine povodom Međunarodnog dana burgera, koji obilježavamo 28. svibnja, predstavlja trendove konzumacije hamburgera u Hrvatskoj prošle, 2022. godine.

U posljednjih godinu dana Hrvati su naručili više od 1,7 milijuna hamburgera, odnosno hamburger svake 3 minute u prosjeku, što Hrvatsku svrstava među 10 zemalja u kojima se najviše naručuju i jedu hamburgeri, od 25 zemalja u kojima Glovo posluje.

Na temelju aktivnosti hrvatskih korisnika u aplikaciji zaključujemo da je Zagreb hrvatski grad koji najviše voli hamburgere, o čemu svjedoči više od 830.000 naručenih hamburgera prošle godine. Nakon glavnog grada Hrvatske, u konzumaciji ovog jela najviše uživaju građani Splita, Osijeka, Rijeke i Zadra. 

No, kada govorimo o hrvatskim gradovima koji su doživjeli najveći porast konzumacije hamburgera, prednjači Rovinj s porastom od čak 518%.

Statistika pokazuje da su ukusni hamburgeri definitivno omiljena opcija za večeru među hrvatskim građanima, što potvrđuje i činjenica da su se prošle godine hamburgeri najviše naručivali između 19 i 21 sat.

Hamburgeri su posebno privlačili kupce u zimskim mjesecima pa su se najviše naručivali u siječnju, veljači i ožujku. Takozvana 'žuta aplikacija' za naručivanje hamburgera dostupna je svaki dan, no tijekom 2022. godine utorak, petak i subota bili su 'špica' u tjednu.

Cheeseburger, chicken burger i classic burger su, čini se, kraljevi svih hamburgera u Hrvatskoj. No, sve je veći broj malo zdravijih varijanti hamburgera, pa je Hrvatska 5. na ljestvici konzumacije veganskih hamburgera, što predstavlja rast od 66% u odnosu na prethodno razdoblje.

Najskuplja narudžba hamburgera putem aplikacije Glovo u 2022. godini iznosila je 1538 kuna, odnosno više od 200 eura, a jedna je osoba naručila ukupno 579 hamburgera u jednoj godini, što je još jedan dokaz da je ovo ukusno jelo u Hrvatskoj mnogima prvi izbor.

Prema podacima, Glovo je u Hrvatskoj tijekom 2022. godine imao više od 1000 partnera koji prodaju hamburgere, a među njima se ističu mali poduzetnici. Broj malih i srednjih poduzeća koji prodaju hamburgere porastao je za 62% u odnosu na godinu prije. Ova činjenica dokazuje da Glovo podržava želju za jačanjem lokalnog gospodarstva te u tome pomaže privlačenjem novih malih poduzetnika u aplikaciju.

Vaša reakcija na temu